mijn xbox is kapot (denkik)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door biotic112, 28 jul 2003.

1. biotic112

biotic112 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb een probleem
    ik heb op 2 januari dit jaar een xbox gekoct.
    doe er vrij weinig mee ik heb een paar games en kijk zo nu en dan een dvdtje , maar gisteren toen ik net een nieuw spel gekocht had , zette ik mijn xbox aan en boem een middelgrotte explosie naast mijn hand. ik schrok me rot blijkt dat de stroom toevoer kabel ( die gat de ene kant in stopcontact) , dat die uit men xbox geknald was . we hadden thuis kortsluiting , ik bekijk de ingang in men xbox waar die draad in gaat zie ik in plaats van 2 koperen\gouden pinnen zie ik 1 zwarte met was as of iets van de explosie eraan.ik bekijk mijn draad en daar was een stuk van af (gesmolten of geknalt of iets) .
    nu ga ik naar de dixons waar ik nog garatnie heb vertellen ze me de customer care te bellen , dat helpt ook nix want ik heb een kwartier zitten luisteren naar geluidjes en zon gast die om de min zegt youre call is important to us. hoe moet ik dit nou oplossen?????? net customer care geprobeerd te mailen maar dat lukte ook niet.
    ik wil garantie!!!!!!!!!!!
    email me maar . rutgerdeboer85@hotmail.com

alvast heel erg bedankt_O_ *) _O_

2. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    ik zou toch nog eens dat nummer van ms proberen te bellen en dan gewoon blijven hangen, misschien had je het verkeerde nummer.

3. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ik weet niet zeker of dit onder je garantie valt.. Als de kabel eruit is gevallen ofzo is dat niet de schuld van Microsoft natuurlijk.

Maarja je moet gewoon bellen ze helpen je echt wel..

4. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ik move em

5. Kevin15

Kevin15 Xbox lover!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook bang dat je geen garantie hebt... Hier kan Microsoft niks aan doen he? Als ik jouw as zou ik maar eens dat stopcontact vervangen want dit is bloedlink...

6. Dead Angel

Dead Angel DOOM III

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk eerder dat microsoft zich wel in je situatie indenkt
    en je vast wel wilt helpen!

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    anders kan je het altijd de schade nog achterhalen op je w.a. verzekering thuis... maar ik zou ook bellen ... nb ze spreken wel engels .. dus misschien moet een van je ouders bellen

8. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Mijn xbox is ook kapot teminste hij draaid sommige games niet goed af (nee het ligt niet aan de games!) dus ik krijg van mamatjeh een nieuwtje, en nu zonder spuitbus !
    *sommige weten wat ik bedoel*

9. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    je leert het wel:). Maar xbox vergoedt dit wel hoor. Zoveel kost een kabeltje trouwens niet eens. Als het niet meer (kan ook kapot zijn in de xbox zelf). Lukt vast wel

10. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm, mijn kabel is er ook zeker 5 of 6 keer eruit gegaan terwijl de Xbox aanstond maar heb gelukkig geen ''boem'' gehoord.
    Uiteindelijk had ik die kabel er veel te soft in gedaan totdat een vriend van me die kabel eens goed erin deed en sindsdien zit ie gelukkig ook muurvast.
    Toch blijf ik het een kutsysteem vinden qua aansluiten, heb liever dat Nintendo systeem '' Klik '' '' Klik '' en klaar...
    Anyway, heel veel succes verder!

Laatst bewerkt: 29 jul 2003
  11. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

De stroom kabel schiet er makkelijk. uit maar nog nooit geen kaboem gehoord :)

12. Ryan Mckane

Leuk Bevonden:
    2
    Dan moet je um beter vastzette want die van mij zit er nu muurvast en fatsoenlijk in :D

Laatst bewerkt: 29 jul 2003
  13. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

*Probeerd*
    1 min later....
    Reaktie:Gefaald!
    niet gelukt.
    Ik kan er zo wat op blaasen om eruit te krijgen zo los zit tie! maarja. is niet erg,

14. Ryan Mckane

Leuk Bevonden:
    2
    Je moet kracht zetten en onderhand geweld gebruiken.
    Daarom vind ik het een stom bagger systeem.

15. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Omdat het draadje er moeilijk in ga is hij klote? 8)
    er schuilt nog een beetje die fanboy in je*)

Laatst bewerkt door een moderator: 30 jul 2003
  16. Ryan Mckane

Leuk Bevonden:
    2
    Nee, hij hoeft er helemaal niet moelijk in tegaan.
    Het systeem van Nintendo is een stuk beter, éen klik en hij kan niet vaster of losser zitten.
    Feit:dat is makkelijk en dat andere is onnodig moelijk.

Laatst bewerkt: 30 jul 2003

Deel Deze Pagina