1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Final Fantasy XIV: A Realm Reborn [Beta]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 29 jun 2013.

  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik ga er ook eens 'effe' voor zitten.....wil controle over mijn summons.

    Of ik knal snel effe door naar level 50 (ben nu lvl 44/45 dacht ik) zodat ik alles heb unlocked, anders moet ik straks wéér aanpassen.:+
     
  2. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Haha ja ik ben ook gewoon druk met niks elke keer haha. Level 21 nu en gewoo rustig alles aan het ontdekken.
     
  3. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Whoe gistwr ifrit verslagen :D. Cool gevecht is dat. Ben bijna lvl25 nu, nog steeds rustig aan en vollop aan het genieten :)
     
  4. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ben inmiddels ilevel 86 op PLD maar ga toch maar wat serieuzer de MRD/WAR levellen. De skillcap ligt wat hoger en sowieso handig om beide te hebben, zodra die 50 is heb ik een meteen een 86 WAR :+

    In raids etc (voor zover ik die kan doen iig) blijv ik wel PLD denk ik, dem cooldowns :cool:

    En dikke patch trouwens, goed om te zien dat ze blijven toevoegen en verbeteren!
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja het is cooldown tegen HP. Sommige gevechten is Warrior weer fijner dan Paladin. Vooral de gevechten waar je veel damage krijgt die niet te mitigaten is. Je kunt blijven switchen en het is idd fijn om beide dan te hebben.
     
  6. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja inderdaad ik heb inmiddels mijn SCH op level 47 nog maar 3 leveltjes te gaan en dan heb ik beide healers, zp kan ik switchen zodra het nodig is.
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat vind ik nog het grootste pluspunt van de online FF games. Dat alle rep/progressie/etc op 1 char zit en je altijd kunt switchen tussen classes. Vond het al geniaal toen FFXI er meer kwam :)
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat is inderdaad een geniaal iets; zo ga je ook sneller een andere class proberen. Tenminste, ik wel.

    Als ik mijn summoner op lv50 heb, ga ik denk ik ook maar eens voor conjurer....of scholar, aangezien ik mijn Arcanist niet meer hoef te levelen.:9
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Plus dat je al gear hebt en ook currency. Daarnaast ook rep bij je GC. Hoef je allemaal maar 1x te doen en toch kun je alle classes spelen.
     
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja dat bedoelde ik; je begint niet helemaal op nul.
    Scheelt een hoop!
     
  11. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Lvl25 geworden net. Ook de twin adders gc gejoined. Maar hoe verzamel je sneller die dingen om in te leveren? Doe nu vooral fates als ik ze tegen kom en ik weet dat ik soms wat spullen bij ze in kan leveren. Maar er moet toch een snellere manier zijn? Denk alleen dat ikal die gear niet koop, misschien alleen een staff voor mijn char maar de rest van die punten kan ik denk beter sparen voor later of niet?
     
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Leves, gaat retesnel dan
     
  13. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ben er achter idd :D ty!
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    [yt]LHye3NcO2hU[/yt]

    Rogue en Ninja in nieuwe patch.
     
  15. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    In patch 2.4 komt Rogue class en Ninja job. Volgende maand eerst 2.3 , patch 2.4 is dus over 4 maanden. Kijk wel uit naar deze class / job, thf en ninja speelde ik in 11 ook het meest.
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ziet er wel iets anders uit in deze game. Alle jobs/classes btw. Denk dat vooral Ninja heel anders zal zijn. THF vond ik de saaiste van allemaal btw. Die had amper skills en zonder SATA was de damage zeer minimaal. Vaak mocht je alleen mee omdat de loot dan beter werd :)
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2014
  17. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Een echte DD was THF niet, al werd dit de laatste jaren wel iets beter. En het was een goede alternatieve tank in de abyssea area's.

    Class / Jobs spelen allemaal wel anders, maar ik vond ze er wel tof uitzien. Artifact gear van de Ninja ziet er ook erg tof uit vond ik.
     
  18. capcom23

    capcom23 Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas
     
  19. capcom23

    capcom23 Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    I don't like that. Speel liever alleen en heel soms omdat het makkelijker is in team. Lonesoul!
     
  20. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Woei eindelijk bijna lvl30. Eindelijk een mount berijden dan haha :D. Ook gelijk maar mijn arcanist gaan levelen voor whm job. Als ik die job selecteer, leveld mijn vonjurer dan wel mee of moet ik die dan alsnog apart naar lvl50 brengen? :)
     

Deel Deze Pagina