Wat een kut streams trouwens Twitch hapert als een malle Gametrailer stream wil maar niet op HD gaan. En dat met een chello fiber (130MB) verbinding
Kijk al heel de dag op gamespot, no problems en loopt iets voor op GT. Inschrijven voor de Alpha van Destiny via deze link; http://playstation.greatnessawaits.com/
Fuck, kreeg halverwege die trailer van die nieuwe IP zwart beeld. ALs Sony zo door gaat wordt t een easy win, ofniet?
- Destiny ( 17 juli BETA, 13 juni alpha ) - The Order 1886 - Entwined ( nu beschikbaar ) - Infamous Second Son DLC First Light - Little Big Planet 3 - Bloodborne ( sequel van Demon Souls, director Miyazaki ) - Far Cry 4
Wel een rare plaatsing van Bloodborne, die had ik aan het einde verwacht. Waar gaan ze nu mee eindigen dan?
Weet je zeker dat Bloodborne een vervolg op demon's souls is? Het leek mij een andere game. Dat karretje in far cry 4 en die muziek Die wingsuit was ook tof trouwens
Ja zou wel kunnen eigenlijk :/ - Destiny ( 17 juli BETA, 13 juni alpha ) - The Order 1886 - Entwined ( nu beschikbaar ) - Infamous Second Son DLC First Light - Little Big Planet 3 - Bloodborne ( van maker van Demon Souls director Miyazaki, nieuwe IP ) - Far Cry 4
- Destiny ( 17 juli BETA, 13 juni alpha ) - The Order 1886 - Entwined ( nu beschikbaar ) - Infamous Second Son DLC First Light - Little Big Planet 3 - Bloodborne ( van maker van Demon Souls director Miyazaki, nieuwe IP ) - Far Cry 4 - Dead Island 2 - Last of US dungeon en enemies in Diablo 3 - Beta van Battlefield Hardline - Exclusieve characters in Disney Infinity -
Vermaak me tot nu toe prima Sony heeft zijn zaakjes op orde Check nu die stream op IGN... goed beeld en geen gehaper tot nu toe.