Iemand ervaring met deze site voor Forza Motorsport 5?: http://www.dreamgame.nl/xbox-live/90-forza-motorsport-5-xbox-one--0885370661934.html
COOL! alleen hoe en waar! Ik start forza 5 op en ik zie niets gebeuren. staat ook nergens in de store.... help?
Jeeej 100% gedownload We rollen (we rollen RUF). Toen ik m'n xbox een uurtje geleden aanzette stond er een update klaar (wist van niets, leuke verrassing). Hij is smal zeg!! (en hobbelig). En ik hoor het grind op het asfalt soms tegen m'n bodemplaat tikken
Hij is echt bizar goed! 10x levendiger, gevaarlijker, smaller, epischer dan de FM4 variant. Genoten van m'n eerste rondje
Nope. Alleen deze. Ik denk dat Monza ook nog komt later dit jaar (tussen nu en Horizon 2) De ring is awesome. De flow is 10 keer beter als in deel 4: [yt]Wz_YWHfBkwk&[/yt]
Nordschleife is erg vet indd, je merkt hier echt hoe groot het verschil in physics is met andere delen. btw de Clio doet het hier ook erg goed.... Eerste rondje meteen clean en eindelijk een x een top 100 plek (voor zolang het duurt).
De Ring ziet er fantastisch uit ! Voor het eerst zitten zelfs de verraderlijke hobbels in de baan verwerkt, erg accuraat in vergelijking met de realiteit ! Top!!
Wow, zowel de Ring als het F1 circuit Echt een heerlijk circuit. Hopelijk zit Suzuka er in FM6 ook weer bij