1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Star Citizen

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 11 mrt 2014.

  1. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke mooi bedankt de beta acces tip. Hij is op het moment aan het installeren, en heb aanvraag tot xbw org verstuurd :).
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    En geaccepteerd, welkom ;)

    Zelfde geld voor RogierM die 5 dagen geleden een invite had gevraagd. Helaas krijgen we daar geen meldingen van dus we zijn er niet altijd op tijd bij :+
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2014
  3. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Ja ik ben gejoined. :+

    Wou ik dus vliegen en maar rondlopen en in mijn schip stappen, maar kon zeg maar de start knop niet vinden. Mij zoontje hele tijd naast me met ga nu vliegen pap... Ik dus google gebruiken, aha je moet je helm opzetten, half uur zoeken in die hangar, geen helm :'-(

    nogmaals googlen op geen helm, lees, lees en nog meer lezen en jawel, tip om eens in je account settings te kijken. Ik had wel Beta access maar geen Alfa, dus maar weer 5 dollar er tegen aan gegooid en jawel, een helm en wat gevlogen. Het is al te gek, doet me direct denken aan X-Wing van vroeger.

    Eerst een beetje gevlogen, en net wat tegen droids gespeeld, stuk of 4 neer gehaald met mijn lasers.

    Heb ik nu goed begrepen dat ik straks met mijn Aurora kan gaan vracht vervoeren om in game geld te verdienen en dan vervolgens daarmee nieuwe wapens, upgrades, en zelfs nieuwe schepen kan kopen? En als ik dus blut ben en dan mijn schip in een meteoriet vlieg, moet ik dan op nieuw een schip kopen (met echt geld) om weer te kunnen spelen? Als dat zo is, dan ga ik zorgen dat ik altijd reserve schip (schepen) heb.
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Nee, het is gelukkig niet zo erg. Je kunt allereerst een verzekering voor je schip afsluiten. In je Aurora pakket zit geloof ik standaard 2 maanden. Die verzekering zal niet al te veel gaan kosten om het leuk te houden. Mocht je je schip toch verliezen kan je met ingame geld een nieuwe kopen. Mocht je daarvoor geen geld hebben kan je klusjes doen als crewmember van een schip of geld lenen.

    In principe is na de release alles te verkrijgen met ingame geld. Als je even snel nog wat extra geld wil hebben kan je wat extra credits kopen met echt geld (er is geen currency die je alleen kan krijgen door te betalen).

    TL;DR: Na de release hoef je er geen cent aan uit te geven en gewoon alles kunnen krijgen.
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Awww yeah :cool:
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hah! Eindelijk! :+

    Zou ook dom zijn geweest als ze alles uit die lijst met goals zouden hebben gegeven, maar die lullige plant niet 8)

    Nu wachten op verdere updates aan de hangar.
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het ging voor mijn doen goed, dus ik dacht 'snel opnemen'!
    En toen ging het niet meer goed.



    Maar wat een verschil in sfeer als je een fatsoenlijk geluidssetje gebruikt. Damn.

    En ik vergeet iedere keer dat screens maken niet met Prin Screen gebeurd 8) Dus weer een hoop verloren.
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Multiayer invites zijn nu tot Citizen nummer 200.000, nu nog even verdubbelen en ik zit er ook in :+

    :cool:
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2014
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    huh wtf, gisteren hadden ze nog een bericht gepost waarbij ze aankondigden dat ze het van 30k tot 60k hadden verdubbeld 8) Dat gaat opeens snel.
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    :eek:

    Eindelijk eens een nuttige 10FTC!
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nuttig, maar niet wat ik wilde horen :mad:
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Wat wil je dan horen? :+
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik ging er altijd van uit dat insurance gebaseerd was op echte tijd, niet ingame tijd. Dus nu verloopt alles sneller dan waar ik op hoopte. :+
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ja, ik hoop dat het op een of andere manier positiever is maar dat denk ik niet :mad:

    En wat is dat voor mens in je avatar? Zus van Jayden Smith? 8)
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2014
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    [​IMG]

    Gelekt beeld van de 890 JUMP, ziet er wel nice uit :)
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik hoop zo erg dat deze game nog naar de PS4 gaat komen. One can only hope though :'-(
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Een dev had gezegd dat het onmogelijk was om dit spel naar de consoles te krijgen.
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja dat denk ik ook, maar ik blijf hopen :p
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wat natuurlijk bullshit is. Als ze het niet willen; prima. Maar ze moeten niet liegen. Álles is op consoles te krijgen, je moet je gewoon de moeite willen doen en hier en daar wat (grafische) downgrades maken.
     

Deel Deze Pagina