1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

  1. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Vorige week mijn iPhone opgestuurd ter reparatie. Dinsdag opgestuurd (wordt netjes opgehaald), woensdag ontvangstbevestiging en bericht dat ze met de reparatie begonnen en vrijdag bericht dat hij alweer verzonden was. Als hemelvaart er niet tussen zat had ik hem waarschijnlijk vrijdag al teruggehad, erg snelle service! Stond overigens op mjin reparatie-brief-ding dat de batterij ook vervangen is, helemaal luxe! Niet slecht voor een toestel van ruim anderhalf jaar oud.

    En oh wat ben ik, na een weekje met een gare Galaxy SII, blij dat ik de iPhone weer terug heb zeg. Ben al geen enorme Android fan, maar deze had al een poos in de kast gelegen en hield het op een volle lading, met 99% van de tijd in standby modus, ongeveer 3 uurtjes vol. Genieten.
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Weet er iemand of er een (goede) app is voor het opnemen van bv gameplay. Dus dat de iPad opneemt wat ik op het moment aan het doen ben op de iPad.
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je kan wel opnemen via het programma Reflector die op een Mac/PC draait.

    Je streamt via Airplay van de iPad/iPhone naar de Mac/PC.
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2014
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ok, maar verde is er zo geen capture software/app voor iPad only. Wil hem niet jailbreaken.
     
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Nee, dat denk ik niet. Ik heb dit een half jaar geleden willen gebruiken bij het maken van een korte instructie video maar kon toen ook niks vinden zonder de iPad te jailbreaken.

    /Edit: Lees nu net dit! http://www.iphoneclub.nl/340578/ios-8-uitgelicht-iphone-screencasts-maken-mac/
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2014
  6. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik zoek een manier om mijn iPad Mini nieuw leven in te blazen. Ligt momenteel in de boekenkast, maar ik vind het zonde.

    Zijn er geen leuke nieuwe apps ofzo?

    Verkopen wil ik niet.
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Pokerstars?

    Daarvoor gebruik ik mijn ipad nu weer :+
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Gebruik nu veel Flightradar24 , Trainz2 , Netflix , 8player en Hay Day.
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hearthstone downloaden en verslaafd raken!!
     
  10. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Ik wil eigenlijk al een tijdje een cheap-ass tablet met bluetooth om aan de muur te hangen als zijnde spotify-muziek-station of anders digitaal fotolijstje. Vind het zonde om daar ook maar meer als 2 tientjes aan uit te geven aangezien ik mogelijkheden zat heb om muziek te streamen, maar toch lijkt me dat wel ideaal. Album-art aan de muur tijdens het afspelen, via bluetooth naar onze receiver streamen, tof.

    Anders wellicht muziek mee maken? Zijn een heleboel apps, variƫrend van gratis tot honderden euro's, waar je echt redelijk professioneel bezig mee kunt gaan.
     
  11. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    iemand enig idee hoe je op volle kwaliteit je gefilmde videos kunt sturen via Whatsapp? Als ik ze verstuur is de kwaliteit dusdanig veel minder mooi :mad: Ik verstuur ze via de iphone 5, dus ik mag hopen dat je dit ergens kunt aanpassen? Ik verstuur ze gewoon via wifi en niet 3/4g
     
  12. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat kan niet, Whatsapp comprimeert deze bestanden.
     
  13. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    :'-(
     
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    De iPhone van mijn pa doet het opeens niet meer. Gisteravond deed hij het nog perfect. Hij heeft hem aan de oplader gehangen en daaraan laten liggen. Toen hij weer keek ging de iPhone niet meer aan.

    Hij geeft nu een afbeelding van een lege batterij met 1 klein rood streepje en een het oplaad kabeltje.

    Resetten door home knop en aan/uit knop ingedrukt te houden werkt ook niet. Verder doet hij niks en iTunes ziet hem niet als ik hem op de PC/Mac aan probeer te sluiten.

    Iemand enig idee wat er mis mee is?
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Whatsapp+ :)
     
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat betekend dat de accu leeg is en er is geen spanning genoeg aanwezig om de iPhone te kunnen opstarten.
    Als je de oplaadkabel aansluit dan miet het "oplaad kabeltje" in beeld weggaan.

    Heb je al een andere kabel geprobeerd ??
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zijn er eigenlijk leuke/goede MMO's/MMORPG's?
     
  18. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds de nieuwe iTunes is het me nog steeds niet gelukt om mijn iPhone via de computer te synchroniseren. Wanneer ik iTunes open, krijg ik het volgende te zien: [​IMG]

    Linksboven kan ik dan kiezen voor 'Apparaten', maar het is vervolgens niet mogelijk om op 'Synchroniseren' te klikken. Zoals hieronder te zien is:
    [​IMG]

    Iemand een idee hoe ik toch mijn iPhone kan synchroniseren? Mijn computer herkent het apparaat wel, aangezien het wel mogelijk is om de foto's ervan af te halen.
     
  19. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    God, god, god. Wat ben ik toe aan die iPhone 6.

    Die 4 is echt zo traag als dikke stront door een trechter. Apps crashen om de haverklap en duurt gewoon minstens een halve minuut voordat Whatsapp fatsoenlijk opgestart is :x. Ben ook vaak verplicht om apps op de achtergrond af te sluiten anders wordt het onmogelijk andere apps te openen.

    Iemand trouwens nog leuke apps voor de iPad?! Speel nu veel 8-ball Pool en Texas Hold'em.
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ben zelf nog erg tevreden met mijn 5. Zit niet te wachten op een groter scherm, die ik niet meer normaal kan bedienen. En van alle concepten en 'gelekte foto's', wordt ik ook nog niet warm. Ziet er zo cheap uit en het strakke is er vanaf. Zal me ook niets verbazen als abo prijzen of toestelprijzen weer flink omhoog gaan, dus wellicht dat ik m'n 5 nog houd met een jaartje sim only.
     

Deel Deze Pagina