Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [DEEL 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Eastmaster, 23 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    Juist, de processor maakt van alle plusjes en minnetjes analoge audio:)(of eentjes en tweetjes lol)

Geen wonder dat met films en dergelijke je dvd/versterker zo heet wordt is gewoon een pctje :)

2. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    lol

juist...daarom is koeling ook heel belangrijk voor je audio.
    http://www.homecinemachoice.com/testbench/Amplifiers/Denon/DenonAVC-A10SE_rear.jpg
    kijk hier zie je achterop quacky zijn denon een grote ventilator zitten...en die zit er niet voor niks.

de rotels die ik hier heb staan geven de hitte aan de omgeving af door middel van al hun koelribben rondom en in de versterkers.
    wordt de boel om wat voor reden dan ook toch te warm dan treed er een termische beveiliging op en sluit de boel af(dit geld ook voor de denon overigens).

als ik hier het spulletje een paar uur laat draaien op een redelijk volume zal je merken dat de temperatuur in de woonkamer zelfs een graadje stijgt.....en das niet van de spanning;)

Laatst bewerkt: 28 jul 2003
  3. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
  4. kale

kale Robbie Williams

Leuk Bevonden:
    0
    In de winter zet Beuker de CV uit en kijkt hij dag en nacht DVD's op standje 3 kwart :+

5. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

whaha...dan mogen ze er in flevoland wel een kerncentrale bij gooien ivm met mijn stroomverbruik:+

6. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Het beesie heeft zelfs 2 fans... die actief worden afhankelijk van de belasting:

(1.) No fans - passive cooling only.
    (2.) Front fan on low speed.
    (3.) Rear fan off, front fan on low speed.
    (4.) Rear and front fan on high speed.

Dit werkt ook echt goed. Bij normaal gebruik is hij redelijk warm schroef je 'm goed open, dan wordt de bovenkant van de Denon zelfs koel :D

7. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    lol toch mooi in de zomer heb je een extra airco, in de winter een extra verwarming:D

8. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Nou... airco is het niet echt... wat er aan de achterkant weer uit komt is flink warm..

9. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    WHOOHAAA!!! Kan zo mijn nieuwe DVD spelertje ophalen... 8)

10. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
  11. NL Apex

NL Apex iPod, therefore I am

Leuk Bevonden:
    1
    mooi idd:), en dan snel alles uit testen 8)

12. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Deze dus... codevrij en alles 8)

13. houdoeken

houdoeken Houdoe Ken!!!

Leuk Bevonden:
    0
    waarom koop je een nieuwe? omdat deze regiovrij is? En hoeveel pieterbazen kost die?:p

14. kale

kale Robbie Williams

Leuk Bevonden:
    0
    Argh ben net naar Gistron toegeweest, ze hadden de 5500 niet op voorraad, gelijk maar ff bestelt en dan nog ongeveer een weekje wachten :mad:

15. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    @ quack: is Harman Kardon een goed merk voor audio, me ouders hebben hier namelijk een receiver en versterker van H/D staan, die zijn overigens aangesloten op 2 B&O speakers en 2 JBL speakers...we hebben thuis geen DVD+Home cinema...(ik wel xbox + DD :cool:)

Komt bij ons nog wel allemaal, me vader die wil altijd alles tegelijk hebben, wil die een DVD speler (liefst writer) waarbij je ook van die digitale videobandjes in kan doen...net als die DVD/VHS combi's. Maar we kunnen geen 5.1 of meer in onze woonkamer doen want dan moeten de snoertje over de vloer (onderdoor is geen optie want we hebben van die steentjes). Misschien draadloos, maar dat schijnt ookal niet te lukken, tenzij alle boxjes weer appart gevoed moeten worden...:confused:

16. kale

kale Robbie Williams

Leuk Bevonden:
    0
    draadloos klinkt duur...

is het misschien geen goed idee om alles via de randen van het plafond te leggen en daarna zo'n strip eroverheen? zo kun je de hele oppervlakte van de kamer overbruggen en daarna weer langs de hoeken van de muren naar beneden laten lopen.

17. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ze blind gekocht (In de winkel zitten luisteren naar mijn versterker over verschillende boxen heen) Kon er niks aan doen kwam op Dali uit :)
    Is voor de uitzet he ;)

18. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    Hey quck heb net nog even de versterker in die serie zitten bewonderen bij BCC, WAT EEN VET ding zeg.

Ik vindt die dvd + Versterker er ZO strak uit zien.

veel plezier ermee:)

19. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    // Rick
    Bij de www.psxshop.nl verkopen ze dit setje (audiostorm play system theater) is dat wat of moet
    ik voor een creative 5500 gaan. \\

Ik zag dit net in een thread staan, maar hoeveel watt zijn de surround speakertjes nou.

SPEAKERS Subwoofer>
    Output Power (RMS) 30 watt (in de tekst staat 22 )

Satellite Speakers Front L/R, Center, Rear Surround SL/SR
    Output Power(RMS) 12 watt

12 bij elkaar of elk speakertje apart (wat mijn stug lijkt, want dat heeft hij meer vermogen dan de 5500 dd, die heeft 18 voor subwoofer en 6 per surroundbox)

EDIT: en is deze set wat als je de z680 te duurt vind.

20. Red Lightning

Red Lightning Blue Thunder and...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ier te twijfelen over welk setje ik me zou aanschaffen...
    De Logitech z680 of de creative 5500 (nou even naast de prijs bekeken). Is de Logitech zn meerprijs écht wel waard. Anders kan ik me toch wel wat eurootjes uitsparen, en aan iets anders besteden... ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina