1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Diablo 3

Discussie in 'Games' gestart door Roerbakmie, 30 jun 2008.

  1. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Momentum is gelukkig wel gebuffed voor Monk's \o/. Nu kun je solo ten minste ook wat meer dmg doen (Unity is leuk hoor, maar voor het team).

    Het valt me sowieso al op dat het niet moeilijk was om set items te krijgen sinds de Diablo anniversary. In de afgelopen week heb ik de volledige Monk-specific set geloot. De droprate was prima, maar de damage viel tegen en ook dit is nu gelukkig gebuffed:

    Wat wel jammer is, is dat hij nu alleen getriggered wordt door Dashing Strike. Ik heb gister net mijn gear gererolled naar Fists of Thunder omdat je hier bij elke klap teleport naar de mob en zo de extra damage activeert. Beetje zonde van die paar miljoen dus.

    Dit vindt ik nu weer leuk:
    Alle patch notes:
    http://eu.battle.net/d3/en/blog/14397824/patch-206-now-live-11-06-2014
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Damage increased van 100 naar 3000%?

    Mijn god wie zit er in het balance team?
     
  3. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Jij hebt duidelijk geen idee dat monks geen kut aan damage doen.
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Juist wel. Daarom ook juist de reactie. Als je een boost moet geven van 100 naar 3000% dan zat er toch iets goed mis. Dan heeft er toch iemand liggen slapen pre-patch. Dat bedoel ik. Kijk als je minor tweaks hebt om iets te balanceren is dat goed en daar hoor je niemand over. Maar zo iets groot. Dan heb je dus pre-patch behoorlijk mis gezeten. En dat is aan de damage van Monk goed te zien.

    Ooit was Blizzard koning van de balans. En nu lijkt het helemaal nergens meer op.
     
  5. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    De DPS van monks lag al 2 jaar onder vuur. Inmiddels kan ik jullie meedelen dat dat niet langer het geval is! Deze update is geweldig voor mijn monk.

    Ineens heb ik een Area of Effect die 10x zo groot was dan eerst (want die had je niet of nauwelijks). In plaats van de +/- 20m crits die ik eerst met Lashing Tail Kick of Seven Sided Strike deed, kom ik nu met dashing strike het scherm binnen lopen en gaat alles wat geen boss is gewoon DOOD (+/- 50m crits, en een vriend van me al 200m+ crits). Als monks hebben we met deze set een aanval 'erbij' gekregen en die doet ook nog eens 2-3x zoveel max damage en dat op bijna alle mobs op je scherm. Dit is een echte gamechanger voor monks tijdens het farmen op de lagere torments.
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2014
  6. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Geen reet meer aan.Bedankt Blizzard.
     
  7. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Waarom? Ze hebben het weer een stuk gemakkelijker gemaakt en dat voelt oneerlijk, maar echt last zul je er niet van hebben toch? Even een korte break-down:

    Nadelen:
    - Geen redenen meer om bounties te spelen
    - Alle uren materials farmen zijn voor niets geweest
    - Weinig uitdaging in het behalen van een set

    Voordelen:
    - De sets die je kan craften waren toch al niet zo geweldig, behalve Cain's en Aughild's
    - Geen pagina vol met materials die je stash innemen
    - Materials farmen was toch eerder een last dan een lust
    - Het is leuker om een item 10x te craften dan 1 item 10x te rerollen

    Eigenlijk vind ik het enige niet leuke aan deze patch dat een full-set hebben helemaal niet meer bijzonder is. Verder maakt het me weinig uit? Naar mijn idee kunnen ze de nadelen oplossen door gewoon 1 miljoen gold per gecraft item te vragen, en door de beloning toe te voegen voor die paarse beestjes om zo de bounties interessant te houden.
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2014
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Wat moet ik er van zeggen. Had een kwart pagina vol met leg crafting items en nu dit. :emo: Aan de andere kant: Eerst maar eens spelen en kijken hoe het bevalt.
     
  9. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    De crafting is een prima change. 1000x nieuwe game aanmaken voor bepaalde bountys was echt te retarded voor woorden.
     
  10. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb me er ook nooit toe kunnen zetten om materials echt te gaan farmen. Mijn hoop in zulke bange dagen is altijd Kadala geweest. Het is nu alleen wel weer heel makkelijk om in 1 dag een hele set te halen. Aan de andere kant zul je de endgame items toch zelf moeten looten, dus heb je er geen groot voordeel meer van.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Is ook wel weer true.

    Ben alleen benieuwd of we over een paar weken intensief spelen ook allemaal gegeared zijn voor T6. Ik mag hopen dat het niet zo snel zal gaan. :x
     
  12. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Hah, jij kan nooit T6 doen. :+
     
  13. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    T6 lukt niet met high end gear alleen. Daar is meer voor nodig ;)
     
  14. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Haha, Yellow krijgt even een dubbele sneer. Het gaat mij ook nooit lukken hoor, als ik mijn best doe misschien. De helft van de tijd ga ik weer dood omdat ik naar nieuwe items sta te gapen of weer zo nodig een sigaret of biertje in mijn hand moet hebben. Je wordt ook altijd hard gehit als je vinger niet in de buurt is van je heal knop. T'is nie eerlijk.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Dit dus. :+

    Ben benieuwd trouwens of deze game nu ook het Reckuuza keurmerk zal krijgen. We krijgen in dit land toch niet genoeg van keurmerken, maar of deze game dat krijgt. :+
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Oh hij deflect de sneer gewoon naar Reckuuza! Ben benieuwd hoe dit afloopt :+
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Resistent to Yellow elements. :cool:
     
  18. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik niet...

    On topic: 3 rifts 8 legis, Waar gaat dit heen. Gaan ze yellows normal maken, legis en set rare en Dan nog epics toevoegen ofzo?

    Sent from my HTC One using Tapatalk
     
  19. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Lol, die droprate was al zo hoor. Dat is niet sinds vandaag ofzo. Beetje op hoog torment spelen en dat is vrij normaal.
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik was happy met de vanilla droprates. Waarschijnlijk als enige.
     

Deel Deze Pagina