1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat ik me herinner van WP7 werkte Spotify altijd prima. Sinds WP8 gebruik ik alleen Nokia Mixradio en Songza.

    Wellicht ff opnieuw installeren?
     
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nieuwe kleurrijke low budget WP8.1 toestellen.

    [​IMG]

    Blu
    [​IMG]

    Prestigio
    [​IMG]

    Yezz Billy 4.7.
    Meer info : WPcentral.
     
  3. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ik Word Flow gebruik worden "me" en "ze" steeds in hoofdletters gespeld, maakt niet uit hoe vaak ik het aanpas... Vet irritant, hebben jullie dat ook, en is er iets aan te doen?
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Wat is Word Flow?
     
  5. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Soort van Swype toetsenbord.
     
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ah oke, gebruik ik niet.
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb dat ook op m'n WP8, dus heb nog een Word Flow, maar ook daar heb ik last van...
     
  8. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Probeer het eens 10 minuten en je wil niet meer anders :)

    Geeft ie ze bij jou als tekstsuggesties? Echt vet irritant want het haalt de flow (:+) uit het schrijven. Vooralsnog volgens mij alleen bij die twee woorden.
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik heb het idd even geprobeerd vind het niet echt fijn dat swypen over een toetsenbord maarja misschien toch dan langer mee werken.
     
  10. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik moest er ook even aan wennen, maar ik kan nu zo belachelijk snel schrijven op mijn Nokia :) Als ik op m'n Surface typ baal ik dat het zo langzaam gaat
    Ja! Voor de lol (tell me a joke en andere chitchat) en voor zoekopdrachten, sms sturen, bellen, weerbericht en nieuws. Ik ben benieuwd of je haar in Nederland ook in het Engels kan laten praten. En ik hoop dat ze snel support in Canada uitbrengen
     
  12. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Helaas blijft dit nog steeds gebeuren, een nieuwe installatie van Spotify helpt helaas niet. Google helpt mij ook niet echt verder. Vrij storend dat ik ongeveer 10x deze app moet opstarten voordat ik 'm fatsoenlijk kan gebruiken.
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik heb zelf geen Spotify maar gebruik altijd Nokia MixRadio of Music+ deze laatste app kan je hetzelfde mee als met Spotify en wordt gezien als een van de beste music apps op Windows Phone. Misschien die eens uitproberen hij is geheel gratis in gebruik en je hoeft geen account te gebruiken.

    Edit: verkeerde link geplaatst deze moet het zijn... http://www.windowsphone.com/nl-nl/store/app/music/96c1fcdd-3593-40d1-93c5-26e0448e5fdc
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2014
  14. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Tsjah, dat ziet er goed uit allemaal. Ik heb alleen niet zo´n zin dat een andere app gebruiken de oplossing moet zijn hier.. :{
     
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Gebruik je Windows Phone 8.1?

    Dan ligt de oplossing waarschijnlijk bij Spotify aangezien die moeten zorgen dat de app daar goed op draait. Daarnaast is in het verleden Spotify wel vaker in het nieuws geweest dat ze amper hun app voor WP updaten.

    [yt]bM8utbU7VAg[/yt]
    Check die prototypes haha...
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Toch frappant dat MS het niet lukt om welke Lumia dan ook direct leverbaar te maken maar een X2 kan wel direct. Ik vind het echt bizar maargoed er zal wel een strategie achter zitten. 8)

    Er is trouwens al enige tijd een Files app voor WP8 te downloaden zodat je direct in je telefoon kan komen, erg handig! Download link HIER.
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Alleen voor WP8.1? Ik kan hem niet downloaden naar mijn Lumia 920 met de laatste versie van de Lumia WP8-software.
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Oeps ja je hebt gelijk alleen voor 8.1

    Werkt met
    Windows Phone 8.1
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ohja, dat staat er bij inderdaad... bummer!

    Hoe is de 8.1 Preview nu? Werkt goed? Ik las eerst allemaal positieve verhalen, maar later steeds meer over bugs enzo.
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Uhm uit eigen ervaring aan het begin juist wat bugs gehad heb zelfs toen een paar keer een freeze gehad (nooit daarvoor gehad ook niet op WP7) en alleen met hard-reset kunnen oplossen.

    Nu na enkele updates aan 8.1 werkt het perfect eigenlijk, zou nu ook niet meer terug willen naar 8 want het notificatie center is toch wel erg handig, de achtergrond die je kan instellen achter de tiles maakt het net wat spannender vooral door het parallax effect en de derde rij aan tiles waar ik eerst wel echt aan moest wennen omdat alles behoorlijk klein werd zelfs op het 4.7inch scherm van de 920. Maar ik vind het wel een erg goede update en aankomende maand komt Nokia ook nog eens met de Cyan update met nog meer nieuwe features.

    Het geheel werkt snappy het wel goed om te zien dat in tegenstelling tot de concurrentie het updaten naar een nieuwe versie van WP het er niet voor zorgt dat de OS laggy of langzaam wordt en dat dit zich blijft voortzetten! :thumbs:

    Cortana daar in tegen is echt een gimmick, leuk dat ze het erin hebben gezet maar gebruik het eigenlijk nooit. En nog een erg groot min-punt blijft de super onoverzichtelijke settings lijst... echt daar mogen ze toch echt na al die jaren wel eens goed naar kijken want dit is echt niet normaal hoelang die lijst is. En dat went eerlijk gezegd ook helemaal niet ik zit na al die tijd nog steeds vaak te zoeken naar instellingen.

    Edit: bijna 1000 posts weer :9 Tijd voor een nieuw deel!
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2014
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina