1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Diablo 3

Discussie in 'Games' gestart door Roerbakmie, 30 jun 2008.

  1. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    8 legs in 3 rifts is toch redelijk normaal. Soms zit het mee, soms zit het tegen. Als ze echter zo met legs blijven strooien zullen er vroeg of laat wel een keer nieuwe items bij moeten komen om de game draaiende te houden. De witte, blauwe en gele items hebben op level 70 eigenlijk totaal geen nut meer behalve om te craften.

    Wat mij betreft mogen ze de RNG wel een stukje omlaag doen wanneer ze nieuwe items toevoegen. Op die manier kan je 5 dezelfde items vinden en dan nog steeds een upgrade krijgen. Dan wordt je telkens voor de keuze gezet of je een item wil gebruiken voor de legendary stat (zoals een laag gerolde Thunderfury met die lightning shizzle bonus) of een goed gerolled wapen met een mindere legendary stat. Op die manier komt er ook wat meer variatie in hoe je gear is opgebouwd, in plaats van dat iedereen gewoon het best in slot item zoekt.
     
  2. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Dat zeg ik toch. :+
     
  3. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Klopt jij als enige.
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2014
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Inderdaad. :+

    Heb vandaag wel 3 cain set items gemaakt, ook meteen door die gele crafting mat heen, die op amber lijkt in de pic. Levert me wel een dot xp op, 50% meer sowieso, dus dat is wel relaxed. Kan nog een 4e item maken, de rest heb ik nog niet geunlocked, maar daarvoor moet ik 70 van die amber dingen hebben en zit nog niet op de helft. Morgen dus maar even een paar rifts doen.

    Had ook al meerdere leg wapens kunnen maken, maar toch eerst maar voor de armor gekozen van cain. 5x hersenloos act I gecleared gisteravond, maar in geen van alle 5 caches, of tijdens het killen, die ring van royal grandeur. Ypuh was het geloof ik, die tegen me zei dat het wel 10 caches kon zijn voor die zou droppen. Er dropte nog wel een andere ring, maar daar had ik niets aan. Een van die cain items die ik had gemaakt, had wel 10% crit chance, dus dat kwam heel gunstig uit. Met wat paragon punten prutsen heb ik mijn schade percentage kunnen behouden. Alleen mijn toughness en vitality is nu heel erg laag, maar heb dus ook 2 series van 30 punten tijdelijk in healing gestoken. Veel life on hit ook, dus zal niet zo snel dood gaan, zolang de vijanden maar blijven komen. :+
     
  5. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Leuk verhaaltje, maar wat heb je aan Cain´s ?
    Niet veel imo.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    XP en nog eens XP voor Paragon, waardoor je sneller stijgt in level. En dat heeft imo wel veel nut, omdat je kans hebt op gear met betere stats, anders zou inderdaad de Paragon systeem en de Cain Gear totaal waardeloos zijn.
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wat is er mis met moeite voor iets doen. Vanilla WoW droprates voor epics was ook by far de beste tijd in die game. Voor mij in D3 hetzelfde. Daarna was alles gratis en easy mode geworden en de game imo verpest. En dat al na 2 maanden?
     
  8. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Je moet nu toch ondertussen wel weten dat het paragon level geen fuck meer doet met de drop rates he. Dat was voor RoS waarbij je per paragon level 3% meer magic find kreeg.
     
  9. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zal Ik schijt veel pech hebben, voor de patch haalde Ik er max 3 uit 3 rifts torment 3 soms torment 4 HC

    Sent from my HTC One using Tapatalk
     
  10. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45

    Oh my god. Dit is je nu al 10x verteld yellow. Schrijf het eens op post-it en plak het op je kop ofzo.
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Volgens mij zegt hij iets anders. Wat ik uit zijn post begrijp is dat hij denkt dat de suffixes hoger zijn als je paragon hoger is.
     
  12. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Wat ook niet klopt.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    WTF heeft het dan voor nut? Ik zeg alleen maar betere stats met een hogere Paragon. En dat je mij soms dingen 10x moet vertellen, of anderen, dat is bekend. Dat weten jullie onderhand ook wel. Ik onthou ook niet alles, of het was me in eerste instantie nog niet helemaal duidelijk.

    Waarom speel ik die game dan nog als Paragon weinig uitmaakt. 8)
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2014
  14. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, waarom speel je het eigenlijk?

    Sent from my HTC One using Tapatalk
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je snapt toch wel wat het nut van paragon is?
     
  16. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Vandaag heb ik weer eens met een oude maat van de middelbare school gespeeld en de hele dag op Skype gezeten (doe ik nooit). Hij is plvl 485 en heeft toevallig een monk als main en kon me dus mooi een dagje lesgeven. Ik kan nu ineens op T5/T6 spelen mede dankzij de patch van gister, omdat je geen materials meer nodig bent voor crafting.

    Hiervoor moet ik wel al mijn gear, skills, plvls en speelstijl veranderen maar dat maakt het juist zo lachen. De gear is (indien genoeg gele/blauwe materials) binnen 5 minuten fixen. Deze gozer op youtube gebruikt ook deze build voor de geïnteresseerden: https://www.youtube.com/watch?v=PkTN4SOuhlM

    Zo is het spel weer een stuk leuker! Voor T2-3 heb ik de zieke 3000% damage aanval door mijn Monk-set en voor T5-6 kan ik nu beginnen met betere items zoeken. Ineens heb ik 2x zoveel interessante legendaries en potentiële upgrades!

    Niet echt :p? Een E-penis en paar stats is het toch?
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2014
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Vooral het eerste, dat tweede is alleen voor de show :+
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Niet veel anders dan een statussymbool dus. :cool: Ga wel weer normal doen. :+
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Eindelijk heb je het door! _O_ (:+)
     
  20. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Dus Yellow, pak een post-it. Schrijf dat erop en plak het op je voorhoofd. :)
     

Deel Deze Pagina