Watch Dogs

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 5 jun 2012.

?

Voor welk platform haal/heb jij Watchdogs?

1. Xbox 360

8,6%
  2. Xbox One

36,7%
  3. Playstation 3

2,2%
  4. Playstation 4

42,4%
  5. PC

10,1%
  1. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ubisoft heeft dit gewoon aan een vertaal bureau gegeven zoals ze op tv vertalen. Dus aan non-gamers :+

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    IS iedereen al uitgespeeld met WD? Zo stil hier. Ik zit zelf op de helft van de story en denk 85% van side activities. Blijf het een erg lekkere game vinden. Vooral chases, stealth en gunning is erg cool. Hacking is een leuke toevoeging in die activiteiten ....

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Probeer em te verkopen maar no dice...
    Ik heb de main story uit maar was boos geworden op de sides. Tis steeds doe 10x hetzelfde en doe 40x hetzelfde. Nah had alles na een paar keer gezien. 7/10 game uiteindelijk

4. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Zidra iemand hem voor de ps4 wil verkopen, ik bied 35 incl

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
  6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Dubbeltje, rang, zoiets ? :D

Die van mij gaat de bazar niet op, heb de season pass aangeschaft, dus verwacht nog veel content !

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Jij zit dus echt helemaal in de game hé? :+ Ik moet zeggen dat ik het niet verwacht had. Als je alle content gehad hebt, denk je dan dat je hem nog houd voor bijvoorbeeld online hacken? :confused:

Ik wil dit af en toe even vragen als ik je weer eens zie posten. Het verbaast mij gewoon een beetje, aangezien je ook heel kritisch kan zijn. :)

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    WD is gewoon wcht geen slechte game en speelt gewoon lekker weg. Ik game voor de lol, ontspanning, en dat brengt WD mij wel.

Als ik de sp uit heb ga ik me eens wagen aan de online content en dan wachten op meer sp content.

En ik vind de wereld (chicago) in deze game erg lekker om in rond te vertoeven. De stad is stukken beter dan die van ISS!

9. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Heb nu enkele uurtjes in de game zitten, maar wat me vooral opvalt is dat er (in de Xbox One versie) nogal wat screentearing in de filmpjes zit. Erg slecht, maar de game zelf vermaak ik me prima mee.

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik speel de PS4 versie en totaal geen tearing whatsoever! Wel jammer dat de One die wel heeft, zeker als het in de filmpjes zit. Haalt je toch een beetje uit de immersion ...

11. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Je bent ook wel lekker bezig met deze game of niet? Ik ook hoor! Bevalt toch wel goed deze WD.

Heb ook geen performance problemen op de ps4. Soms even een hapering als ik bijv heel snel door de stad rijd of bij het inladen van een missie oid.

Al met al een leuk spel. Maar mogen volgend jaar met deel 2 op de proppen komen laat ik hem denk ik liggen.. Merk toch dat het best herhalend word naar verloop van tijd

12. Jvzm13

Jvzm13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds vandaag watch dogs voor de xbox one. Ik zag op een paar filmpjes dat de ondertiteling nederlands kon. Ik kan dit echter niet vinden hoe dit moet. Kan iemand mij uitleggen hoe ik de ondertiteling nederlands kijg.

13. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Dat kan je in het hoofdmenu ergens doen.
    als je in het spel zelf zit moet je die eerst verlaten.

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Uitgespeeld! Jammer, vond het een vette ride :)
    Volgens de completion wheel zit ik op 92%. Kan alleen nog maar de online dingen doen en wat mini games.

Hopelijk komt die T-bone DLC snel :)

Laatst bewerkt: 13 jun 2014
  15. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben alleen maar *Bijna* Online aan het spelen. Hacken Online is masterlijk blijft erg leuk om te doen! Kom dan ook bijna niet aan de sidemissies of aan het hoofd verhaal. :)

Ik hackte gister een speler precies bij een trein perron en hackte een trein. Wat denk je wil hij de trein door zoeken of ik daar ben, dus ik meteen de trein hacken en dag speler haha. Trein ging ervan door met hem erin. ^^

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik ga het dus ook maar eens proberen. Nog een goede site met tips voor de online missions?

17. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Pfff ik worstel mezelf echt door het verhaal heen. Ik heb het nu al zoveel kansen gegeven, maar ik kom er maar niet doorheen 8). Ik vind de personages gewoon totaal niet boeiend en ik heb het idee dat ik steeds dezelfde missies aan het doen ben :+.

18. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb wel een beetje hetzelfde. Heb het gisteren nog een keer geprobeerd maar het spel weet me gewoon niet te boeien. Jammer :)

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ergste is nog de vertaling van Verduistering.

'Zorgt voor een verduistering van het netwerk. Veroorzaakt een luide knal die eigenlijk gewoon vet hard is'.

Serieus..

20. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222

Deel Deze Pagina