1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Diablo 3

Discussie in 'Games' gestart door Roerbakmie, 30 jun 2008.

  1. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Leest zo moeilijk achter je pc... Hehe

    Sent from my HTC One using Tapatalk
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Je mag het er zelf opzetten middels inkt en een schone naald. :+
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik zeg doen Inferius!!
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Maakt de game trouwens wel een stuk leuker voor mij nu! :+
     
  5. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Mijn paragon levels schieten nu omhoog sinds ik op T6 als PP Monk speel. Gemiddeld doe ik zo'n 10 minuten over een rift, afhankelijk van de party. Wanneer ik T2/3 rifts doe met mijn 'aanval gear' ben ik langer bezig en krijg ik minder gold/exp en legs.
     
  6. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Paragon schiet omhoog ja, maar ik heb tegenwoordig als ik geluk heb 1 legendary met 2 runs in T5 -_- Echte upgrades heb ik nog niet gehad iig :mad:
     
  7. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb inmiddels 2 Fluminators, 2 Thundergod's Vigor's en een Odyn Son geloot en allemaal zijn ze crap gerolled en kan ik er niets mee. Nog steeds geen Thunderfury of Fist of Az'Turrasq gezien na meer dan 200 uur speeltijd. De Monk-class set items droppen nu wel regelmatig.

    Ook heb ik wel wat leuke wapens geloot zoals deze 2, je kan er niet veel mee maar het zijn wel leuke hebbedingetjes omdat ze zo zeldzaam zijn:
    Spectrum (Nadat ik iemand per ongeluk joinde in het secret level, was pas de 2e keer dat ik erin was geweest) en The Slanderer.

    Ik loot de items dus wel, maar het zijn geen upgrades terwijl mijn gear niet heel goed is. Ik heb het al meerdere keren gezegd dat ze wat mij betreft de RNG wel iets negatiever in mogen stellen en dat is zo te zien ook wel gebeurd. Voor mij blijft het op deze manier wel interessant omdat je dat gevoel krijgt dat het altijd beter kan. Het hele verhaal gaat natuurlijk niet op als je de items nooit ziet ;(!
     
  8. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ja leuk als je begint met een char, maar het gaat te snel vervelen als je decent gear hebt imo.

    Te veel van t zelfde en er is niks meer te doen dan gear grinden.
     
  9. capcom23

    capcom23 Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens. Ben al klaar mee met het spel. Gaat meer daarom denk ik dan echt leuk gamen. En dat voor iemand die dol op RPG is.
     
  10. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik snap jullie wel, maar nu ik weer wat meer speel ontdek ik toch steeds meer. De endgame van Diablo is heel erg uitgebreid ben ik inmiddels achter gekomen en ik snap nu ook waarom er zoveel mensen level 500+ paragon hebben. Dit had ik nooit achter de 'vanilla' Diablo gezocht tot dat RoS uitkwam. Grinden is belangrijk, maar een goede build veel belangrijker. Met een level 70 monk kun je binnen 5 minuten met wat crafting op T6 spelen.

    Er zijn voldoende unieke items waar je je hele build voor om zou moeten gooien en dat het dan een mega damageboost oplevert. Neem bijvoorbeeld deze Fist of Az'Turrasq. Hiermee kun je met 0 inventory damage als monk zijnde nog steeds zo'n 50-70% van de party damage voor je rekening nemen op T6. Dat zijn flinke aantallen, ook al zul je nooit een critical hit voorbij zien komen en daardoor 'lijkt' het useless. Voor elke 2-3 torment niveau's heb je in principe andere skills/gear nodig in mijn geval. Op T6 spelen vraagt een compleet andere speelstijl dan op T3.
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2014
  11. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Voor de Monk spelers is dit allemaal wel leuk... Maar hierin schiet blizzard wat dat betreft echt de plank mis. Naar T5 en al helemaal T6 hoor je te groeien. Grinden als een gek voor je gear, frustraties en lagere torments blijven doen zodat je veel ervaring hebt om hogere Torments te kunnen doen.

    Met alle respect voor jou Ypuh, maar als je als een Monk met 5 minuten klaar kan zijn om T6 te doen, heeft blizzard hier echt een achterlijke fout gemaakt.
     
  12. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Dat is ook weer waar, ik maak gewoon gebruik van een build die er ideaal geschikt voor is. Het heeft ook meer dan 200u spelen op mijn monk geduurd voordat ik hier achter kwam en ik zie lui met plvl 400 die het nog steeds niet snappen. Met gear die je binnen 5 minuten kan craften betekend het nog niet dat er op T6 niets meer te halen valt. Je blijft ontzettend afhankelijk van je party en je party heeft weer liever een goede Pull/Palm monk dan een slechte (anders gaan ze bitchen).

    Mocht je echter een paar vrienden/clanmates hebben die veel verder zijn dan jij bent, dan kun je als Monk wel vrij simpel eens met ze mee en jezelf nuttig maken door de buffs. Wanneer je eenmaal op T6 speelt regent het legendaries waardoor je ook snel je gear voor zowel T3 als T6 kunt verbeteren. Inmiddels ben ik een Crusader gestart om zodoende gear te vinden met strength in plaats van dex (strengt = armor voor monks = meer toughness wat je nodig bent voor T6).

    Het is dus misschien een beetje oneerlijk dat je als Monk nu zo snel op alle difficulties kan spelen, maar je moet ook in beelden dat 'wij Monks' tot de laatste patch eigenlijk nooit damage hebben kunnen doen op alle torments lager dan T5 (een PP monk is al behoorlijk inefficiënt op T4). Het is 2 jaar lang de meest underpowered en minst gespeelde class geweest.

    Voor mij persoonlijk is het spel nu véél leuker en verslavender geworden en niemand heeft er verder last van. Mensen online spelen nu graag met een support Monk in hun party. Mijn volgende doel is om zo weinig mogelijk toughness (nu zo'n 18-20 miljoen unbuffed) in te leveren en langzaam aan damage op te bouwen. Dan kan ik een soort hybride build maken en mogelijk T6 solo spelen. Voordat ik dit voor elkaar heb ben ik echt wel 2-3 week volop grinden verder.
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2014
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Gisteren met Ypuh even een stuk rift gedaan. Heb nu ook de head item van Cain. 4 items nu, moet de overige set stukken nog looten. Heerlijk gerolled ook, want heb er een aardige hoeveelheid toughness voor en zelfs een klein beetje damage voor terug. Dit is mooi gunstig wanneer ik weer eens T1 of T2 ga doen. Leuke set dus! :+
     
  14. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Nice cain's set.
    Lekker de vaart d'r er in met gearen zie ik ^^
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Nou, nog verre van T3 hoor, maar daar moet je dan ook geluk voor hebben. Ergens vind ik het gewoon jammer dat Paragon alleen maar een Digitale worst is die steeds groter word. Aan de andere kant, wanneer het mij eerder duidelijker doorgedrongen zou zijn, had ik nu niet op Paragon 120 gezeten denk ik. Hoogste in mijn clan is 410, minimaal moet je nu 100 hebben om toe te treden.

    Wat betreft gearen. Ben er inderdaad iets op vooruit gegaan. Niet veel damage erbij, maar wel wat toughness en vooral healing. Misschien dat ik binnenkort toch eens T3 weer probeer, puur als test, want heb veel life on hit en ongeveer 8500 healing, plus ongeveer 710.000 damage. Het is gewoon als test, voor de damage hoef ik er nog niet te zijn. Ik speel ook altijd in co op, valt minder op. :+
     
  16. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Paragon heeft aardig wat nuttige toevoegingen vind ikzelf. Bedoel, je movement speed kan je van al je gear afhalen om nog betere stats te krijgen. Voor hogere toughness etc. Met de paragon kan je dan je movementspeed instellen. Het zijn maar kleine dingen maar dit geeft wel een goede draai aan het vinden naar de juiste gear.

    Sinds kort mijn eigen build volledig aangepast met mijn wizard, en hierop ook de paragon aangepast en dit werkt subliem. Je moet alleen weten waar je die punten instopt.
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Stats doen natuurlijk wel iets. Ook al zijn het maar kleine beetjes ;)
     
  18. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197

    Het was sarcastisch bedoeld.
    Je krijgt free gear met die drop rates van tegenwoordig.

    Blijkbaar nog niet casual genoeg.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Heb gelukkig mijn Paragon build inmiddels aangepast. Ja, die was ik inderdaad even vergeten. Build is vooral gebaseerd op healing, omdat ik dat nogal tekort kwam. Ik weet niet of jullie dat kunnen zien, maar kijk anders maar even. ;)
     
  20. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Lees inmiddels op de fora dat ze de One With Everything passive voor Monks weg gaan halen omdat deze te sterk was. Hier krijgen we wat armor voor terug en per saldo zal het niets op moeten leveren. Leuk man, al die resistance gestacked voor niks. En ja OWE is sterk, maar dat is omdat de andere passives useless zijn. Lekker makkelijk gedacht van Blizzard, we halen de sterkste weg zodat alles weer gelijk is, ipv we pakken de zwakke passives aan. Nu snap ik ook gelijk waarom alle ervaren spelers zeggen dat Blizzard het toch wel weer nerfed. Pfff
     

Deel Deze Pagina