Het begint te komen. Eigenlijk hadden er meer moeten zijn gezien iedereen zijn vakantie geld gekregen heeft.
Hier toevallig ja, maar dan nog... veel winkels doen aan import en anders doe je de import zelf. Geen Kinect en 100,- minder!
Denk eerder richting de feestdagen het gaat groeien, is ook logisch. De gelijke prijsniveau zal niet een stijging veroorzaken bij de XboxOne. Onwetende ouders zullen voor de ps4 kiezen, daar de ps4 dan al een jaar in Nederland te koop is. Er ligt een hoop werk voor MS hier in Nederland willen ze de voorsprong lichtelijk gaan verkleinen.
Doel ook meer op de vraag hoeveel mensen er al 1 hebben gekocht. Denk dat er in een jaar al best veel mensen het geïmporteerd hebben, of gekocht hebben in winkels die hem geïmporteerd hebben.
Bij mediamarkt gewoon te bestellen zie ik http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/SONY-PlayStation-4,10259,512031,635515.html?langId=-11 klopt die site?
Zou goed kunnen, zijn er een paar duizend vrijgekomen voor het land, waaronder de meeste naar de webshop
Ik was net bij Mediamarkt Rotterdam Beijerlandselaan, daar lagen er 18 in de winkel, het lijkt inderdaad op gang te komen.
Ik durf nog niet haha. Koop denk ik een next gen console als Fifa 15 uit is, anders moet ik Fifa 14 dubbel kopen. Kan nog wel 2 maandjes wachten denk ik.. Hoop dan ook dat er een duidelijker beeld is van de daadwerkelijke verschillen in performance. Misschien gaat Microsoft nog gekke dingen doen? Eerst een nieuwe TV, mijn 26" HD ready tv is niet echt next gen waardig