Watch_dogs en Mario Kart 8, al moet ik zeggen dat Watch_dogs me niet zo heel erg boeit, het is wel leuk maar heb totaal geen drive om het spel verder te spelen. Mario Kart 8 is wel echt geniaal en die kan ik samen met m'n vriendin spelen.
Pikmin 3! Ik had hem maar gekozen als gratis game bij MK8, maar wow... wat een toffe game is dit, zeg! Voor mij de verrassing van het afgelopen jaar!
Van alles op de Vita. Had ik eerlijk niet verwacht. - Tom Blitz Montezuma - Dragon's Crown - Lumines - Pixeljunk Ultimate Voor de ps4 helaas al een aantal maanden BF4 niet aangeraakt, alsook Ghosts een tijdje niet. Sowieso maakt de Vita plaats voor de ps4 omdat ik hem overal mee kan nemen. Snel kan opstarten en weer uitzetten. Makkelijk een kindje erbij ;-)
Hoe is PixelJunk? PS4: Soms BF4. Wacht op TLOU. Vita: P4G, daarna maar eens Dragon's Crown. Had ook niet verwacht zoveel de Vita te gebruiken. Die sales en gratis games maken het er ook niet makkelijker op .
Ah, Xenoblade...een verdwaald pareltje op de Wii. Ik hoop op (veel) meer info op de E3 over de opvolger!
Oh die heb ik ook nog... kheb teveel ongespeelde games.. gelukkig tot sept (destiny) om aan mn backlog te werken
Nauwelijks meer. Alleen enkele games die nog uitgebracht worden wil ik wel spelen/halen. Verder been there done that gevoel steeds bij alles. Heb het geduld er ook niet meer voor haha
Battlefield 1943, blijft een bazen game! Geen poespas zoals bij al die 'grote' shooters. En sta op het punt te beginnen met Dishonored omdat ik Rage nu uitgespeeld heb... (lijstje met nog te spelen games op de 360 is bijna voltooid)
Heb nu missie één erop zitten en de eerste indruk is zeer goed! Alleen stealth in first-person is wel even flink wennen voor mij, evenals de controls. Nogal vaak ontdekt omdat ik simpelweg even een verkeerd knopje indrukte.