1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] Mario Kart 8

Discussie in 'Games' gestart door Burt Macklin, 4 mrt 2014.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik kan het gewoon niet xD
     
  2. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
  3. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    same here..soms dan, ben pas klaar met 100cc (kreeg 2 maal een aftiteling scherm, en kom er pas op het einde achter dat je hem wel weg kan drukken :F:)

    hoe doen ze die sterren telling. ik ben een keer 2de en een keer 3de geworden op 100cc,maar krijg gewoon geen sterren op die track.
    en volgens mijn op 50cc maar 2 sterren terwijl ik eerste was.
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik kom er nu pas achter dat je hem weg kan drukken :lol:

    Je krijgt 1 ster als je eerste wordt en minimaal 54 punten hebt. 2 sterren weet ik niet zeker maar zal 57/58 punten zijn. 3 sterren als je 60 punten hebt.

    Bij MK op de DS kreeg je pas 3 sterren als je 60 punten had en niet te vaak afgeschoten werd. Als je volgens mij meer dan 3x per race geraakt werd kon je al geen 3 sterren halen....of was dat als je 1 grote ster moest halen?
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Gerucht/Leak:

    [​IMG]

    [​IMG]

    Als dit waar is jizz ik m'n pants! Bob-Omb Blast als DLC _O_
    Maarja, aan de andere kant. Dit is zo obviously fake, want Nintendo is Bob-Omb Blast al lang vergeten. :+

    Edit: Het is dus al confirmed fake. Behoorlijk goede fake dan. :mad:
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zolang het op de gewone tracks is blijft iedere battle helaas kut.
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    [​IMG]

    Geef ons ook die Happy Meal!
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Die zijn wel ziek ja!
     
  9. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Denk dat ik morgen naar de Mac ga..


    Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
     
  10. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Dit gaat over de Amerikaanse McD's he :+ En zelfs daar zijn ze nog niet uit.
     
  11. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    No shit. Ik heb afgelopen week online tegen een Spanjaard gereden en hem dik ingemaakt. En dan vanavond weer whoopass! Yeeha!
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.435
    Leuk Bevonden:
    17.527
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Paar keer ondertussen al met een groep van vier gespeeld maar kan de fun niet echt uit de game halen. Vind er weinig aan, bovendien mis ik gewoon nog steeds een gevoel van snelheid. Toen maar eens de Nintendo 64 aangesloten en Mario Kart opgestart. Holy fuck, dat is echt Mario Kart op XTC. Zo snel, zo awesome. Rainbow Road is daar gewoon puur een hevig space trip. 8)
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat ben ik zeker met je eens. Merk ook weinig verschil tussen 50 en 150cc terwijl je in de andere MK's veel meer verschil merkte. Maar vergeet niet dat de games voor een steeds groter publiek moeten zijn er daarmee makkelijker. De tracks in MK worden ook met ieder deel makkelijker. Volgens mij ben ik hier nog geen 1 keer van de baan geraakt en ook haalde ik samen met een vriend op dat 1 al 3 sterren in alle 150cc cups. Het is gewoon makkelijker en waarschijnlijk daarom ook minder snel.

    Blijft voor mij nog wel een leuke game om met vrienden te spelen. Alleen waarschijnlijk wel de minste MK. Mede door de vele nieuwe tracks die gewoon niet leuk zijn. Aan de gameplay op zich is natuurlijk weinig veranderd.
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2014
  15. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Als je vanaf de start de nummer 1 positie vast houdt is het inderdaad simpel.
    Maar wanneer je geraakt wordt in de 150 cc en derde ligt dan is het moeilijk (haast niet te doen omdat alles wat afgevuurd wordt jou raakt) om nog 1e te worden.

    Toch vind ik het een pareltje, alleen jammer dat er niet echt iets niews tussen zit.
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2014
  16. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ja ik zag het pas later. maar zou wel tof zijn.
     
  17. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Mario Kart 64 met 3 spelers op Moo Moo farm krijg je ook nog eens die speed bug. Gaat alles opeens 2x zo snel 8)

    Ik vind MK8 ook wel iets te langzaam ja. Laatst met wat vrienden gespeeld en toen ook geswitched naar sonic all star racing transformed. Beetje jammer van dat spel alleen is dat de wapens echt nergens over gaan en elkaar irriteren is juist zo leuk van Mario Kart.

    Ik heb Super Mario Kart ook gedownload voor de Wii U VC en dat blijft gewoon leuk, ondanks dat het er niet uit ziet. Jammer dat het maar voor 2 spelers is. Hopelijk komen de N64 games ook eens op de Wii U VC, dan ga ik dat zeker ook weer spelen. :+
     
  18. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ik heb nog best veel moeite om drie sterren te halen op 150CC.
    Zit altijd wel een baan tussen waar ik geen eerste word. :'-(
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zodra ik eerst lig en 10 munten heb rij ik zo op 10 seconde voorsprong. Alleen heb je soms pech met een blauw schild. Onweer zorgt alleen dat je weer wat munten moet verzamelen.
     
  20. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ik word vaak in de laatste ronde door iets geraakt waardoor ik mijn eerste plek verlies.
    Wellicht dat ik wat meer tijd moet steken in het uitzoeken van een kart..

    Wat is jullie favoriete character om mee te racen dan? :)
     

Deel Deze Pagina