[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu bij die schrine.. wat moet ik daar doen om die quest te krijgen want er is niets daar onder water.:confused: :'-( want ik wil goldbrand heeeel graag:D

2. Y.R.

Y.R. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die grot onder de water ook gevonden, maar het probleem is dat ik er telkens dood ga, maar hoe moet je die quest doen?? Zwaarden die Glodbrand heten staan me wel aan.

3. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuw probleem: Ik ben door zo'n stom beest gepakt wat vaak in tombes zit (redelijk in het begin, geen bonelord, geen skeleton). Hij is makkelijk te verslaan maar hij doet een aanval waardoor m'n strength heel veel achteruit gaat. Maar wat is het geval, ik kan geen potions e.d. nemen om m'n strength terug te krijgen omdat ik een beest ben (Khajit). Weet iemand hoe ik m'n strength terug kan krijgen? (ik heb geen savegames van daarvoor)

Edit: M'n endurance is trouwens ook teruggebracht.

Laatst bewerkt: 27 jul 2003
  4. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waarschijnlijk bedoel jij een (greater) bonewalker. Die vond ik ook zwaar irritant in het begin. Wat je nu moet doen is een restore strength en een restore endurance potion vinden. Misschien heb je er al 1. In het begin kom je ze nog niet zo vaak tegen, maar naar mate je vordert zie je er steeds meer. Ik heb nu een aantal restore potions bij me voor alle attributes voor het geval dat.

5. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dagoth Ur kan je er niet in proppe

Soulless Uniques Soul Petty Lesser Common Greater Grand
    --------------------- ---- ------ ------- ------- ------- --------
    Heart of Lorkhan 0
    Dagoth Ur 0
    Anhaedra 0
    Worm Lord 0

Dagoth Ur heeft geen ziel }:]

Als je 9 soulgems hebt zou ik als ik jou was elke golden saint die je tegen komt erin proppen. Doe ik iig wel als ik grand soulgems heb. Ik heb nu een voorraadje van zo'n 6 soulgems met golden saints erin. Altijd handig :) en zo niet dan leveren ze veel geld op :9

6. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    je moet gewoon restore spells gebruiken. Beetje trainen in restoration en ze zijn makkelijk te gebruiken

7. Bitten Wolf

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een andere oplossing gevonden die niet zoveel training vergt (ben geen magiër): voor endurance heb ik een potion gekocht en voor strength moet ik stoneflower krijgen.

Heeft iemand al de quest van Cassius Oclinius gedaan? Ik heb deze quest wel en volgens mij is hij moeilijk te krijgen. Of je moet hem automatisch krijgen als je in dat vertrek rondloopt. (ik ga niet zeggen waar hij zit, als jullie hem nog niet kennen)

Laatst bewerkt: 27 jul 2003
  8. Spawn

Spawn Live! - SpawnHeretic

Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt master chief, ik ga m ff halen

9. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ut spel net, alleen ik snap er al geen hol van, op het begin kom ik al niet verder ben al van die boot af etc. en ik kan nog niet saven wat moet ik dan doen, help me plz.

mzzl.

10. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan nu nog niet saven. Je moet naar die stilt rader gaan aan de rand van de stad en naar Balmora reizen. In het begin is het inderdaad heel erg ingewikkeld maar da's normaal. Veel succes dermee en probeer je niet te veel aan de bugs te storen:)

Ik zit nu in vivec en daar moet ik een favor doen voor een smith, ik moet een contract bij een andere smith gaan stelen maar zijn kelder is locked level 30. Dus kan ik die quest niet doen? Ik heb hem al vermoord maar hij had geen sleutel bij zich.
    En NOG een vraag: ik heb al 1vd3 mensen ondervraagd over sixth house en nevarine cult maar nu raak ik precies niet meer uit dat gebouw...Is de uitgang vanboven op beneden? Beneden zat ik ergens in een tomb, en dan bij canal works ofzo...

11. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    seriously :/ ik ben hier een maand of 2 niet geweest, en ineens 174!!!!! bladzijden....

bewijst toch maar weer es de speelduur van Morrowind he? :)

12. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Hoeveel speeluur heeft ut dan?

13. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Speelduur is bijna onbeperkt denk ik. Ik heb al 250 gehoord (incl laadtijden ja :p (standaard grapje)), maar je kunt zoveel doen. En dan ook nog het hele gebied ontdekken.

@ XTM, als je een paar posts terugbladert zie je het begin van Tronky staan. Ik denk dat dit voor jou ook al veel duidelijk maakt. Anders kun je me wel ff toevoegen op msn (heeft Tronky ook gedaan) maartenkeijsers@hotmail.com

14. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet die interviews doen en ik ben nu bij Addhiranirr en zij zit in de canalworks. Ik ben er maar er zit zo'n heel sterk ventje en die kan ik niet verslaan. Wat moet ik doen?

Edit: ik ben ant vechten en opeens zit ik in de lucht en beneden me is een cirkel en ik kan naar boven of beneden lopen precies. Vreemd...(weer verloren trouwens en zijn naam is gulville arinith denk ik)

Edit2: ik heb Addhiranirr al gevonden. Je moest dat ventje niet verslaan:)

Laatst bewerkt: 29 jul 2003
  15. Y.R.

Y.R. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ff in die ruiene gegaan die Altha Sodha heet ofzow, die is op die oostelijke eiland van Vivec, vet sterke luitjes daar, maar sommigen daarvan hebbe lekker dure pakkies aan en hebbe dure wapens, weet iemand toevallig een verkoper die heel veel geld heeft, ik heb nu spullen te koop voor intotaal 27000.

16. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Het meeste krijg je als je aan Creeper in Caldera verkoopt, die heeft elke 24 uur 5000 uit te geven. Dus dat zijn dan 5 dagen. Ik weet zo ff niet wie er meer geld heeft, maar die Creeper koopt bijna alles op voor bijna de volledige waarde, dus dat verdient wel lekker.

17. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nope, als je toch bij Ald Sotha bent dan moet je gewoon iets verder naar het oosten gaan naar het volgende eiland. Daar staat de dwemer ruin Mzahnch. Als je bij de ingang van Mzahnch staat en je gaat naar het zuid-oosten dan zit op het 1e eilandje wat je tegenkomt de talking mudcrab. Deze heeft 10000 bij zich en dit is ook gelijk de verkoper met het meeste geld in het spel.

18. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is levitate wat jij nu hebt. Dan zie je paarse cirkels onder je en dan kan alle richtingen op lopen die je wilt. Misschien heb je een zwaard met levitate cast when strikes. Of een vijand heeft levitate op je gecast maar dat lijkt me niet logisch.

19. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet het niet...Mijn zwaard cast enkel fire en ik had gewoon potions voor force, speed .. gebruikt...Vreemd!

20. Bitten Wolf

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien Rising Force potion(s). Die hebben een Levitate effect waardoor je kunt vliegen. En wat is dat Addranhirr?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina