1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 17 apr 2013.

  1. Lynn1997

    Lynn1997 Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    4
    jammer dat die youri en evert in fifa15 weer het commentaar inspreken :mad:
     
  2. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Waar heb je dat gelezen? Word daar echt niet blij van.. Tenenkrommend commentaar!
     
  3. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Dit zei Evert ten Napel tijdens die afscheidswedstrijd van Sander Boschker. Helaas maar waar, dan maar 'ratatatatatatata', 'koekoek' en 'Atletiiiiiiiiii' in Fifa 16. :D
     
  4. Achiej

    Achiej Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    8
    Moet eerlijk zeggen dat het mij behoorlijk verbaast dat niemand het hier heeft over verbeteringen aan de gameplay. En daar draait het uiteindelijk toch wel om. Speel zelf de PS4 versie, maar begin de standaard fifa-gameplay onderhand wel zat te raken. Het ping-pong getik zonder heel goed te hoeven nadenken/kijken omdat bepaalde passes en looplijnen altijd hetzelfde zijn, de bijna altijd effectieve hoge steekpass, kopduels die zonder moeite worden gewonnen door dwergjes tegenover beulen van verdedigers en het ontbreken van een echte ‘battle’ op het middenveld. De bal rondtikken en breien rond het middenveld (waar 90% zich afspeelt in een echte wedstrijd) is vrijwel onmogelijk. Daardoor is het vaak een wedstrijd met heen en weer counteren, maar dan ook alleen maar counteren zonder enige strijd op het middenveld.
    Het is niet zo dat ik nu het hele spel af wil kraken, want veel dingen zijn ook gewoon prima op orde. Maar juist datgene waar het om draait, het voetbal realisme, dat mist nog behoorlijk vind ik. Daarom hoop ik dat EA dit jaar wel een slag zal slaan in het realistischer maken van de gameplay zelf. Visueel en qua licenties etc. valt er niet heel veel meer te verbeteren denk ik.
     
  5. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Het maakt naar mijn idee wel erg uit of je offline speelt of online.
    Online vermaak ik mij ontzettend met Fifa 14. Absoluut zijn er een hoop vervelende zaken zoals onder andere de inderdaad erg effectieve hoge steekpass. Echter is het juist de kunst om deze loopgaten dicht te lopen met je verdedigers. Online kom ik dan ook spelers tegen met dezelfde kwaliteiten als ik waar tegen een steekpass gewoon niet functioneel is door het goede afdekken van deze looplijnen. Hierdoor ontstaat juist de noodzaak om goed te voetballen en strijd te leveren op het middenveld. Los van de uiteraard soms vreemde momenten waardoor de bal verkeerd valt, de scheids in de weg staat of op onverklaarbare wijze je verdediging vreemd genoeg naar voren stapt waardoor de tegenstander vrij voor goal staat kan ik mij online echt ontzettend vermaken.

    Ik heb in elk geval altijd oog voor de mensen ZONDER bal. Die zijn vaak een stuk gevaarlijker dan het mannetje met bal tenzij deze in schietafstand van je doel komt.
     
  6. galiaar

    galiaar Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Zonet was ik FIFA 14 online aan het spelen in de Co-op modus met een vriend van me en plotseling werden we beide van de server gekicked. En op dat moment begon er een update van 150MB te downloaden voor FIFA 14. Wat houdt deze update juist in??
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    FIFA World Cup Kick-Off.

    Eerst de Kick-Off en hopelijk morgen de Ultimate Team versie.
     
  8. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Heb net een update gehad maar nog niets veranderd.
     
  9. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Ik heb net een update gahad voor world cup fut maar krijg steeds een foutmelding als ik fut world cup wil spelen de rest doet het gewoon.
     
  10. Lynn1997

    Lynn1997 Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb de update ook gehad, 150 mb, maar ik speel nooit online eigenlijk dus voor mij is het dus gewoon ruimte weggooien :'-(
     
  11. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Fifa servers liggen er weer uit krijg weer het gezeur dat ik geen origin account heb man man word hier moedeloos van.
     
  12. Lynn1997

    Lynn1997 Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat is dat dan?? :x
     
  13. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister voor het eerst FIFA 14 opgestart, maar na een half uur zoeken kom ik tot een schokkende ontdekking: je kan geen toernooien creëren?! (Ja, ik zag wel iets van online, maar dat doe ik niet) Ik wil gewoon een 16 of 32 team toernooi kunnen maken en deze zelf afwerken!
     
  14. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Kan volgens mij wel.
     
  15. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    kan wel, gister nog gedaan.
     
  16. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Is het mogelijk om in Fifa 2014 World Cup Brazil binnen de verschillende speel modi, een speler te locken aan 1 controller?

    Dus: Je speelt met 3 controllers op 1 PS3/Xbox. Vervolgens kies je per controller 1 speler uit een team en de overige spelers in je team bestuurt de PS3/Xbox zelf. Een soort Clubs dus, maar dan in offline modi.
     
  17. Lynn1997

    Lynn1997 Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    4
    Dan moet je in het begin kiezen van, spelen als aanvoerder van je land. Dan speel je met 1 poppetje. Zelf gemaakt poppetje of een bestaand poppetje.\o/
     
  18. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Wat super triest dat je op de Xbox one niet met z'n tweeën Seasons kan doen.
     
  19. Lynn1997

    Lynn1997 Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    4
    waar staat dat??
     
  20. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Play -> + More -> RS naar rechts -> custom tournament
     

Deel Deze Pagina