1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Nintendo] Wii U

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Juunanagou, 5 jun 2011.

  1. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Je zou ook je Wii U een statisch ip adress kunnen geven en deze in het DMZ plaatsen.
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Rare is dat hij wel in matches komt waardoor het eerder op een timeout o.i.d. lijkt.
     
  3. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat kan dadelijk zo maar alles kosten. Als je de consoles niet meer mag verkopen.
     
  6. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat verkoopverbod geldt alleen voor die zaak in de VS geloof ik, maarja. Als ze in Engeland gelijk krijgen, waarom daar niet. Er zijn behoorlijk wat Wii's verkocht dus alleen al bepaald bedrag per verkochte console kan hoog oplopen. Als het verkoopverbod in de VS doorgaat is het wel einde Wii U in ieder geval ja. 8)
     
  7. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat wordt een verkooprecord, iedereen wil nu een WiiU voordat het ding uit de handel wordt genomen.
    En wij zitten al veilig met onze zeldzame WiiU console, kan je straks 3 keer over de kop verkopen.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Welnee Nintendo koopt dat gewoon af

    Paar euro per verkochte Wii U voor Philips
     
  9. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik ga vanavond dit maar ff proberen: Er zijn duidelijk veel mensen met hetzelfde probleem. Krijg ook of zo'n code als onderstaand of de melding netwerkidentificatiefout als ik bijvoorbeeld met mariokart uit een potje wordt gegooid.

    Resolved: Error Code 103-1001, Error Code 103-1002 (and probably a whole lot more since the code is general)

    Step 1: On your Wii U go to ‘Connection types’ and press Manual Configuration

    Step 2: Input your SSID

    Step 3: Choose your security type (WEP, WPA, etc). Make sure you choose the one your router is using

    Step 4: Enter your security key/phrase

    Step 5: For IP adress choose “Do not auto obtain”

    Step 6: Go to your computer (on the same network) and open up CMD (Start > (in search field type) cmd > press enter (or choose cmd)

    Step 7: In CMD type ipconfig and press enter.

    Step 8: Look for the first IP addres. Take that address, add 10 to the last digit (to find an unused IP. Doesn’t have to be 10), and enter it into your Wii U. Example: 192.168.0.15 should be 192.168.0.25

    Step 9: Enter the rest of the necessary information like Subnet Mask and Default Gateway. These are available under your ipconfig

    Step 10: Hit next, configure DNS, “Don’t auto obtain”

    Step 11: Fill in DNS info. First server: 8.8.8.8 Second Server: 8.8.4.4 (These are Google’s public, free DNS servers) of gewoon telenet hun dns ingeven

    Step 12: Hit Next, no proxy

    Step 13: MTU at default value (probably 1500)

    Your connection should now go through and work. If you do not want to use Google fast, free, public DNS servers you can look for your ISP’s DNS servers by going to CMD and typing: ipconfig /all

    If you have any questions about how to get your Wii U up and running, we’re happy to try and help. We’ll add pictures of the process later. If you solved a problem during setup, please share your fix to help others out.
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Kan heel goed zij. Dat de MTU niet op default staat en dat dat al het probleem is.
     
  11. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    MTU staat standaard op 1400. Je kan het wel aanpassen maar zou niet weten waarin. Bovenstaande methode werkt voor mij ook niet. Ik kan wel een potje spelen maar daarna is het al snel over. Krijg dan netwerkfout of code 103-9999. (Code die ik krijg is steeds weer anders.) Ook download de wii u automatisch apps terwijl ik dat uit heb gezet. Begin een beetje moe van dit ding te worden. M'n PS4 en One geven helemaal geen problemen online. Ook al geprobeerd m'n router alleen op aes ipv aes/tkip te zetten omdat de wii u geen tkip ondersteund maar dit hielp ook niet |:-
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
  13. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Goed, ik snap er helemaal geen ruk meer van. Gratis game die je erbij kreeg. In mijn geval new super mario bros kan ik wel downloaden en eigenlijk alle online functies werken behalve online gamen met mario kart 8. Ik blijf maar uit potjes gegooid worden. Sommige kan ik wel uitrijden maar dan verdwijnen ineens al m'n tegenstanders. (Ze staan dan stil langs de baan.) Niemand hier last van? Heb UPC als provider. (Technicolor router)

    Mocht er iemand nog een suggestie hebben dan hoor ik het graag!
     
  14. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    [​IMG]


    [​IMG]



    [​IMG]



    Mn Pro controllers aangepast, nadat ik de juiste tri wing schroevendraaier op mp besteld had. Wou graag een witte controller met zwarte buttons. Dus alles omgewisseld. Destijds ook bij mn 360 controller gedaan, alleen was deze een heel stuk meer gepriegel. Zo'n beetje alles moet eraf. Maar met een beetje geduld en gepriegel alles weer netjes in elkaar gezet en weer zo goed als nieuw, maar dan net even anders.


    [​IMG]


    [​IMG]

     
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoeveel was je in totaal kwijt aan die dingen? Ik zoek eigenlijk nog 2 extra controller voor Smash & kart :)
     
  16. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ongeveer 26-27 euro per stuk.
     
  17. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke tri wing schroevendraaier is het precies? Ik moet dit ook nog eens doen op een vrije middag :+
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Tijdje terug waren ze €20 p/st bij de MediaMarkt. Helaas had ik ze toen gemist. Laatst 4 gekocht voor €36 p/st net voordat MK uit kwam. Nu lijken de prijzen mede door MK weer stukken hoger helaas :mad:

    Budgetgaming in de gaten houden voor een prijsdrop kan ik aanraden. Die gasten zijn er altijd snel bij :)

    Smash kun je ook met NGC controller spelen. Kun je een adapter voor aanschaffen. Weet nog niet of die met een wavebird gaat werken.
     
  19. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Was een heeele tijd terug. En was ook zo uitverkocht, was er toen net te laat bij helaas. Maar sindsdien nergens weer zo goedkoop geweest. Dus bij Nippon Yassan voor 26-27 euro gekocht, ook mooie prijs. Normaal zijn ze in de winkel 50 euro hier, dus scheelt bijna de helft.


    Geen idee welke size. Zal vanavond ff voor je kijken of het erop staat. Had hem via mp, tri wing voor wii, dan weet je dat het altijd goed is.
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2014
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik kocht ze bij Redcoon eind mei. Toen voor €36. Toch nog mooie prijs gelukkig.
     

Deel Deze Pagina