1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] The Legend of Zelda

Discussie in 'Games' gestart door OniRyo, 19 mrt 2011.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ze zeiden toch echt dat Link niet in de trailer was voorgekomen :confused:
     
  2. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    GForce, wat kom je toch iedere dag weer met foutieve of niet complete informatie hier aanzetten... 8)

    Ze hebben alleen gezegd dat 'niemand heeft gezegd dat het Link was'. Ze hebben nooit gezegd dat het Link definitief niet was, was achteraf gewoon een geintje ofzo.

    Net als met je 'je staat bijna niet stil als je een banaan raakt' en 'je kunt nog items pakken als je een schild/banaan achter je hebt' bij Mario Kart is het misschien verstandiger om je eerst wat meer te verdiepen voordat je hier allerlei dingen plaatst die dus niet kloppen of niet compleet zijn.

    De nieuwe stijl van Zelda bevalt mij echt zeer goed hoor, ik heb er veel zin in.
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het is een vraag vriend. Ik zeg nergens dat het zo is.

    En overdrijven is ook een vak...dat MK filmpje was recentelijk op een Nintendo forum gepost en ik had nooit kunnen weten dat ze daarin dingen veranderd hadden. In dat filmpje waren die dingen die ik aan gaf wel degelijk te zien. Iedere dag, 12 jaar lang....

    Kwam er via deze link op:

    http://venturebeat.com/2014/06/10/zelda-creator-teases-that-we-didnt-see-link-in-wii-u-trailer/

    Op de doorverwijzer naar deze link stond: Zelda creater teases that we didn't see Link in Wii U trailer.
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2014
  4. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    en ik maar denken dat je in elke spel met Link speelt. totdat ik me net realiseer dat ik mijn char een naam heb gegeven, dus speel met Bas en niet met Link.:F:
    aangezien elke verhaal toch weer apart is, en dus met ander Held speelt.
    althans zo begrijp ik het nu.
    of never mind. lees nu toch echt dat je wel met link speelt.
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2014
  5. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ik liep gister in de gamemania, en zag daar op de tv een filmpje van zelda the twilight princess, wordt deze opnieuw uitgebracht op de wii u? of hadden ze gewoon een heel oud filmpje opstaan.
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Denk een oud filmpje. Kwam al op 2 consoles uit.

    Oh en je speelt idd met Link, maar eigenlijk is het iedere game weer een andere Link. Verhalen staan allemaal los van elkaar al wordt er wel vaak verwezen naar de 'hero in het groen'. :)
     
  7. Fullmetal Alchemist

    Fullmetal Alchemist Retro Freak

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal wel een oud filmpje zijn, heb niets vernomen dat er iets met dit spel zou gebeuren.
     
  8. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Over twee jaar is die game ook weer tien jaar oud, zou geweldig zijn als ze die ook opnieuw in HD uitbrengen :D Mijn favoriete Zelda of all time dus dat zou een day one purchase voor mij worden.
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Op de NGC gekocht?

    Ik zou ook wel een Wii U HD remake willen met normale controls.
     
  10. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Nee op de Wii :+
     
  11. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Twilight Princess is wel heel vet, het enige jammere is dat ik hem na Skyward Sword heb gespeeld, wat zeker met de Wii controls helaas zorgt dat het net iets minder episch is.

    De volwassen stijl samen met de donkere sfeer dig ik wel.
     
  12. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    [yt]XZmxvig1dXE[/yt]
     
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik hoop dat ze eindelijk de gameplay eens iets anders doen dan dat ze al doen vanaf Ocarina of Time....en de texten minder kinderlijk maken.
     
  14. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Wat goed is .....
     
  15. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    ...kan nog steeds verbeterd worden, anders wordt het saai en eentonig.:thumbs:
     
  16. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enige die niet perse enthousiast wordt van open wereld in Zelda?

    Zelda gaat wat mij betreft om een verhaal/avontuur dat je beleefd. Waar het hoofd verhaal van mij best lineair mag zijn met side quest die je kan doen wanneer je wilt. Ik vind het ook leuk dat je steeds nieuwere items nodig hebt om in nieuwe gebieden te komen. Het gevoel van progressie is altijd sterk geweest in Zelda. Progressie en het verhaal/avontuur zijn voor mij de speerpunten.

    Als ze echt openworld gaan alla Elders Scrolls (wat mij sterk lijkt) ben ik bang dat het verhaal daar onder lijdt. Skyrim is heel gaaf spel, maar qua verhaal vond ik het niet sterk. Maar dat hoort bij open wereld. Als je een verhaal niet lineair kan vertellen krijg je afbraak in diepgang.

    Gelijk de hele map tot je beschikking hebben heeft ook nadelen. De laatste Zelda; a link between worlds (3ds) had zo'n systeem. Je had hier gelijk alle items tot je beschikking wat een stuk van het plezier weg haalde. En doordat je de hele map meteen in moest kunnen, kwam dit de moeilijkheidsgraad niet ten goede. Zeker als je al iets verder was werd het gewoon te simpel. De eerste 3 bossen moest je met 3 hartjes en begin gear kunnen verslaan, daarna nog 5 dungeons met zelfde moeilijkheidsgraad.
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2014
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Gameplay is voor mij ten allertijden belangrijker dan het verhaal. Sterker nog, het verhaal kan me vaak niet eens boeien. Liefste klik ik zo snel mogelijk verder.

    Snap niet wat je met Zelda op de 3DS bedoelt, maar in een open wereld hoef je niet direct alle items te hebben. Ze kunnen nu een heel ander aspect aan Zelda geven. Niet meer 3 zwaarden, maar misschien wel 100 verschillende. Iedere met eigen sterkte en karakteristieken. Het andere concept hebben we alle 100x gezien.

    Misschien moeten ze nu Zelda combineren met Skyrim. Gooi het drastisch om, maak open wereld, houdt er een verhaal in, maak 1000en items en wapens. Waarom niet?

    Want ben eerlijk vanaf OoT en MM begint het iedere keer slechter te worden. Zeg niet dat de games slecht zijn, maar het begint oud en herhaald te worden.
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2014
  18. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197

    Klopt maar de core moet altijd t zelfde blijven.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hier zie je ook even een heel klein beetje gameplay. @7:09

     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2014
  20. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Is Hyrule Warrior. Niet Zelda helaas.
     

Deel Deze Pagina