1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guide to XBW Ads

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Mirik, 31 mei 2014.

  1. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Hi iedereen!

    We hebben een aantal maanden zonder advertenties gedraaid en zoals je begrijpt willen we graag wat advertenties draaien om de kosten te dekken en verdere investering mogelijk te maken, dus zijn de advertenties weer aangezet.

    Deze advertenties zijn niet altijd briljant en we willen niet dat ze in de weg liggen van jullie ervaring op de site, dus geef mij hier feedback over hoe vaak ze verschijnen, of ze irritant zijn etc.

    Deze week maak ik ook een pagina waarin je kunt doneren op onze paypal account info@xboxworld.nl zodat ik je ad-free kan laten surfen op XBW en je je daar geen zorgen meer over hoeft te maken en wij dan wat centjes hebben om de site een jaar verder te draaien.

    Hopelijk hebben jullie daar begrip voor! We zijn ook op zoek naar alternatieven om geld binnen te brengen, dus als iemand een slim idee heeft, laat het ons weten. _O_:thumbs:

    Veel groetjes,

    Mirik

    Wil je nu al ad-free XBW?

    Dan kun je via paypal 25 euro (of meer!) over maken op info@xboxworld.nl en dan zet ik de ad-free functie voor jou aan, geef wel duidelijk je gebruikersnaam of XBW e-mail op! Doe je hebt liever via je bankrekening, dan is het rekeningnummer NL55TRIO0254760333 bij de Triodos bank, naam Xboxworld. :) (Wederom vermeld je username of email~!!!) en stuur mij een PM!

    DANK YOU GUYS!
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Gebruikers die hebben gedoneerd (v.a. een minimaal bedrag dacht ik) krijgen sowieso een ad-free XBW, toch?
     
  3. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Mag je ook zomaar 10 euro storten om de site te steunen?
     
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Yup.

    Uiteraard. :)
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Eerst maar eens de nieuwe site, daarna maar eens kijken voor een eventuele donatie :+
     
  6. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja! Elite-leden / 25 euro+ kickstarter donateurs hebben al ad-free surfen! :)
     
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Is dat nu al actief? Ik heb sinds de startpost nog geen enkele ad gezien namelijk :)
     
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Als het goed is wel ja.
    Mocht je alsnog ads krijgen, terwijl je wel hebt gedoneerd (€25+), stuur dan even een PM naar Mirik.
     
  9. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Haha oke, dan werkt het hier blijkbaar prima :)
     
  10. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Top! :) sommig mensen doneerde via via, wat ik misschien niet kon zien etc. :)
     
  11. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik moet zeggen dat die ene die onderin beeld verschijnt en omhoog gaat als je er overheen gaat best irritant is. Wanneer ik op het kruisje wil klikken verschuift het kruisje naar boven voordat ik kan klikken. Wat is het leven toch zwaar soms. :emo:

    Nee, maar is echt wel een beetje kut
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Voor die 25 euro heb je vervolgens 1 jaar geen ads?
     
  13. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Yup EN dan ben je elite-lid, dan kun je meedoen aan de exclusieve prijsvragen en forum games, veel meer in de planning, etc.
     
  14. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Eerst de nieuwe site afwachten voordat ik wat doneer! Want zoals het nu gaat, gaat dit nog wel even duren ben ik bang.Ruim 6000 euro ophalen en 10 maanden verder nog geen resultaat :mad:
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2014
  15. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    We zijn er echt bijna nu!!! Resultaat komt volgende week!!!!!!! :) Elite leden krijgen maandag een mail.... ;)
     
  16. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben benieuwd :)

    Send with Tapatalk HD for Android
     
  17. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Heeft iedereen hier een mail gehad? Zo niet, let me know, want onze lijst is onvolledig vanwege vele deden 'doneren via'... :mad:
     
  18. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Coooool :D.
    Zal volgende week even 25 euro toegooien, voor die extra 'functies' is het helemaal tof :D.
     
  19. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Thanks! :) Laat me weten als je het gedaan hebt dan zet ik al je toegangen aan etc.
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2014
  20. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Heb gedoneerd :)
     

Deel Deze Pagina