1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Vragen [Deel 6] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Melbuuln, 20 apr 2010.

  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik ben een tijdje terug verhuisd en sindsdien heb ik mijn Xbox 360 niet meer met Xbox Live kunnen verbinden.

    Ik had een kabel getrokken, maar ik denk dat die kabelbreuk heeft, want die doet het niet meer sinds ik hem door een kabelgoot heb gedaan (te scherpe hoek gemaakt denk ik, ook al heb ik nergens haakse bochten).

    Ik heb ook een Xbox 360 wifi adapter, maar die kon ik nooit gebruiken omdat we het internet delen met de buren en die adapter van de Xbox 360 blijkbaar niet goed genoeg is om dat signaal op te pikken. Nou heb ik een Wifi repeater gekocht en aangesloten, werkt als een tierelier op de computer, alleen de Xbox geeft aan dat er een probleem is met mijn DNS. Ik moet duidelijk de primary en secondary DNS handmatig instellen, maar ik weet niet wat ik moet invoeren. Ik heb dit al geprobeerd:

    [​IMG]
    Systeemvoorkeuren > netwerk > wifi > geavanceerd > DNS

    En dan de bovenste als primary en de tweede als secondary, maar dat werkt niet.
     
  2. -Japster-

    -Japster- Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga binnenkort een xbox one aanschaffen. Aan mijn huidig Microsoft account hangt momenteel een xbox live silver abbonement vast van op een (kapotte) 360. Als ik dan op de xbox one inlog met mijn Microsoft account zal dat xbox live silver account waarschijnlijk verschijnen. Kan ik dan dat xbox live silver account gewoon verwijderen en een nieuw xbox live account vast maken aan mijn huidig Microsoft (outlook adres)? Of wordt dan ook mijn email adres verwijderd???
     
  3. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Jou email is altijd gebonden aan je gamertag.
    Dat kun je volgens mij niet meer aanpassen.

    Je kunt altijd een nieuwe gamertag aanmaken doormiddel van een ander emailadres.
    Waarom zou je huidige account niet gewoon upgraden na Gold ?
    Kun je nu al doen via Xbox.com.
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2014
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Iemand? 8.8.8.8 + 8.8.4.4 werkt niet iig.
     
  5. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Hoe ziet het netwerk er nu precies uit? Van modem tot Xbox?
     
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik weet het niet precies, we delen namelijk het internet met de benedenburen. Ik vang iig het routersignaal op met de wifi repeater en daar maak ik verbinding mee met m'n xbox.
     
  7. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Mijn gold is verlopen en vul net een 14 dagen kaart in om destiny beta te spelen. Maar mijn gamertag is bij profiel nog in het silver.. en als ik destiny open om de beta te spelen vraagt hij om een gold account?

    Duurt het even om van silver naar gold te gaan?
    Ook als ik een nieuw account maak en een 48 uur code invul blijft mijn naam op silver van mijn nieuwe gecreƫerde account
     
  8. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    24 uur, 14 dagen geld helaas niet voor een gold. Dit valt onder proberen ( trials. )
    Je zal dan 1 maand of 3 maanden gold moeten nemen, wil je een gold status hebben om Destiny te kunnen spelen.
     
  9. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb 2 weken geleden 12 maanden gekocht.
    Nu heb ik via een plaatselijke actie ook 12 maanden gekregen.
    Als ik die 12 maanden redeem staan er dan 24 maanden op?
    Of gaat 't er gewoon over heen?
    Of heeft iemand hier nog intressen voor een mooi prijsje?
     
  10. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Het wordt gewoon erbij gevoegd.

    Dus als jou einddatum nu 1-2-2015 is, dan zal door het toevoegen van de 12 maanden live je einddatum 1-2-2016 worden.
     
  11. 360degrees

    360degrees Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb meer dan een jaar geleden XBOX live aangeschaft, het is automatisch verlengd maar ik heb helemaal niet betaald...in mijn account staat dat ik live heb tot 6-7-2015. Ik heb al mijn rekeningen gecheckt maar er is nergens ooit geld afgeschreven.

    Heb ik nu serieus Bill Gates geflest?


    Edit: Laat maar, ik zie dat ze het van mijn PayPal rekening proberen af te schrijven....
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2014
  12. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Hahahahahahaha!
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het gaat lekker met XBL hier zeg.

    Net tijdens het inloggen kreeg ik eerst 2x te zien can't connect to XBL. Netwerk test ging echter gewoon goed. Toen kon ik connecten en werd er in no time weer afgeflikkerd en nu kan ik gewoon wederom niet connecten.
     
  14. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    xbox live doet het nou wel goed :)
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2014
  15. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Korte vraag :) kan een maatje van mij die ergens anders in NL woont en ik xbox live Gold sharen en dan toch samen tegelijk online spelen en dan ook hetzelfde spel?

    Nog altijd onduidelijk..

    Alvast bedankt!
     
  16. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Sinds vandaag mijn Xbox One binnen. Heb mijn XBL account en XB1 op Amerika (Oregon) gezet voor goedkopere games :whistle:
    Maar hij download ontzettend traag. Ik heb een 120MB/s verbinding van UPC, maar Forza deed er wel 6 uur over om te downloaden. Hij ging soms maar met 400kb/s.

    Ligt het aan dat het nu net tijdens de launch hier in NL is, of dat ik mijn XB1 op Amerika heb gezet? Of ergens anders aan?
    Kunnen jullie wel snel downloaden? Mijn Steam games gaan altijd met 10Mb/s en zijn dus binnen enkele minuten binnen.
     
  17. WhiteIce

    WhiteIce Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    9
    Het is niet alleen in Nederland de launch, ook nog in heel wat andere landen. Daarnaast zit forza natuurlijk voor veel mensen in die bundel, waardoor iedereen hem redeemed en download. Plus dat forza dit weekend ook nog eens een keer gratis is om te spelen. Dus iedereen is druk bezig, geef het wat tijd, die downloadsnelheden komen wel goed.
     
  18. NE0 ID

    NE0 ID Active Member

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    7
    Vraagje:

    Weten jullie hoe je een eigen gekozen afbeelding instelt als afbeelding voor je gamertag. In plaats van de reguliere avatar? Op je xbox one.

    Thnx
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2014
  19. 360degrees

    360degrees Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb de laatste tijd het probleem dat ik elke keer na 5 minuten "disconnected from xbox live" ben. Ik kan meestal wel t spel opstarten (BF4) en een paar minuten spelen, dan kicked hij me eruit. Dan kan ik na 5 minuten me weer aanmelden maar dan begint het weer opnieuw. Een jaar geleden ofzo had ik dit probleem ook een keer maar ik heb geen idee hoe ik dat heb opgelost.

    Ik heb UPC, en een TPLink router WR1042ND met 2x een 360 en een pc erop aangesloten. De PC en de andere XBOX werken zonder problemen...

    Help!!!
     
  20. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    Even de settings van de andere Xbox vergelijken in de router?
     

Deel Deze Pagina