ja. vooral met premium heb je echt heerlijk veel content. ik vind die maps wel de moeite waard. Alleen second assault ken je al door en door als je battlefield 3 hebt gespeeld.
betrap mezelf erop dat ik het meeste de china rising maps het vaakst en liefste speel . second assault is ook mooi maar de metro blijft ruk met 64man. en navel strike maps in conquest vermijd ik .alleen domenation speel ik daar op . Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Toch vind ikd die SA maps totaal anders. Op Metro ma dan. Bij die andere heb ik nog nooit het gevoel gehad dat het een oude map was. Hebben ze toch goed gedaan.
32 vs 32 is wel ontzettend wennen zeg. Tot nu toe vind ik 16 vs 16 leuker. Vast omdat ik dat makkelijker vind
Het is ook wennen, maar straks wil je niks anders meer. Dan kom je in 16vs16 niemand meer tegen naar je gevoel.
Laten we een squad vormen? We adden elkaar op xbox one. Wel met mice aub. deVerdeler Adddden SR-2 schiet net zo lekker en snel en heeft een grotere damage /Mod Let even op dubbelposten a.u.b. /Hybrid