1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oh, dus Nokia komt binnenkort met een eigen 8.1 update, terwijl die van MS er nog niet is?

    In dat geval wacht ik liever even ap.
     
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [​IMG]

    Ja Cyan komt eerder dan de official 8.1 update. :)
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nice! Nog maar een maandje wachten, bruut.
     
  4. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Cortana een gimmick? Ik gebruik het dagelijks: de persoonlijke nieuwspagina, "take note", agenda punten toevoegen, quiet hours, snel weerbericht vragen, teksten uit sms / mail omzetten in agenda items.... Allemaal met mijn persoonlijke assistente Cortana :)
     
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Jij woonde toch in Canada? Anders kan ik mij voorstellen dat het geweldig is ;) Maar voor Nederland is het een gimmick... temperatuur opvragen die je niet in Celsius kan zien handig ja. Amazing Weather HD heb ik daar al voor.

    Ik vraag nu dan ook maar als ik het gebruik 'DO I NEED A COAT?' zegt ze YES OR NO... blah blah... maar temperatuur snap ik geen reet van. Daarnaast staat mijn GPRS aan maar laat ze inplaats van UTRECHT AMSTERDAM zien qua weer en tja in Nederland weten we toch wel dat het weer erg kan verschillen per locatie.

    Edit2 : wow na tig keer proberen deed ze het goed geen AMSTERDAM meer maar UTRECHT... wow just wow... maar geen celsius dat is teveel gevraagd.
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2014
  6. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Kan je niet een keer een lijstje maken met Super apps die je hebt. Ik zie je af en toe apps posten die mij best interessant lijken.
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Thanks! Ja ga een dezer dagen de nieuwe topic maken en zal daar ook een lijstje aan must-have apps zetten. Alleen heb deze week wat druk ivm dat ik er een week tussenuit was naar de Le Mans. Zal zaterdag wel een nieuwe topic maken met daarin zo'n lijst. Of als iemand anders het wil doen ook best. :)
     
  8. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    In Canada is Cortana ook nog niet officieel uit, dus mijn tel staat op USA. Vond het in Nederland ook best goed werken hoor, al heb ik het daar maar een paar weken kunnen gebruiken voordat ik verhuisde. Fahrenheit is idd irritant en moet ff aangepast worden.. Maar die dingen die ik opnoemde zouden ook in NL beschikbaar moeten zijn en maken voor mij echt wel een verschil!

    Sent from my RM-821_eu_netherlands_315 using Tapatalk
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [yt]Q8TXgCzxEnw[/yt]
    Material design © Google
    Inspired by Modern UI © Microsoft

    Wauw!
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zeker mooi, maar zoiets werkt dus alleen met native apps en weinig functies...
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Aah tof :D het is toch mooi om te zien dat we meer die kant opgaan van 1 app voor alle platformen.

    Ziet er erg tof uit, is het beter dan MS zijn Modern UI? Tsja, het is anders.
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    :9 Heb je het over die video? Dat is de nieuwe Android layout/UI. Doet het je niet ergens aandenken?

    En dat "Inspired by Modern UI © Microsoft"
    Heb ik er even bijgezet. Twee druppels water blijkbaar vind Google toch dat WP wel wat heeft he alleen een degelijke Youtube app maken durven ze niet aan ha-ha.
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2014
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb het over die video ja, je kon merken met build dat MS ook bezig was met 1 app voor meerdere platformen. (nou'ja momenteel nog maar 2) Je app uitbrengen op W8 en WP8.1 met dezelfde code en wat kleine aanpassingen (tsja ik heb hier weinig verstand van, ben meer van de android ontwikkeling 8))

    Anyway, het is mooi om te zien dat Google ook aan de haal gaat met het ''flat'' / ''metro'' design, het is zoveel duidelijker en het is gewoon fancy zonder dat je fancy shit doet. (geen gradients geen moeilijke ''chrome'' effectjes)

    Ik vind dit gewoon erg tof :D (al ben ik weer te lui om IO te checken, ik kijk de samenvattingen wel)
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Uhuh ziet er zeker niet verkeerd uit! Hopelijk is het ook niet laggy op de low-end (just kidding) :+ maar dat ze geïnspireerd zijn is wel duidelijk.

    MS heeft al een poos apps die op beide systemen ( WP en WIN 8 ) werken hoor staat in de Marketplace met icoontjes aangegeven.

    [​IMG]
    Dat icoon achter Expedia...
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2014
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ben er bekend mee :) het werkt helaas nog niet vlekkeloos bij mij.
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [​IMG]
    :+ zelfs de commercial van hun nieuwe huisstijl is een copy.
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    :lol: net een andere blauwtint en tsja een ander font, dan blijf ik die van MS toch beter vinden. (Segoe UI _O_)
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja het viel mij gewoon op niks ergs aan maar toch leuk om te zien dat Google wel degelijk Windows Phone in de gaten houdt. ;) Nu mogen ze alleen wel eens een officiële Youtube app maken en wat minder anti-WP opstellen want ze lenen nu al zoveel van WP.
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    We zullen zien, ik vind het jammer dat zulke grote bedrijven zich zo kinderachtig tegen elkaar opstellen.

    Ik hoop wel dat het voor de android gebruikers meer gaat worden dan een stylechange, laten we eerlijk zijn die iOS update was meer een visuele verandering dan een functionele.
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Uhuh zeker triest het is over en weer he. MS is ook niet clean met die anti Google reclames.

    Ja Flat design is nu gewoon helemaal hip, de grondlegger op de mobiele markt was bij mijn weten MS met Metro al sinds de Zune, de rest wil dat nu ook.

    De Nokia Cyan update schijnt trouwens eerder te komen dan verwacht...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina