Help zit vast bij PGR Oke heb nu quickrace en arcade uitgespeeld maar nu zit ik vast bij kudo's challenge bij level 9 dacht ik (world challenge/tour o.i.d.) ik heb daar nu 83% voltooid en moet nu nog 2 tijdritten doen en nu heb ik dus alle auto's die ik kan krijgen al en nog steeds lukt het me niet. (Het gaat op de eerste 2 tijdritten van boven). Wie kan me helpen.
Ja, hoe moet ik je hiermee helpen. Wat ik altijd doe is dan echt dagen lang alleen op een baan focusdsen. Bocht voor bocht testen hoe het moet. Maar vooral niet opgeven, er zijn mensen die het eerder hebben gedaan! Ik had hetzelfde bij Arcade race San Francisco. Ik kon nooit brons halen. Na veel oefenen reed ik opeens super goed en haalde ik GOUD! Dat voelt goed hoor...
Ik vins PGR ook echt Mega moeilijk. De hoogste auto die ik nu heb is volgens mij de Focus Cossworth. Ik heb wel net een chevrolet camaro SS of zoiets gekregn, maar die is niet echt snel. Ik heb echt erg veel moeite om de quick races te halen en de arcade races.
ge kunt misschien uwen joker inschakelen om dan toch brons te halen...of hebde die al ni meer? btw, kheb quick race alles goud, arcade alles goud en kudoschallenge alles goud, inclusief den bonus level met 12 street races...
Ik heb net 25.000 Kudos gehaald.. Alleen die wagen die ik kreeg, was niet zo goed als mijn Focus Cosworth!! Die rijd tenminste in San Fransisco een beetje goed!! Maar het is wel een verdomd moeilijk spel!! Je moet echt steeds van Arcade Race naar de Kudos Challenge gaan en dan naar Quick Race.. Zo kom je tenminste door het spel!!
ik ben pas arcade en quickrace beginnen spelen toen ik aan level 7 of 8 zit bij kudos challenge....gaat wel hoor...ik zit nu aan 412 000 kudos...
Ja ik moet misschien mijn rijstijl gaan verbeteren!! Ik heb soms de grootste problemen met sommige gedeeltes!! Maar ik kom er wel.. Ooit!
't is nu niet zo dat bij mij alles meteen van een leien dakje liep hoor, ik heb ook het nodige gevloek en frustraties gekend
Het is vooral zwaar frustrerend als je bijna aan het eind van een street race bent, en dan wordt je door de computer in de bocht gebeukt, zodat je gelijk in een spin zit!! Kijk das zo irritant met zulk soort spellen.. Ze proberen je echt het leven zuur te maken!!!
Ik heb een tijdje geleden eindelijk san fransisco quick race very hard op goud gehaald. Ik werd telkens in de laatste bocht ingehaald, maareh als je het haalt heb je echt een gevoel van overwinning!
Oke, bedankt voor het replyen k ben gewoon die mode met tijdritten (hoe heet dat ding toch) maar ik ben dus nu al wel een heel stuk verder k ben nu bij de een na laatste level in de kudo's challenge en heb net de viper gewonnen. Toen ik naar voor het eerst naar die endurance tour keek schok ik ervan dat je 15 rondjes moest rijden en al die hot lap gevalletjes ik dacht: neeeeee niet weer maar deze waren echt heel makkelijk (mede te danken aan de 360 modena) in vergelijking met die andere.
Vind ik ook!! Dan lach ik de computer uit!! Maar elke keer als ik weer in een spin raak dan scheld ik er weer op los!! Het lijkt net alsof je destruction derby aan het spelen bent.. Probeer je tegenstander helemaal kapot te maken!
DE OPLOSSING VOOR AL JE PROBLEMEN ZIJN SIMPEL. RIJ RUSTIG EN BOTS NIET. MAKKELIJK GEZECHT MAAR DOE DE EERSTE KEER LEKKER RUSTIG OP EEN TRACK KIJK GOED HOE ANDERE WAGENS DE BOCHT IN GAAN (1 X EEN MUUR RAKEN EN 4 BOCHTEN SNEL NEMEN IS GELIJK AAN 5 X RUSTIG DOOR EEN BOCHT) (IK RIJ ALLEEN NOG MAAR F50) NOG EEN TIP KIJK WIE ER WINT EN TIK DEZE AUTO ER UIT AAN HET BEGIN VAN DE REES MET EEN BGEETJE GELUK ZIE JE HEM NOOIT WEER.( GEWOON ALS HIJ EEN BOCHTJE MAAKT EEN TIKJE TEGEN DE ACHTER BAND GEVEN DAN STAAT HIJ MET Z'N NUUS LEKKER DE VERKEERDE KANT UIT TE KIJKEN)
@ Sirrah: wat je zegt is niet helemaal correct hoor, bij verschillende races is het echt veeel beter om in de vangrail te rijden en zo een bocht te maken, als je er niet frontaal tegen botst maar de rail van in het begin 'inglijdt' dan behoud je een hoge snelheid terwijl je erg vertraagd als je moeite doet om niet te botsen, dit moet je natuurlijk niet bij elke bocht proberen, je moet leren inschatten bij welke bocht je teveel tijd verliest door mooi te draaien...vooral bij enkele moeilijkere tijdraces is deze techniek echt nodig om goud te halen...
Gewoon in het begin van de race de computer helemaal verrot beuken, en voor de rest ja dat is aan jullie!! Ik zelf heb uit ervaring dat het inderdaad soms makkelijker is om tegen de vangrail aan te glijden!! Maar het gaat uiteindeindelijk om perfectie, dus veel oefenen om zonder de vangrail te raken de race uit te rijden!
pgr is inderdaad een lastig spelletje, ik heb nou de porsche carrera gt en heb bijna de f50. er zijn vele punten waar je gewoon vast lijkt te zitten, dat het onmogelijk is maar het is wel te doen. ik zat heeeeel lang vast met de skyline (vet bakkie wel maar het lukte maar niet om een betere te krijgen!!!). gewoon blijven doorzetten, blijven doorgaan tot je handen de vorm van een x krijgen (figuurlijk bedoeld dan). en als het écht niet lukt moet je gewoon ff kudos challenge -> level 1 (introduction) -> street race doen en dan ff alle knakkers keihard eruit trekken!!!!! ben je gelijk weer opgebeurd en ken je weer verder
De lol van het spel is toch dat je wint en dat zonder (of weinig) de vangrail te rammen ook al is dat soms minder snel.