Pokemon Ruby/Sapphire

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Ajax, 18 jul 2003.

  1. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    wtf, ik wacht al 4 uur op mijn pakketje!

    nog 54 minuten, anders maandag :mad:
     
  2. Ajax

    Ajax Guest

    hoeveel kost pokemon ruby of sapphire bij media markt Amsterdam?
     
  3. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Standaardprijs : 50 euro
    Dus ik denk 45 ...
    Net als bij dimensionplus
     
  4. Cyhwuhx

    Cyhwuhx .

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    .::: Berry blenden kan vanaf Slateport als het goed is. Zit nu op 12 uur met twee badges (ben een leveler) en het spel blijft gewoon z'n oude charmes behouden, maar hoe verder ik kom hoe meer ik me erover verbaas hoe weinig vernieuwing er in zit.
    Maar heb vandaag eindelijk Mudkip gekregen dus samen met Torchic en Treecko heb ik de starters iig.
     
  5. Ajax

    Ajax Guest

    kan je die starters gewoon ergens krijgen of vangen of heb je met iemand geruild?
     
  6. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    hmm,ikheb nu gelezen dat je idd zelf kan berryblenden (zonder liunk kabel dus..:) ik ga dus dadelijk naar Slatport
    ik zit nu op 19 uur en heb 1 pokemon van boven level 60 , rest is 20 ofzow .. keb geen zin meer :)
     
  7. Cyhwuhx

    Cyhwuhx .

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    .::: Ik heb ze 'geruild' door in de winkel een game opnieuw te beginnen. Zodra je twee pokemon hebt kan ej ruilen. Je zou eht cheaten kunnen noemen, amar ik ken niemand die vrijwillig zijn starter pokémon zou willen ruilen aangezien er maar een kans is dat je die krijgt. (of je meot opnieuw willen beginnen en in dat geval houden de meeste zelfs hun oude pokémon in bewaring bij een vriend oid)
     
  8. Ajax

    Ajax Guest

    ow heb ik ook gedaan toen ik yellow had en red had ik bij red de 3 starterpokemons naar yellow verstuurd:p
     
  9. Ajax

    Ajax Guest

    wie weet waar ik nu heen moet?

    ik heb net de petalburg gym verslagen maar weet niet waar ik nu heen moet.

    en waar kan je kyogre vangen?
     
  10. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Op Vincent's (Cyhwuxx) homepage lees ik andere verhalen :eek:
     
  11. Cyhwuhx

    Cyhwuhx .

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    .::: Idd, bij ons loopt hij vrij zwak... Bij E-Plaza iets beter though. Misschien krijgen wij toch ander publiek in de winkel. ;)
     
  12. Ajax

    Ajax Guest

    ik weet alleen nog niet waar je kyogre kan vangen
     
  13. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Kyogre? is dat de pokemon die op de doos staat?
    hmm, ik heb van Toysrus een EON ticket gehad (Voor het eerst bij de E3 2003 uit gegeven.....) en daarmee kun je een kaart scannen die tot de pokemon op de doos staat vangen...
     
  14. Ajax

    Ajax Guest

    lama kyorge is die pokemon op de voorkant je komt em gewoon tegen 1 het spel

    (ik heb em al:D )
     
  15. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    hmm, dan vergis ik me met 2 andere pokemon.
    die pokemon 1 speciale in iedere editie (ruby heeft een andere als Sapphire ofozo) kun je alleen krijgen d.m.v een EON E-card reader ticket ;) ik heb er 3 mee gepakt bij toyrus

    owja, vandaan bij Pokemon Center in New York geweest, en eigenlijk liepen daar alleen maar kleine kinders met ouders rond.
    ik had van die oude verzamelaars verwacht , nja..
    anyway daar kon je ook zo`n oranje SP kopen met een pokemon erop ofzow,maar niet echt mooi en ik heb de silvere al...
     
  16. Ajax

    Ajax Guest

    die eon card is voor latios of latias

    want je kan ze niet alletwee vangen in 1 game
     
  17. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    ja ja i know van een van de 2, dat vertelde ik ook in mij vorige post (beetje onduidelijk). ik kom niet verder.
    ik moet nu naar dat onder water eiland ofzow (waarvoor jke moet duiken) ik ben er al geweest (en gesaved) maar toen weer weggegaan en weer gesaved dus moet weer opnieuw....

    Als iemand weet 'wwaar' je moet duiken dan is daqt erg fijn :)
     
  18. Ajax

    Ajax Guest

    kijk ff bij www.gamefaqs.com en dan pokemon ruby/sapphire

    daar staat het
     
  19. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    tnx ik ga nu kijken, dan kan ik morgen in het vliegtuig verder:):mad: *** nu al weer weg :mad: maarja, aan alles komt een einde....
     
  20. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    zeg ik heb nu alle acht de badges en ik wil de elite four gaan bevechten maar wat voor minimum level van je pokemon zou daar goed voor zijn?

    mijn pokemon: Sceptile lv 49, Groudon lv 49, Swellow lv 42, Gyarados lvl 35, meditite lvl 29 en een wobbufet van lv 29
     

Deel Deze Pagina