Mercedes Benz World Racing

Discussie in 'Algemeen' gestart door Corolla Friend, 30 jul 2003.

1. Corolla Friend

Corolla Friend Bhuddymahn

Leuk Bevonden:
    1
    Hallootjes :) Kben nieuw, zal me eerst ff voorstellen.

Kheet IVO, ben 11 jaar en Kom uit Den HOorn Z-H. Heb sinds 6 dagen een Xbox en ben er heel tevreden mee; heb MM3 en Sega GT 2002 + extra controller.

Nou had ik de review gelezen van Mercedes Benz World Racing en daar kwam hij best goed, maar nog met een paar fouten eruit. Nu wil ik graag jullie mening weten van Mercedes Benz World Racing.

- CF -

P.S Ben een echte autoliefhebber, zit daarom ook op een ander groot autoforum.

2. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nog geen ervaring met dit spel maar volgens mij is het niet echt goed. Je kan het altijd eens vragen op je autoforum ofwel ga je naar www.gamefaqs.com, je typt de naam in van je spel en dan klik je op reviews ernaast. Dan zie je een hoop reviews van mensen die het al gespeeld hebben.

3. Janssen

Janssen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Ivo, ik raad je af om dit spel te kopen. Ik heb het ook gehad en ik had er na één dag spelen al genoeg van. (besturing voelt vreemd aan, niet veel variatie qua tracks en auto's enzo)

Enkele racegames die wel zeker de moeite waard zijn:
    -Rallisport Challenge
    -Project Gotham Racing
    -DTM
    -Burnout II
    -Racing Evoluzione

4. Barfly

Barfly Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ivo, het spel is een zware AFrader. Vooral omdat de besturing nep overkomt. Niet realistisch in ieder geval.

Aanraders:
    - Colin McRae Rally 3 (over paar maanden komt wel deel 4, dus misschien nog ff wachten)
    - DTM
    - Burnout 2

De eerste 2 zijn vooral lekker realistich, de laatste is gewoon fun.

5. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Of moto gp 2 da's echt een topspel.
    Colin zou ik niet kopen. rallisport challenge is wel fun. Sega gt 2002 is een goed alternatief voor gt3 als je daar van houdt.

6. berry moeskops

berry moeskops MIJN CORRADO VR6

Leuk Bevonden:
    0
    K zou motogp 2 en/of burnout 2 kopen
    Maar zeker geen colin3
    dtm heb k zelf gehad maar vond er niks aan, het geeft namelijk totaal geen gevoel van snelheid, wat wel leuk er aan is dat je je vette auto instellingen kunt maken

7. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Misschien is het wel makkelijk om Project Gotham Racing te kopen, die is Classic dus €30, deel 2 komt wel deze winter uit. Maar ik denk dat dit een goede game is voor een goede prijs!

8. Barfly

Barfly Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MotoGP is inderdaad ook een aanrader.
    Project Gotham Racing kon mij overigens niet echt boeien.

9. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, het spel is echt vooral voor mercedes liefhebbers.
    De besturing is idd raar, maar je kan veel instelllen bij de opties ivm de besturing.
    Ik vind de meeste tracks vooral veel te lang, je doet dan 2 rondjes die elk 8 mlinuten duren, saaaaaaaaaaaaaaaai|:-

De omgevingen zijn wel heel mooi en kleurrijk, en de auto's ook, maar er zitten veel schoonheidsfoutjes in

10. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon PGR kopen.

- NIet duur meer
    - Rijdt lekker
    - Veel banen
    - Varierende races
    - Lange houdbaarheid
    - Goede moeilijkheid (op het einde wordt het wel erg moeilijk, maar wel leuk)!

11. Corolla Friend

Leuk Bevonden:
    1
    Niet dus :{ Ach ja, eerst me andere spellen uitspelen :p

Thnx iig!

- Cf -

12. Corolla Friend

Leuk Bevonden:
    1
    Ohja, PGR heb ik bij een kennis gespeeld, maar vind het nie zo eigenlijk...

- CF -

13. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou gaan voor PGR / MotoGP

dan heb je 2 spellen voor de prijs van 1 dure...
    en dan als je weer geld hebt gewoon motogp2 of PGR2 kopen als die dan al uit is

14. E=MC2

E=MC2 star chaser

Leuk Bevonden:
    0
    zou het niet doen probeer dan dtm racing zitten ook mecedes in en veel meer coole cars en f&*%#@!g realistisch

15. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een aantal race-spellen (gehad) op de xbox (pgr, rsc, sega gt, racing evo, moto gp, dtm race driver, burnout 2) en er zijn er maar 3 die ikzelf echt de moeite waard vond:

- DTM Race Driver: goede besturing (beetje sim-achtig.. cker geen arcade), mooie graphics, veel te unlocken en als je ook aan de dtm-competitie op het forum meedoet blijft dit spel leuk!

-Moto GP: mooie graphics, lang houdbaar.. je moet alleen wel van motor-race games houden en je moet van echte sims houden!

- Burnout 2: Op-en-top arcade maar retegaaf.. goed snelheidsgevoel! wel redelijk snel uit te spelen imo..

16. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Ivo, welkom op het forum :D.

Ik heb het spel ook, werkelijk prachtige graphics, maar de besturing voelt idd wat vreemd aan. Daarnaast zijn er alleen Mercedessen te kiezen, en de banen zijn soms ook wat saai. Je moet van het spel houden, maar het is opzich wel een goed spel, maar op de Xbox zijn er veel betere racers, zie hierboven. En ondanks de minpunten heb ik me prima met deze game vermaakt, al ben ik er nu al op uitgekeken. Beste racer blijft Project Gotham Racing in mijn ogen.

Deel Deze Pagina