Fair enough, gratis is gratis. Gegeven paard verhaal. Maar goed, het moge duidelijk zijn dat ze niet voor de meest gewilde titels zijn gegaan deze maand.
Blijkbaar wilden ze een paar weken geleden even goed scoren ivm goodwill naar E3 toe, en zijn ze nu weer terug bij af... PS+ is deze (komende) maand trouwens ook niet erg veel beter, maar goed, dat heeft ook met persoonlijke voorkeur te maken.
Xbox One Deals with Gold 07.01- 07.07 $35.99 | Thief Xbox 360 Deals with Gold 07.01- 07.07 $10.04 | Child of Light $02.49 | Freefall Racers $03.29 | Cloudberry Kingdom $02.49 | Narco Terror $03.29 | Flashback $03.74 | I am Alive $03.74 | From Dust
Guacamelee STCE. De game die we gratis krijgen morgen met Gold. Hardcore Gamer - 4.5/5 Playstation Life - 9/10 God is a Geek - 9/10 XGN (not English) - 9/10
Zo... We krijgen iig geen troep. Ben benieuwd morgen. Weet helemaal niks van de game. Ik laat me lekker verassen
Opeens is een creditcard verplicht... Hoi allen, probeerde zojuist om Guacemelee te downloaden. Alleen is opeens een creditcard verplicht, ondanks dat de aanschaf op FREE staat. Iemand anders hier last van? Heb mijn Xbox op US en Ierland gezet. Geen verschil helaas. Alvast bedankt, hopelijk een oplossing. EDIT: Met 'max the curse of brotherhood' en 'halo spartan assault' had ik hier nog geen last van....
Via de Xbox of via de site? Via de site werkte gewoon bij mij Ben benieuwd of er genoeg anders tov een jaar geleden om het fris te houden.
Ik zie onderstaande als ik het online probeer. Komt het misschien omdat ik voor mijn Xbox 360 wel een creditcard gekoppeld heb? http://i.share.pho.to/825edc22_o.jpeg