1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Naruto!

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nightbringer, 6 jul 2006.

  1. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Ik vond deze fillers best wel leuk ook. Shisui en Itachi en meer Kakashi is altijd fijn. Lees zelf ook de manga nog wekelijks, terwijl het eigenlijk al jaren geleden mijn echte interesse heeft verloren. Het zegt wel wat dat ik deze fillers, leuker vond dan waar ze nu zijn in de manga. Alles is zo voorspelbaar, lame, te kinderachtig, en asspulls geworden. Zal misschien ook wel wat met mijn leeftijd te maken hebben, maar vond die arcs in het begin van Shippuuden een stuk beter. Hidan en Kakuzu vond ik geweldig en Asuma die doodging. Het had voor mij allemaal wel wat harder gemogen ook in deze war die er nu is. Vind het allemaal maar laf en tam.
     
  2. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ben ik enigzins met je eens White Hawk. Toen Asuma dood ging had ik echt even een wtf momentje. In deze war gebeurd er vrij weinig, maar andere andere kant zou ik toch ook geen vette characters zien dood gaan. Ik vond het al zwaar spijtig dat de Edo Tensei van Itachi weg ging. Ik snap je punt en heb het zelfde. Maar aan de andere kant zou ik niet willen dat er meer dood gaan zoals Asuma haha.
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    362, 363 en 364 waren erg nice! Zitten toch weer meer dan voldoende toffe eps tussen de oorlog komt nu echt tot een einde.

    Ik ben benieuwd hoe ze na de oorlog verder gaan met de serie. En Hinata <3
     
  4. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik ben inderdaad ook benieuwd wat er gaat gebeuren naar de Oorlog. Hoop wel dat ze de Oorlog nu afmaken en niet nog een keer fillers erin proppen. Zag namelijk dat in next weeks eps Sasuke en Orochimaru weer aan bod komen.

    Ben zelf nu ook Fairy Tail aan het volgen omdat ik niet elke keer een week kan wachten op mijn serie :+ Toch zonde dat er geen nieuwe Episodes van Bleach komen.
     
  5. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    2nd Hokage. _O_
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Icm 1st! _O_

    Het was weer een toffe ep. De nieuwe rol van Orochimaru is ook erg tof uitgewerkt.
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Misschien toch maar weer eens kijken :) ben ook al een jaar gestopt met de manga, dus wie weet is het wel boeiend.
     
  8. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Agree! Echt vet om 1st en 2nd Hokage te zien in de serie op flashbacks na. Ben alleen bang dat we nu weer een filler fase in gaan met het verhaal van Harashima die eraan komt?
     
  9. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Wel weer een mooie aflevering. Maar ik word Naruto op deze manier wel een beetje beu. Elke keer 3 afleveringen hoofdverhaal, dan weer een heleboel fillers, zo gaat het echt al een hele tijd. Erg spijtig in mijn ogen. Ze rekken het nu echt te lang uit.
     
  10. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Dit is geen filler
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    de flow wordt er wel wat uitgehaald, maar ik vond de EP echt super. Het begin van
    Konoha :cool:
     
  12. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Klopt mee eens Kevf. Ook hoe het allemaal is gegaan.

    Blij dat Orochimaru weer back in the picture is, blijft toch een toffe gast. Hoop alleen dat het nu niet weer 5 weken duurt voor ze op de battlefield zijn. Met Minato erbij zou het niet moeten in ieder geval haha.
     
  13. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Second Hokage is anders ook aardig rap. ;)
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Fuck Orochimaru, die gast moet dood! :D Ik vertrouw 'm voor geen meter.
     
  15. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Haha inderdaad.

    Haha dat is juist het mooie. Weet niet wat je kan verwachten. ( Ik kijk alleen de Anime niet de Manga )
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ja ik kijk ook alleen de Anime.
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    NIET AANKLIKKEN ALS JE NOG NIET BIJ EPISODE SHIPPUDEN 372 BENT!
    [​IMG]
    _O_
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Zijn al aardig dichtbij de manga nu..
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Erg tof. Iedereen die Naruto vanaf dag 1 volgt zat na deze EP met een grijns op zijn gezicht, Lan niet anders. Al ging het trouwens wel erg snel. Er zitten ook nog genoeg toffe dingen aan te komen :cool:
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Was weer een vette ep gisteren. Kakashi! :cool:

    Er kwamen ook nu al wat donkere kanten van Sasuke naar voren.
     

Deel Deze Pagina