1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Murdered: Soul Suspect

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 6 jun 2013.

  1. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Wow! Sucks for them!
     
  2. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Bij yourgamezone.nl voor alle platformen van € 20 t/m € 27,50. Toch maar even gehaald!
     
  3. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb hem gisteren ook bij yourgamezone besteld voor de PS4. Ik zou hem vandaag moeten krijgen. Ben benieuwd
     
  4. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Miss als ie ooit 15 euro is dat ik em probeer
     
  5. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Is het vreemd als ik zeg dat ik heel veel plezier aan deze game beleef? Ik heb de game voor 25 Euro op weten te pikken, omdat hij toch ondanks de scores nog steeds op m'n lijst stond. Ik had mij voorbereid op een onspeelbaar product, wat aan alle kanten afgeraffeld en slaapverwekkend zou zijn. Wat blijkt? De game ziet er prima uit, heeft sfeer, heeft een leuk verhaal en speelt heel makkelijk weg. Uiteraard zie ik ook wel dat de game gemakkelijk is en dat er weinig hedendaags spektakel inzit en dat de game wellicht wat kort is, maar daarom hoeft een spel toch nog niet zo slecht te worden beoordeeld? Wat het spel wil bereiken (het vertellen van een verhaal) doet het erg goed en een 7,5 zou meer op zijn plaats zijn dan de belachelijke cijfers die de game nu gekregen heeft.

    Het is dan ook jammer om te horen dat de studio inmiddels alweer gesloten is aangezien ik graag een vervolg had willen zien die enkele kritiekpunten aan zou pakken. Ik ben blij dat er nog ontwikkelaars zijn die iets nieuws willen proberen. Het is alleen jammer dat het gelijk afgestraft wordt als de game hierdoor niet voor iedereen is weggelegd.
     
  6. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
     
    PePzi NL vindt dit leuk.
  7. jonathanx

    jonathanx Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    6
    Ben het helemaal met je eens :) Dit is een ten onrechte ondergesneeuwde game. Geen topper zoals L.A. Noire (waarmee Power Unlimited hem vergeleek), maar zeker niet slecht.
     

Deel Deze Pagina