Hi!!! Als ik een spel uit de UK importeer, kan ik die dan spelen op mijn nederlandse Xbox zonder modchip? TNX!!
Volgens mij wel, omdat ik denk dat UK ook bij het PAL regio hoort. maar dat moet je dan maar effe kijken op een voorbeeld hoesje
Ja, gaat gewoon, is ook Pal, en de spellen zijn meestal ook wat goedkoper. Tenminste waar ik ze meestal koop, moet je alleen een creditkaart hebben. www.play.com Cd's zin er ook iets van 2 tot 3 euro goedkoper. Je moet gewoon de helft bij de totaalprijs doen, en je hebt ongeveer het euro bedrag.
Interessant, eens een keer proberen met KotoR en als alles goed gaat en niet duurder is dan in de winkel, dan worden er me veel ritjes naar de gameshop bespaard .
ello, op play.com staat een game tetris worlds online! deze interesseert mij wel maar er staat bij dat hij PAL is en only will play on a UK xbox Zou deze dan niet op onze box willen draaien? hier is de url http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=XBOX&title=123271 greetz
Ja UK Xbox is hetzelfde als PAL Xbox - Gasten uit GB denken dat Europa alleen bestaat uit die eilandjes daar in de buurt...
Play heeft dit gedaan, omdat amerikanen bij hen ook spellen gingen bestellen ... en je raad het al ze deden het niet (ze hadden eerst PAL neergezet) ... maar ja dat begrepen de amerikanen weer niet ... dus vandaar UK
Het mooie van play is: 1) geen verzendkosten 2) door op het eiland Jersey te zitten hebben ze een aantal gunstige belastingvoordelen, zodat ze soms erg goedkoop items kunnen aanbieden.
Volgens mij mag je officieel tot 35 euro belastingvrij invoeren. check anderss de site van de belastingen even.
Ik heb al een hele berg zooi bij play.com besteld. Ze verzenden ieder artikel afzonderlijk, dus dan komt het meestal wel door de douane heen. Ik heb in ieder geval nog nooit extra bij hoeven te betalen.
^Jup, ik denk niet dat je bang hoeft te zijn voor belasting heffingen. Na 30 dvdtjes heb ik nog nooit last van de belasting gehad En idd ze verpakken alles apart lol, kom dan de postman aan met een stappel pakketjes