Wat had er anders gemoeten?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Technoob, 30 jul 2003.

  1. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Er komen veel games uit waarvan uiteindelijk geconstateerd moet worden dat het een mooi klein groen verpakt hoopje poep is geworden. Er zijn ook games die zo goed zijn dat je ze na een maand of 8 pas weer uit je DVD lade trekt.

    Maar dan is er ook nog de categorie games die best ok zijn maar als ze een beetje anders waren geweest ze naast bijv (hoe kan het ook anders) Halo hadden kunnen staan. Mijn vraag is dan ook welke games dat bij jullie zijn? (Misschien kan de games industrie er nog wat leren)

    Voor mij zijn het de volgende;

    James Bond Nightfire; Single Player is aardig maar als de Multiplayer 16 man System Link had ondersteund was het een absolute knaller geworden

    Brute Force; Ziet er goed uit, speelt lekker weg maar tsja 3th person he. 1st Person had het een nog grotere knaller gemaakt dan het nu al is.

    Sillent Hill 2; Creepy, ziek en redelijk meeslepend maar als er meer schrikeffecten in hadden gezeten als bijv. Resident Evil had deze zich met gemak met Project Zero kunnen meten
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2003
  2. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Deathrow.. die mocht van mij wel wat meer gehyped worden, echt een spel wat 't verdient.

    Ondersteuning voor Live had er wel in horen te zitten...
     
  3. Richard

    Richard I'm live enabled

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Prisoner of War,

    Tis allemaal best wel un grappig spel, maar het bout echt gewoon dat je alleen singleplayer kan spelen, en het is best saai dan.
    Als ze er in hadden gestopt had het volgus mij best wel un leuke game kenne worde
     
  4. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Racing evolution.. met een wat meer realistische gamephysics en een meer uitgebreide design optie had dit best een GT beater kunnen wezen.. Helaas was ie te arcade en veels te gelimiteerd in de design mogelijkheid.
     
  5. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
    Splinter Cell -> zalig spel mooie grafix en een goede gameplay, Maar veeeeeeeel te kort!!!

    Brute force -> mooi spel, aardige moeilijkheids graad maar je wordt het zo rap beu!! gelukkig is er nog een deathmatch optie in.
    ...
     
  6. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Metal Gear Solid 2: Substance.....dit is een absolute topper. Het zijn misschien niet de meest hoogstaande gfx. Maar het spel is zoveel vetter dan Splinter Cell. Het verhaal is zoveel beter dan dat kut verhaaltje wat er in sc zit. Dit is echt gewoon een geweldig spel. En als je een beetje hersenen hebt dan snap je ook alles....als je maar oplet.
     
  7. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Splintercell -> mooi spel, alleen het verhaal is veeels te standaard, daar mocht wel een meeslepend verhaal in zitten.
     
  8. Radius

    Radius Feel Radius

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    deathrow: iets meer moves. op je krijgt gewoon zere vingers van elke dezelfde knop in drukken

    Rtcw: off multiplayer en saven in co-op mode
     
  9. TheGreatMo

    TheGreatMo www.thegreatmo.tk

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Morrowind => Als Morrowind meer gehyped was (zoals reclames op tv en in tijdschriften) dan was het spel bekender geworden en was het een echte (veel verkopende) topper geworden...

    Brute Force => Als dat nou First-Person was geweest...
     
  10. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Max Payne. Als je nou de mogelijkheid had om naast je gun te gebruiken, OOK je vuisten kon gebruiken was ie helemaal geslaagd. Death to Rights probeert dat maar faalt helaas doordat de graphics van een Playstation 1 kaliber zijn. Bovendien is de besturing van Death to Rights ook niet om over naar huis te schrijven.
     
  11. soadrulezzz

    soadrulezzz Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Morrowind had een echte topper kunnen worden als er niet zoveel bugs in zaten.
    Red Faction II als hij wat meer gehyped was. Want er zit in dit spel zowel een leuke single- als multiplayer.
     
  12. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap echt niet wat iedereen in dit spel ziet. Ik heb het eens gehuurd en het is wel een origineel concept enzo maar voor de rest... Int begin ist wel leuk maar ik vind het na een tijdje echt saai. Nuja elk z'n smaak hé.

    Splashdown daarentegen dat is een echt goed spel en bijna niemand kent dit spel! Het is een jet ski race spel waarmee je ook truckjes kunt doen. Echt goeie gameplay, realistisch water...
     
  13. Yahiko

    Yahiko gamed.nl

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Enter the matrix als et spel gewoon goed was afgemaakt zou die top zijn en dat je geen wapens kan gebruiken in the chateau is gewoon echt dood zonde
     
  14. berry moeskops

    berry moeskops MIJN CORRADO VR6

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    wat verwacht je dan van games???dat ze allemaal net zo goed zijn als Halo???
     
  15. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Dát is precies waar dit topic over gaat ;) Dát wat mist bij games dat ze niet in het Halo-rijtje laat staan.
     
  16. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Mischien kun je beter een game opnoemen en dan de andere mensen later vertellen wat daar beter aan zou kunnen zijn. Dan komen er vast heftige discussies ;) !

    Aan mm3 hadden ze trouwens eerst het live gedeelte eens goed moeten bekijken, wat een bugs zeg bah bah. Al die glitches je kan in elk gebouw rijden onderhand nee dat is niks.
     
  17. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    UC had een wat constantere framerate moeten hebben, en dat je je eigen aantal bot's uit kan kiezen!
     
  18. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    en dat assault er nog bijzat!!
     
  19. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    ik begrijp niet dat mensen wouden dat brute force fp was, kom op mensen, het is geen hersenloze shooter, het is een tactical shooter, dus je moet er een klein beetje bij nadenken, en overzicht hebben, dus een klein beetje boven de actie staan, oftewel thirth person..:{

    wat ik mis aan iedere maar dan ook iedere console game, is gewoon dat ze totaal niet maar dan ook egt niet verslavend zijn...
    spellen als Starcraft Broodwar en (een iets mindere) Diablo II werken gewoon verslavend.. nou kunnen jullie wel een van de console games verslavend vinden, maar ik vind het totaal niet, daarom vind ik ze ook ver onder de maat die ik aan games stel...
     
  20. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Indiana Jones hád echt een topper kunnen zijn. Met name het hele battlesysteem is goed maar als er nog iets meer aandacht aan was besteed (meer Double Dragion achtig met bijvoorbeeld een balkje erbij hoe uitgeput je tegenstander is) én de graphics beter waren geweest (deze zijn namelijk prut) had je echt een leuke platformer van formaatje Mario Bros gehad! Nu heb je de hele tijd het gevoel van 'tja, soms wel maar eigenlijk nét niet'.
     

Deel Deze Pagina