Bij de sorcerer's (speciale magiewinkels) kun je wel een spell kopen denk ik. Die scrolls of spells horen bij de Alteration dus als je daar goed in bent... Een scroll is .... locksplitter (op de puntjes moet een naam staan maar die weet ik niet meer). Ik weet maar 1 plek waar die te vinden is en dat is in de grot Yasamsa. Als iemand nog een plek weet voel je vrij. Deze scroll kan eenmalig een slot van 100 pts open maken. In die grot liggen er 2 of 3. Hier volgt een beschrijving over de plaats van Yasamsa. Je gaat naar Hla Oad. Als je daar bent volg je de weg die naar het zuiden gaat. Kijk een beetje rond bij de vijvers maar kom wel terug op het pad tot je bij een brug komt. Nu kijk je op je map bij Local en dan staat er als het goed is wel een vierkantje met Yasamsa. Ik dacht dat de vijver aan de linkerkant van de weg lag (vanaf Hla Oad) In die grot lopen wel 2 niet bepaald vredige mannetjes rond en 2 even aggressieve magiërs dacht ik.
Dat over de scroll.
Er is ook nog tenminste 1 spell: Ondushi's Open Door. Volgens mij is deze aardig bekend dus ergens moet je hem wel kunnen kopen/stelen. Hij maakt sloten tot 60 pts open. Als je die hebt kun je bij een magiër met spellmaking natuurlijk een eigen spell maken die meer of minder open maakt om zo de kans dat de spell wordt gecast kleiner te maken.
Als je voor de spell kiest maar je bent niet goed in Alteration koop dan eerst Ondushi's open door, daarna maak je een spell die maar 1 magicka kost en dan ga je oefenen.
Edit: De scroll heet Ekashs Locksplitter
Laatst bewerkt: 31 jul 2003