[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Addranhirr is een ventje da ik moest ondervragen van caius cosades. Een van de drie. Ik denk dat ik per ongeluk een scroll van levitation ofzo gebruikt heb.

2. Y.R.

Y.R. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HAHa ik heb die taal van Morrowind ontcijferd, al die rare tekentjes, kheb nu een geheim taal.

3. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Serieus?

4. XbOx RuLeZzZ

XbOx RuLeZzZ counter-strike

Leuk Bevonden:
    0
    waar kan je ergens zien hoelang je al gespeeld hebt?

5. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat kan niet denk ik. Dat MOET een standaard feature zijn in ELK spel vind ik!!!
    Vroeger met warcraft III kon je op battle.net kijken hoeveel uur je al gespeeld had, hoeveel ventjes je in totaal had vermoord, hoeveel % je wint in 1vs1,2vs2 ... dat was echt super goed!

6. XbOx RuLeZzZ

Leuk Bevonden:
    0
    volledig mee eens

7. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Jmmr dat ut niet kan, dat was altijd wel cool om te kijken hoeveel je uur je al had gespeeld.

Maarruh wat mopet ik nou doen snap er nog niet veel van, maar ik kan de game net saven maar waar moet ik heen en wat moet ik doen?:confused:

Laatst bewerkt: 30 jul 2003
  8. XbOx RuLeZzZ

Leuk Bevonden:
    0
    tja je moet naar balmora om calsius caladus of hoe die ook noemt te zoeken. als je je journal leest weet je het wel ongveer. je kan te voet of met de silt rider gaan. met de silt rider ben je er sneller maar te voet kan je meer oefenen door beesten te doden enzo

9. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Aha thnx.

10. Y.R.

Y.R. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had zonet vet vaag probleem, ik was eens verder gegaan met die Main Quest voor de Blades, moest ik ff in Ald'ruhn voor iemand een boek als kado kopen, maar zegt die verkoper, ik wil niet met je dealen omdat je nog iets moet vervullen voor de handel God Zatinda ofzow, hele moeilijke naam. Maar wat die gast nou bedoelt met vervullen??

11. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    In het begin is het heel ingewikkeld maar het is echt een vet spel. Gewoon naar die caius gaan en voor hem moet je wat opdrachten doen. Ondertussen kan je bij guildes gaan om je sterker te maken.

12. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ok ik zit bij de Mages Guild en ik moet nu Chimarvamidium gaan stelen bij een madam in vivec. (een opdracht van iemand uit ald ruhn) maar ze wil er geen informatie over lossen, zelfs niet na briben. Ik gok dat dat boek in een kistje zit in een klein kamertje maar dat is lock level 30 en ik krijg het niet open met mijn lockpick!!!Hoe krijg ik dat open??Bestaat er geen spell ofzo voor??Help!

13. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Jep je moet dat kistje gewoon openmaken want daar zit die in :) Je moet een scroll vinden of een lockpick..het is trouwens WEL handig om een hoge security te hebben vind ik dan nou ja..Je krijgt hem ooit wel open :cool:

14. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    EEN scroll???Ik heb al een lockpick maar het lockpick is to complex!!! Moet ik blijven proberen ofzo?(niet liegen hé!:))

15. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Je moet blijven proberen }:] :+ 8) O-)

Nee je moet gewoon een andere lockpick kopen een grotere of een scroll kopen

16. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ok maar WELKE scroll, en welke lockpick? En waar haal je een goede lockpick/scroll voor iets van level 30???

17. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Bijna elke gewone handelaar heeft er wel je hebt gewoon een journey's man lockpick nodig of een scroll van level open 50

18. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb een journey mans lockpick. die scrolls ook bij traders te halen???Ik heb nl nog nooit zo'n scroll gezien.

19. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de sorcerer's (speciale magiewinkels) kun je wel een spell kopen denk ik. Die scrolls of spells horen bij de Alteration dus als je daar goed in bent... Een scroll is .... locksplitter (op de puntjes moet een naam staan maar die weet ik niet meer). Ik weet maar 1 plek waar die te vinden is en dat is in de grot Yasamsa. Als iemand nog een plek weet voel je vrij. Deze scroll kan eenmalig een slot van 100 pts open maken. In die grot liggen er 2 of 3. Hier volgt een beschrijving over de plaats van Yasamsa. Je gaat naar Hla Oad. Als je daar bent volg je de weg die naar het zuiden gaat. Kijk een beetje rond bij de vijvers maar kom wel terug op het pad tot je bij een brug komt. Nu kijk je op je map bij Local en dan staat er als het goed is wel een vierkantje met Yasamsa. Ik dacht dat de vijver aan de linkerkant van de weg lag (vanaf Hla Oad) In die grot lopen wel 2 niet bepaald vredige mannetjes rond en 2 even aggressieve magiërs dacht ik.

Dat over de scroll.

Er is ook nog tenminste 1 spell: Ondushi's Open Door. Volgens mij is deze aardig bekend dus ergens moet je hem wel kunnen kopen/stelen. Hij maakt sloten tot 60 pts open. Als je die hebt kun je bij een magiër met spellmaking natuurlijk een eigen spell maken die meer of minder open maakt om zo de kans dat de spell wordt gecast kleiner te maken.

Als je voor de spell kiest maar je bent niet goed in Alteration koop dan eerst Ondushi's open door, daarna maak je een spell die maar 1 magicka kost en dan ga je oefenen.

Edit: De scroll heet Ekashs Locksplitter

Laatst bewerkt: 31 jul 2003
  20. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En geen gewoon lockpick dat alles opent???

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina