xbox doet vaag

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door darkdesign, 29 jul 2003.

1. darkdesign

darkdesign Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een paar problemen met mun xbox:
    1.in het spel MOH frontline dropt op sommige momenten de framerate als een gek en looptie vast, mja kheb gehoort dat da normaal is
    2.in het spel morrowind loop de xbox ook best vaak vast
    3.als ik dvds kijk dan springt bij sommige films het beeld van licht naar donker dan weer zwartwit , je ziet dan nog wel gewoon het beeld maar ik erger me er aan.
    4. in het boekje staat het telefoon nummer van de hulpdienst daar staat bij nederland, die bel ik blijkt het GVD alleen int engels te zijn, wa een slechte support, mja daarom vraag ik het hier,

wa kan ik nu het beste doen? of waar ligt dat allemaal aan?

khoop dak het een beetje duidelijk heb uitgelegt, bedankt alvast

Laatst bewerkt: 29 jul 2003
  2. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat van dvd's heb ik niet. Bij moh ook geen last. Bij morrowind is hij al een keer vastgelopen en dan saved hij vanzelf voordien. Van die helpdesk weet ik zelf niets omdat ik nog geen problemen heb gehad met mijn xbox.

3. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Gewoon Microsoft bellen. Laat anders je pa ff aan het woord.

Een slechte support kan je het niet noemen. De dag nadat je gebeld hebt krijg je een doos toegestuurd. Daar moet je je xbox indoen en de dag daarna komen ze hem op halen. 2 a 3 dagen later ligt ie weer bij je thuis.

Nederlands schijnt moeilijk te zijn :{

4. darkdesign

darkdesign Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar denk je dat dat nodig met mijn xbox?

5. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is je DVD drive wel stuk.
    Dat vastlopen hoort niet vind ik.
    En dat van dat beeld van kleur naar zwart-wit is helemaal vaag.
    Ik zou die kl.service nog maar es bellen en zeggen dat ie gemaakt moet worden.
    UPS komt dan een doos langs brengen waar je hem in kan doen, na een dag of 4 heb je hem weer gefixed terug.
    Die helpdesk is idd alleen engels, dat is niet anders.
    Gebruik desnoods een woordenboek als je er nog niet uitkomt.
    Kl.service zit ergens in Dublin (Ierland) dus ja...daar spreken ze geen nederlands.

6. Deathrow JJ

Deathrow JJ ¤ the X dominates ¤

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had met m'n videorecorder hetzelfde probleem. Soms viel het geluid weg of dat van het zwart-wit beeld en het bleek uiteindelijk aan m'n scartkabel te liggen (hint, hint)

7. darkdesign

darkdesign Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar tis zo vaag dat met spellen niet van kleur verrandert en dat spellen juist blijve hangen enzo

8. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als hij vreemd doet moet je hem maar opsturen. Je hebt toch garantie. Misschien doet hij later wel nog vreemder en is je garantie afgelopen.

9. darkdesign

darkdesign Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja onspap gaat morge belle (ik kan niet zo super goei engels :p )
    thnx voor jullie hulp echt bedankt

10. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    wil niet lullig doen hoor maar engels is toch een van de talen die je imho vloeiend moet kennen net als nederlands.

maar sux0r dat je je xbox moet opsturen :mad:

11. darkdesign

darkdesign Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    da is wel zo maar op die taal ben ik blijve zitte dit jaar, mja
    ontopic: onspap heeft gebeld, xbox word opgehaalt in deze dage, waarschijnlijk word het een hele nieuwe

12. soadrulezzz

soadrulezzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Morrowind is het volgens mij bij iedereen dat hij vastloopt. Dit kun je al een stuk verminderen door het saven als je gaat slapen in het spel uit te zetten. Dat van dvd's zou dit misschien aan je tv kunnen liggen? anders weet ik het ook niet.

13. darkdesign

darkdesign Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ze zeide aan de telefoon da er dan iets mis mee was, maar niet alleesn in morrowind ook in frontline blijftie hange, en jedi knight2 dropt de framerate ook soms ineens heel erg, mja, al mun savegames waarschijnlijk kwijt want ze zeide dat het een grote kans had dat het een hele nieuwe werd

14. darkdesign

darkdesign Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en trouwens ik vint het zelf ook niet normaal als een xbox in 3 tot 4 maanden een stuk of 10x vastloopt in morrowind en een stuk of 5x vastloopt in frontline, en als ik dvds kijk wil ik ook gewone kleure zonder da die in zwartwit verrandere en van light naar donker gaan, dus beter een nieuwe dan met deze doorgaan

15. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Morrowind klopt

hoe verder je komt hoe vaker ie vastloopt is ook een van de redenen dat ik vaak save want dan ben je weer 3 uur bezig geweest en dan loopt ie weer vast, is me dau al vet vaak gebeurt. maar dat ligt aan moroowind niet aan je xbox

maar morrowind is nog steeds het beste spel van de afgelopen 2 jaar

16. darkdesign

darkdesign Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    komt verrandering in als jij kijkt naar sudeki, da spelleke ruled wel zo hard,

maar ik hoop dat die rpg minder bugs heeft, en trouwens in morrowind kun je er ook zelf voor zorge datie gaat hange, je maakt wa drankjes die inteligents omhoog gaat, drinkt er 5 maart er weer 5 drink die weer op enz enz, ik had 1.5 miljard intelligents en khad levitate drankjes gemaakt toen ik zo hoge inteligents had, maar dan ben je in een paar sec van de ene kan naar de andere, en dan gaatie hange.

mun xbox is weer terug, de mobo was niet goed, en nu heb ik geen problemen meer met mun xbox, en idd hele goeie serves _O_ , alleen je moet wel een beetje engels kunne

17. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Hihi... en voor sommige is nederlands al moeilijk genoeg ;)

18. darkdesign

darkdesign Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    uuh ja idd hoe spel je serves? servic? cirvis? uuuh jup zal allemaal wel of toch maar servis uuh nee, of had ik da woord goed?

Deel Deze Pagina