1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[X360] Headset/micro GEZOCHT!

Discussie in 'Gezocht' gestart door StephanieVM, 12 jul 2014.

  1. StephanieVM

    StephanieVM Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi!_0/

    Ik heb nu een vrij simpele headset met micro (een kant een oortje, micro. Dus het andere oor open) waardoor ik mijn tegenstanders vaak pas te laat hoor.

    Nu ben ik dus opzoek naar een prima headset, niet al te duur, om uit te proberen of ik dat fijner vind spelen. Ik heb veel tips gehad over een Turtle Beach maar die hebben erg veel soorten.

    Soort van eisen:
    - 2 oren afgesloten + mic
    - niet meer als € 30,-
    - goed geluid, dus niet storen of te luid o.i.d.

    Mocht je er een verkopen, iemand weten die er een verkoopt of een winkel die er bijvoorbeeld een verkoopt let me know.

    En types enzo mag je ook doorsturen, reviews ook (eigen reviews, niet van een website dus.

    Cya _0/
     
  2. StephanieVM

    StephanieVM Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh en... ik heb er nu dus een die je alleen in de Xbox 360 controller hoeft te klikken. Zie nu bij meerdere online dat er nog een USB en een rood+groene aansluiting bijzit. Ik heb hier vrij weinig verstand van, is dit makkelijk aan te sluiten? Gaat de USB in de Xbox en de rest van de kabels in de TV+controller?

    /Mod Vragen kun je beter hier stellen en daar zal je ook sneller worden geholpen. Dit gedeelte is hier niet voor bedoeld - Cookie
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 jul 2014

Deel Deze Pagina