Moto GP 1 of toch maar 2 ???

Discussie in 'Algemeen' gestart door Quas, 30 jul 2003.

1. Quas

Quas "Hang 'm high!"

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds 2 weken xbox live, en ik vermaak me er prima mee.

Verder heb ik ook nog spellen zoals RTCW, Unreal Championship en Midtown Madness 3 om online te spelen.
    Maar sinds ik die demo gespeeld heb van Moto GP speel ik dat spel nu alleen maar.

Ik vind het alleen jammer dus dat ik maar op 3 tracks kan racen en niet meer rijders kan kiezen enz.

Dus wou ik aan jullie vragen of ik beter nu Moto GP 1 kan kopen voor 30 Euro en dan alles kan unlocken enzo, of toch maar Moto GP 2 kopen en dan 60 Euro betalen?

Ik heb gehoord dat Moto GP 2 niet erg veel nieuwe verbeteringen brengt dus is het het geld wel waard.
    En zitten er genoeg mensen online bij Moto GP 2, want ik speel eigenlijk alleen maar live en ik weet dat bij Moto GP1 meer mensen zitten vanwege de demo die veel mensen trekt.

Xbox live --> _O_

2. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik heb mgp1 niet gehad, ben dus direct met deel 2 in zee gegaan. Ik denk dat mgp2 een betere keuze is, sowieso omdat de xbw community schijnbaar vooral deze versie speelt. Ik merkte ook dat je veel meer geneigd bent om ervoor te gaan zitten bij mgp2, juist omdat je veel feedback en tips krijgt op dit forum. Verder komt er binnenkort een mgp2 competitie, misschien niet direct handig voor jou om er aan mee te doen (tenzij je skyrocket naar een topranking vliegt!), maar er zullen wel meerdere competities volgen. Daarnaast wordt er nu al zo nu en dan een volledige race gereden met members hier, meestal/immer mgp2.

Ik denk dat mgp2 op dit moment een betere lange-termijn-inverstering is.

MGP2 heeft overigens ongeveer 26000 man online, dus meer dan voldoende om altijd live te racen.

Enne, als je goed je best doet, kun je mgp2 misschien wel op de xbazaar vinden voor minder dan die 60 euro waar jij het over had. Zie * deze * draad bijvoorbeeld !

groet en succes, see you @ the mgp2 live channels :)

mX

Laatst bewerkt: 30 jul 2003
  3. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Kan er zelf heel kort over zijn. Kheb ze allebei gespeeld en heb nu MGP2. Die is een stuk moeilijker dan 1 (besturing, gameplay). Persoonlijk vond ik 2 nou niet echt VEEL revolutionairder in graphics, maar er ok, er zijn hier al genoeg threads over. Zoeken dus! Zoals Mariaxi al zei...

4. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb zelf alleen maar die demo van MotoGP 1 gespeelt, daar kan ik dus weinig over zeggen. Ik heb afgelopen weekend MotoGP2 gekocht en ik vermaak me er zeer goed mee. Het is af en toe wel moeilijk, maar ach, anders ben je er ook zo mee klaar. Ik zou nog een paar reviews lezen. Maar als je niet al te veel geld eraan uit wilt geven kun je natuurlijk beter 1 kopen...maar deel 2 is wel completer...

5. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zelf nu motogp1 en 2 haal ik morgen :)

6. XbOx RuLeZzZ

XbOx RuLeZzZ counter-strike

Leuk Bevonden:
    0
    ik had gehoord dat er op moto gp mensen zaten die cheaten.dat is de reden waarom ik motot gp2 nie em gekocht. is dit zo of is dat maar een leugen...?

7. Supercharged

Supercharged Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb motogp 1 & 2 en moet zeggen dat er niet echt veel verschil in zit. Behalve het feit dat motoGP 2 volledig ondersteund wordt door xbox live en om motoGP 1 te spelen heb je die demo nodig... Verder zitten er in motogp 2 meer tracks en is het iets moelijker dan het eerste deel.
    Als je toch een motogp gaat kopen, kun je naar mijn mening toch beter motogp 2 halen...

8. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij wordt er in motogp 1 juist wel gecheat en in 2 niet.

denk aan afsnijden in Jerez, en je kon ook in suzuka via die brug naarboven in MGP 1,

in 2 heb ik nog geen cheaters meegemaakt iig....

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    TOCH MAAR 2!!!

MotoGP2 is gewoon ultieme perfectie gek - Echt aan alles is gedacht, waar MGP1 ook nog te maken heeft met glitchers, nepperts etc

10. Quas

Quas "Hang 'm high!"

Leuk Bevonden:
    0
    Oke Moto GP2 is beter dan 1 dan begrijp ik :)

Maar is het die 60 euro waard, of kan ik beter toch 1 kopen voor 30 euro ?

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    2 Kopen

12. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik zou toch echt 2 kopen aangezien 1 ook heel vetjes is maar 2 is gewoon verreweg het motor race spel. Wat iedereen al zegt geen cheats, geen glitches zat te doen en een lekkere pittige single player. Wat wil je nou nog meer? Ik bedoel je kan nou 3 tracks rijden. In motogp1 heb je geloof ik toch maar tien banen, in motogp2 heb je dus zoiezo als 6 banen extra. Ik zeg altijd maar je kunt beter iets goeds kopen, dan dat je uuh tja....;) !

13. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    [modus=miernneuken]kleine correctie, er zitten 11 banen in MGP 1[/modus]

voor de rest, ik vraag me af of buiten de demo om MGP 1 nog veel gespeelt wordt, wat dus wil zeggen dat als je 1 volledig koopt, je nog steeds een heleboel van je races op die 3 banen moet spelen......

14. Quas

Quas "Hang 'm high!"

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je trouwens met Moto GP 1 je eigen motor samestellen, kwa kleurenstelling en je eigen nickname op de motor enz, of kan dat alleen bij Moto GP 2 ?

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    In 1 kan je ook kleuren doen etc, maar in 2 kan je ook nog coole logo's maken.

16. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
  17. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    De cijfers van motopg2 liegen er ook niet om, het krijgt maar liefst een 9+ van xb magazine een heuze klassieker dus!

18. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb beide en ik moet zeggen de tracks zijn aangepast (oa suzuka) die zijn nu echt beter geworden. Meer motoren, Xbox Live

en zo gaan we nog een tijdje door echt koop deel 2 tis 60 euro echt dubbel en dwars waard.

19. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Hoewel MotoGP1 echt een topper is, heeft Climax met deel 2 een game afgeleverd die nog een stuk beter is.

Alle spreekwoordelijke puntjes zijn op de i gezet; glitchen onmogelijk, valide scoreborden, gameplay tweaks, graphics nog mooier en gedetailleerder enz. En met de toevoeging van de 6 nieuwe banen en de vernieuwing van een aantal oude krijg je er weer een hoop meer "te leren" bij!

Tel daarbij op meer "challenging" AI, de pittige singleplayer careermode (je custom bike bouwen), de Logo editor. Aangezien je nu ook met de 4-takten kunt racen is daar ook weer meer uitdaging.

En natuurlijk het belangrijkste is dat je nu zelf de setup van je motor kunt veranderen. Het juiste type banden en de juiste tandwielverhouding en vering kiezen is essentieel om snellere rondetijden te kunnen lappen.

Het spel krijgt zoveel diepgang omdat het met een "pittige/snelle" setup wel veel moeilijker is om constant te kunnen racen => Waar kies je voor: af en toe hele snelle rondes, of toch liever 10 rondes erg constant achter elkaar? Dit zijn allemaal dingen die je mee moet nemen in deel 2.

Conclusie verhaaltje: Kopen die hap! En dan bedoel ik MotoGP2 natuurlijk :)

20. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    ik blijf voorlopig maar ff bij moto gp 1 omdat hij was goedkoper en hij scheelt niet zoveel van moto gp 2 , dus misschien als ik een keer geld overhoud koop ik hem wel

Laatst bewerkt: 1 aug 2003

Deel Deze Pagina