1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Die is toch voor PS4?
     
  2. dannygielen

    dannygielen Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    137
    Volgens consoleshop ook voor xone, de turtle-beach-ear-force-px4
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Werkt idd ook gewoon met de One. Alleen als je wilt chatten heb je die extra headset adapter nodig van MS.
     
  4. dannygielen

    dannygielen Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    137
    Oké, en waar is die te vinden? Die staat bij consoleshop er namelijk niet bij, iemand een adresje?!?
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als je een creditcard hebt. Bij Duitse MS store of Amazon. Of anders kan je hem bij Nedgame bestellen. Betaal je alleen wel meer.
     
  6. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
  7. dannygielen

    dannygielen Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    137
    Danku danku, nog 1 snelle vraag.... Wat is het grote verschil tussen de XO4 en de px4? Wat ik begrijp van de site van nedgame heb je bij de XO4 geen adapter nodig?!?
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Denk dat de PX staat voor zowel PS als XBox. Normaal staat er een P of X in de product naam en die geeft dat aan waar voor hij is. XO is dus voor XBone dus geen adapter nodig.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jawel maar bij die (XO4) zit die adapter er al standaard bij. En is een officiele Xbox One headset en is alleen Stereo.

     
  10. dannygielen

    dannygielen Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    137
    Oké, dus beter kan ik dan gaan voor de px4 met adapter zodat ik wel (al dan niet nagebootst) 5.1 heb?!?
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup.

    Hier zie je hoe je hem aansluit. @3:42

     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2014
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hmm ik heb hier nog een TB X41 die ik op de X360 gebruikte. Kan ik die ook op de X1 gebruiken. Beetje zonde om er niks mee te doen. Heb er destijds €180 voor betaald...
     
  13. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Als je een stereo adapter hebt dan werkt hij gewoon.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup.

    http://www.turtlebeach.com/console-compatibility

    Als je per se wilt chatten idd. Zonder adapter werkt die ook wel maar heb je dus alleen game geluid. :)
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ok thx. Maar eens die adapter bestellen.
     
  16. mauser8x57

    mauser8x57 gt: ENFIELD22

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    7
    wat ik wel heb met mijn px4 is dat ik in een chat zit het 1grote cluster fuck is aan geluid .
    kan de chat zeer slecht horen . want het game geluid komt ook nog een keertje mee over de adapter .en dan nog via de surround . ben aan stellen geweest met de volume knoppen maar krijg het niet zoals ik het hebben wil. dus om in een party te zitten moet ik switchen van headset naar de bijgeleverde headset. :mad:
    op het preview xbox forum zijn er legio die daar ook over klagen . dus hopelijk wordt dat gefikst met een update . dit is mijn ervaring met een px4 met adapter in chat functie .
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2014
  17. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Das kut...en raar...op elke (wat duurdere) gamingheadset met chat kun je game en chat geluid toch apart van elkaar afstellen...
     
  18. mauser8x57

    mauser8x57 gt: ENFIELD22

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    7
    ja klopt ook.
    als ik de mic.knop verder open draai hoor ik mezelf het hardst . ik moet de adapter volume vol open zetten om iets te horen. maarja dan is het game geluid ook vol open .voorlopig speel ik ff met de originele headset in de chat en dan het geluid maar via de tv helaas.heb ze ook al alle twee tegelijk op mijn hoofd gehad :mad:
    maarja das geen optie toch.daar koop ik geen "dure" headset voor
     
  19. StephanieVM

    StephanieVM Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

    Ik heb 2 vraagjes..

    1.
    Heeft iemand een Turtle Beach XLA of Gioteck AX1-R headset? Ik ben namelijk aan het twijfelen tussen deze 2 en zou dus graag een review van jullie ontvangen. Ze zijn ongeveer dezelfde prijsklasse en krijgen beide prima reviews.

    2.
    Ik lees op internet dat het blijkbaar lastiger is om deze headsets (en meerdere) aan te sluiten als je met een HDMI kabel aangesloten zit. Is het mogelijk om de headset te gebruiken én HDMI te houden?

    Alvast bedankt.
    Stephanie
     
  20. VERTii

    VERTii Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds paar dagen de Astro A40 Neon Yellow met mixamp ^^. Al valt het geluid toch wel tegen, bij harde muziek hoor je hem kraken. Dat had ik niet verwacht voor een headset in deze prijscategorie.
     

Deel Deze Pagina