1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [TV] TV Series Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 19 okt 2012.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Bob Odenkirk is altijd een held, alleen de vraag of hij dat ook kan zijn als echt hoofdrolspeler.
     
  2. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Frasier, als spin-off van Cheers. Met elf seizoenen toch aardig succesvol.
     
  3. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat waren wel andere tijden. Maar goed, ik wilde alleen zeggen dat ik geen fan van ben van spin-offs. Verre van zelfs. :+
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Episode 3 van de The Leftovers was echt awesome. Constant spanning en super geacteerd ook door die Reverend.

    Dat die steeds iets goed wilt doen en maar dan weer een klap krijgt zielig om te zien. Guilty Remnants helpen met kleren maar later "jatten" ze zijn kerk. Helpt wanneer die steen wordt gegooid maar wordt daarna zelf aangevallen. Mooi om te zien dat zo persoon ook gelijk het effect heeft gemerkt van wat er die 14e is gebeurd. Hij heeft niemand echt "verloren" maar met dat shot van de aanrijding ging het voor hem daarna ook bergafwaarts.

    Dit was ook mooi.

    My congregation prayed for her this morning."
    "Well, she woke up last night."

    Echt alles zat tegen en werd hem geen geluk gegund.
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2014
  5. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5

    Dan toch maar ep 2 ook kijken na ep1 erg twijfelgeval, ook imdb score van de serie kelderde snel
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die IMBD score is bs natuurlijk. Hoe kan je een score geven na een episode ook?
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    The strain is niet wat ik verwacht had, ben bang dat t de zoveelste vampier serie is :confused:
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Mythbusters bleek ook weer te zijn begonnen. Moet nog eens verder gaan met Arrow. Is nu rustig (stil) qua shows, maar september / oktober gaat weer erg druk worden.
     
  9. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Net pilot van The Strain gekeken. Weet nog niet helemaal wat ik er van vind, maar in elk geval leuk genoeg nog een episode te gaan kijken. Zaten wel leuke klassieke Del Toro momenten in :)
     
  10. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Pff het is maar wat je rustig noemt. Masters of Sex S2 _O_ , The Strain, Ray Donovan S2, The Leftovers, True Blood S7, The Last Ship, Falling Skies S4, Salem, Halt and Catch Fire; en dat is enkel al wat ik vandaag binnen haal. :+

    Vanavond gaat Utopia trouwens ook weer verder!

     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2014
  11. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zou zo GTA gaan tegen die witte motherfuckers. Ze hebben echt 0 menselijkheid meer.
    Heb je ook de preview gezien van de komende weken?
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja eigenlijk doen ze niks fout. Maar hun acties lossen wel reacties uit. Maar dat weten zij ook wel. Preview niet gezien. Kijk ik nooit.
     
  13. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Ik word echt agressief van die witte gasten. Druist in tegen alles wat ik goed vind. Heel naar.

    Gisteren eerste twee afleveringen van Penny Dreadfull gekeken. I´m hooked. Ik houd ervan.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Extant was weer leuk. Beetje scary soms maar ik ben ook een watje. :p
     
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Dat Leftovers is tot nu toe totale stierenpoep. Al was de laatste aflevering wel ietsje boeiender.

    Ik ben helemaal hooked aan Oz. Waarom ben ik daar nooit eerder aan begonnen. Wát een serie _O_
     
  16. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Oz is vet he?! Op een gegeven moment heb ik al mijn dvds de deur uitgedaan omdat ik overstapte op bluray, behalve OZ. Ik kon het niet...
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup zoals ik laatst zei. OZ, Sopranos en The Wire zijn de klassieke HBO shows die je gezien moet hebben. :)
     
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik blijf het zeggen, Oz is fucking geweld(ad)ig. :)
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Iemand The Strain al gezien? Ik vond het best wel een toffe aflevering, al had een ander soort infectie serie verwacht, maar dit kan weleens heel tof worden.

    Ik zie net de post van Delphiki, tsja ik vind het toch wel een interessante combinatie die juist heel tof kan zijn of helemaal gaat floppen. (wel weer eens wat anders dan een supernatural iets of walking dead)

    Daarnaast!

    [yt]jxF5MUNkNCU[/yt]

    Ben inmiddels bij de laatste aflevering van seizoen 7, wat een geweldige serie _O_
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2014
  20. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5

    Vind the strain interssant klinken maar ik wacht even paar episodes kijken of t een blijver word teveel pilots gezien en afgekapt laatste tyd

    Nu leftovers 2 gezien, vond 1e episode interssant 2e waardeloos weet niet of ik me aan de 3e waag
     

Deel Deze Pagina