telkens als ik Brute force opstart krijg ik een laag brommend geluid.(wat ik niet bij andere games heb) ik het al gekeken of of er krassen op de disc kwamen maar dit leek(?) niet zo, weet iemand hoe dit kan komen? bij voor baad dank da big man
heb ik ook bij andere games (azurik) Dit is volgens mij niks, na een tijdje gaat het toch weer weg ofnie?
Dat heb ik ook bij brute force. Geen idee hoe dat komt, bij mij komt dat geluid uit de xbox zelf en niet van de tv. Bij andere games heb ik dat niet.
Het geluid gaat wel weg maar ik blijf het toch vreemd vind maar het is prettig(?) om te weten dat ik niet de enigste ben met dit probleempje.
heb ik ook bij thps 3 als ik retry doe bij de level subria.(of, hoe heette die ook alweer, het is die ene in die woonwijk)
Mijn XBox bromt ook soms. Weet alleen niet of ie dat specifiek bij een bepaald spel doet. Het is eigenlijk 'wel prettig' om te horen dat ik niet de enige ben.
ja ik had dat ook met brute force maar dat was alleen bij de eerste paar keer.... verder had ik het ook bij de eerste 2 keer spelen van doa 3.
Brommen is als hij de versleutelingscodec voor Xbox software niet vinden kan. Kan komen doordat discje beetje stoffig is.
Ja, ik dacht, ben ik de enigste met een brommend ding want bij vrienden hoorde ik het nooit. Maja, als het eenmaal hoort, dan zal het wel en het hindert toch niet als je aan het spelen bent. Gewoon even je geluid op z'n hardst zettuh!!*)