1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Helemaal mee eens. De PvP is niet leuk als je niet 8 uur per dag kan spelen (ik overdrijf, en ben ongetwijfeld ouder dan de gemiddelde speler, maar toch - PvP in het algemeen, is al een tijdje dood voor casual gamers).
     
  2. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    En de grote vraag Conscience doet dat schip nog wat? of het is puur voor de looks en voor het laden om je naar de locatie te brengen. :+

    Mooi schip overigens!
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Kopen toch? In de alpha had ik ook ander schip. Volgens mij puur cosmetisch
     
  4. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik heb ook een ander schip, volgens mij heb je er niets aan :)
     
  5. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Oh dat niet eens hoor, voor mij dan. In BF4 heb ik ook enorm veel lol terwijl ik vaak meer deaths dan kills heb. :+

    Maar ik vind het gewoon niet zo heel leuk in Destiny, erg kleine maps vooral, weinig spelers (6v6)...

    Maar goed, heb pas 2 potjes gespeeld, kan natuurlijk leuker worden in de toekomst maar ik wil de game vooral hebben voor het co-op en PvE gedeelte.
     
  6. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    Gewoon kopen.8)
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Really?! Nice, ik geef hem zo direct weer een slinger!
     
  8. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Yup!

    Zou opschieten ;-)
     
  9. Zoso

    Zoso The Soft Machine

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0

    Ben 't er wel mee eens, de hoeveelheid PvE content gaat de game maken of breken voor mij. PvP is voor mij nooit meer dan afleiding geweest, zelfs in Halo speelde ik meer campaign missies dan multiplayer. Maar ik ben wel een vage peer denk ik, op dat gebied :D

    En inderdaad Mallakai, bijna alles wat ik lees/hoor in 'gamejournalism' is erg positief. Wel zijn er veel klachten op de Bungie forums, maar daar zijn forums ook voor toch? Meestal is het niet de moeite om positieve dingen te posten, maar klachten of suggesties zijn wel een post waard.
     
  10. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Puur voor de looks inderdaad :). Enigszins jammer dat je in Destiny niet zelf je schip kan besturen en ergens zelf naar toe kan vliegen; dan had er een heel upgrade-systeem omheen kunnen worden gebouwd bijvoorbeeld.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Five talking points from the weekend's Destiny beta

    http://www.eurogamer.net/articles/2014-07-21-five-talking-points-from-the-weekends-destiny-beta
     
  12. Zoso

    Zoso The Soft Machine

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    De eerste 4 punten zijn goed maar de laatste vind ik zo'n onzin. Ik vond de Alpha versie zelfs nog beter dan de huidige robot-effect-stem.

    Over de multiplayer announcer kan ik niks zeggen, aangezien ik vooral PvE footage bekijk op het moment.

    Als reactie op punt 1 zou ik zeggen dat, als je Destiny als MMO categoriseert, je automatisch de nadruk gaat leggen op progressie en de game gaat vergelijken met grote MMO's, terwijl ik toch echt denk dat bij Destiny de nadruk elders ligt dan bij WoW of Guild Wars 2. Wel denk ik dat MMO's op consoles een stapje kleiner moeten zijn(in het begin) dan PC MMO's, bijvoorbeeld qua hoeveelheid vaardigheden, door het gebrek aan keyboard etc. Destiny als 'Console-MMO' is dus wel aanvaardbaar maar als MMO pur sang verwacht ik dat de game veel... minder gecompliceerd? gaat zijn dan bijvoorbeeld WoW. Een andere factor is de afwezigheid van chat-functies die zo essentieel zijn voor MMO's.

    Misschien is dat wishful thinking, ik zit nml. helemaal niet te wachten op een console MMO, en ik zal ook zeker de nadruk leggen op de singleplayer ervaring van Destiny.
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2014
  13. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Af en toe zit ik ook maar te klooien met Destiny, met een maat gisteren met die Sparrow heel de tijd tegen hem aan te vliegen.
    En heb hem ook een paar keer omver gevlogen/gekilled met de Sparrow (waarin hij dacht dat hij was neergeschoten) :+ lachen, gieren en brullen met Destiny.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat betekent dat hele PvE en PvP dan precies? Ik ben niet zo thuis in die MMO termen, en vraag me af wat het precies betekent voor deze game.
     
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Player VS enemie (of MVP met monster vs player)

    Player VS Player

    :)
     
  16. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    PVE = Player vs Enviroment
    PVP = Player vs Player
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ah dan lijkt PVE mij het meest boeiend dan toch? Neem aan dat dat het meeste in de buurt komt van singleplayer?
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Vandaag level 6 gehaald en daardoor eindelijk even de de PVP kunnen proberen. Ik kon alleen nog maar control spelen, verandert dat nog?

    Verder positief verrast door de MP! Veel mensen vinden de mp boring, maar hij overstijgt mijn verwachtingen met gemak. De levels op de maan zijn erg mooi vorm gegeven en ook knap in elkaar gezet. Verder speelt de mp lekker soepel en is het gewoon een toffe evolutie van de enige andere game die mij kon boeien in de MP namelijk Halo.

    Ik heb 1 level op Venus (toch?) gespeeld en daar had ik wat meer moeite om mee te krijgen wat er nu allemaal precies gebeurt. Het laatste rondje op de Moon eindigde ik nog tweede van het veld, maar op Venus maakte ik geen kans.

    Verder nog een beetje zoekende qua wat handig is mbt wapens. Ik zie sommigen rondlopen met rifles en guns die mij ook in 1x afknallen. Wat is daarnaast die special ammo?

    De story heb ik nu (geloof ik) uitgespeeld in de Beta, het zijn alleen 6 missies op Earth toch? Die op de maan kan je niet bij.

    Wat relatief weinig genoemd is de presentatie van het spel, die vind ik echt super slick.

    Aantal kanttekeningen:

    - De enemies respawnen vaak/altijd op dezelfde plekken. Helemaal als je een team achterna loopt waarvan je weet dat zij die plek net gecleared hebben voelt dat off.
    - De graphics zijn af en toe duidelijk cross-gen
    - Iets meer uitleg over wat er in de toren te doen is/achtergrond van het verhaal/doel van het spel mag wel. Ik hoef niet aan het handje gehouden te worden, maar de hele reden waarom ik iedereen over een bult schiet ontgaat mij soms: The Darkness, ik leef weer, iets met een Traveller-bal, vijanden afschieten.

    Dit spel gaat er bij mij sowieso komen.
     
  19. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Tsja, dat is MMO-eigen.

    Als jij je missie hebt gedaan waarin je een groep enemies bij locatie A moest killen dan moeten ze er natuurlijk ook weer staan als groep 2 bij locatie A aankomt voor die missie.

    Mijn grootste ergernis zijn de enorm lange laadtijden trouwens...
     
  20. tim15

    tim15 Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    1
    word het verschil in classes in verloop van spel ook groter?
    Vind het momenteel niet heel veel verschillen
     

Deel Deze Pagina