X-box Kopen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Citizen, 29 jul 2003.

1. Citizen

Citizen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo

Natuurlijk zijn jullie allemaal hartsikke X-box fan etc etc. Maar toch heb ik jullie raad nodig

IK wil graag weten wat de x-box onderscheidt van de ps2 (kan ik dit woord hier uitspreken? ). En waarom ik juist een X-box en geen ps2 moet kopen. Ik hoop dat jullie me kunnen overtuigen want ik weet het op dit moment echt niet!

Dus ik twijfel tussen de x-box en de ps2. IK hoop dat jullie me kunnen overtuigen!

Alvast bedankt _O_

2. Citizen

Citizen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    trouwens nog een vraagje, ik lees zojuist dat de x-box ook muziek op de harde schijf kan zetten, betekend dit ook dat hij mp3 kan afspelen (dus ook op je stereo) al vast bedankt _O_ O-)

3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    hier zijn al vele threads over gemaakt, en op dit forum zijn maar heel weinig fanboys te vinden over de xbox.. natuurlijk zijn de meeste mensen hier op dit forum ervan overtuigd dat de xbox een hele goede console is..

of de xbox jou console is hangt geheel af van jezelf.. wat voor games trekken je aan, en waar haal je je plezier uit in de games...

xbox heeft een hoop dingen die de ps2 niet heeft en andersom...

op games gebied zou ik persoonlijk (en ben ik ook) voor de xbox gaan, omdat ik vind dat de meeste excl games die op de xbox uitkomen van een net iets hoger niveau zijn dan de meeste games die op de ps2 excl uitkomen..

ook is de online service van de xbox vele malen beter dan de online service van de ps2..

nog een voordeel is de hardware van de xbox, de harde schijf en de snelle proccesor, deze zorgen voor een hoop voordelen zoals het niet extra hoeven te kopen van een memory stick en het opslaan van je eigen muziek.. of (mits je xbox live heb) het opslaan van downloadable content.. door de snellere proccesor zijn de laadtijden aanzienelijk lager, en is het mogelijk om grote en meeslependere werelden te creeeren op de xbox dan op de ps2..

maarja, lees reviews van games, kijk welke games je egt leuk lijken, kijk daarna op welke console die uitkomen, en beoordeel daarna welke console voor jou het best geschikt is..

4. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Xbox leest alleen orignele cd's en sommige merken rw's. Verder is 't niet mogelijk om MP3's of andere bestandsformaten erop te zetten. Hij leest dus alleen muziek cd's (en spellen uiteraard :+ )

Als je niet kunt kiezen dan moet je ff kijken welke spellen je het leukst vind, speel ze ff in de winkel ofzo voordat je het apparaat aanschaft.

5. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de xbox eigenlijk puur gekocht voor het gemak van het online gamen. Houd er niet zo van om achter mijn bureau, achter mijn pc online te gamen en de xbox was een prachtig alternatief. Kijk, je hebt er wel breedband i-net, een router en een xboxlive abonnement voor nodig, maar mocht dat al aanwezig zijn dan zit je echt goed.

Mijn keuze was vnl. hierop gebaseerd.

6. Fusion

Fusion Someone unfreeze me!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een X-box gekocht vanwege de gamekeuze en wat mij echt over de streep haalde was een aanbieding, xbox 199,-
    + 3 games erbij voor maar 10 euro. Precies de games die ik graag wilde hebben. (DOA ,Amped en Rallychallenge)
    Verder vond ik Xbox-live natuurlijk een erg leuke feature, al heb ik het nog steeds niet (ik wacht op meer games van mijn keuze)
    Next-------> Gamecube en daarna hopelijk ook nog een playstation. Ik wil gewoon het beste van alle 3 ;)

Maar mijn eerste keus was dus de Xbox, die sprak me gewoon het meeste aan vanwege de games, xbox-live ook dat je geen memoryunits en zo nodig hebt, al weet ik niet precies hoe dat bij Playstation zit.
    Maar de games zijn natuurlijk het belangrijkste en daar moet je je keuze op baseren vind ik. Succes!

7. Eagle_1

Eagle_1 yippiekayee

Leuk Bevonden:
    0
    als jij je mp3 omzet in gewoon audio voormaat voor een cd speler... kun je de tracks wel naar de hardeschijf van de xbox copieren.. en die dan beluisteren... en ook in sommige games (VB: DOAX) als muziek track in het spel gebruiken...

Das een heel mooi voordeel van de harde schijf... behalve dan dat je natuurlijk ook nooit een memorycart hoeft te kopen :)

8. soadrulezzz

soadrulezzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De reden dat ik een Xbox kocht was dat mijn pc zwaar verouderd was en dus geen vette spellen kan spelen. Op pc houd ik van shooters dus xbox heeft vette shooters en een Xbox is goedkoper dan pc. Een andere reden was dat een aantal vrienden van me een Xbox heeft, dus dat is geweldig voor lan.

9. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk kan je het woord ps2 hier uitspreken.

we ainĀ“t stupid fanboys. wij zijn respectieve gamers:D. (althans, de meeste dan)

10. Citizen

Citizen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb toch de x-box gekocht, dus vanaf nu ben ik hier wel vaker te zien,

mzl!

11. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Goede keuze, ik had de xbox aangeschaft leuke aanbieding was ut, 250 pleuro (Xbox console+controller <--- Lijkt me logisch:) +2 gamez GR+MechAssault+een classic game voor 10 pleuro:) )
    En ik deed ut ook voor de Xbox Live die ik morgen krijg(Naar lange tijd)
    dus de keuze van jouw is absoluut oke, vind de gamez voor de ps2 maar saai er komen nooit eens vette shooters ofzo uit(behalve de gta reeks)

12. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Niet dat het veel uitmaakt.. Maar x-box schrijf je eigenlijk als Xbox. :)

Ik word er nog niet warm of koud van, maar de correcte spellings wijze is toch leuk om te weten.

13. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    4 controllerpoorten!!!! Dat is wel zo dik om met vier maten op de bank te gamen!! Breedbeeldtv wel vereist en HALO

14. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    je wou de vergelijkingen hier heb je ze:

xbox:

Snelheid 733 Mhz
    Opslaan op harde schijf
    Opslaan d.m.v. memorycard*
    Mutliplayer (4 controllers)
    DVD-speler
    Online spelen*

ps2:

Snelheid 294 Mhz
    Multiplayer (2 controllers)
    DVD-speler
    Online spelen*

en de nintendo gamecube:

Snelheid 485 Mhz
    Multiplayer (4 controllers)
    Online spelen*

hier uit blijkt dat de xbox wel het beste is en het snelste maar zelf heb ik niet eens naar deze vergelijkingen gekeken het ging mij gewoon om de games die mij het meest aanspraken.

ik hoop dat je er wat aan hebt

greetz Richard

15. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Goeie keuze. Welcome to the family_O_ .

16. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    Citizen?

ben jij ook van IGF?

maar idd welcome to the club.. en ik check je binnenkort @ live?

17. Citizen

Citizen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou, ik ga binnekort live haln ja, maare heb nu nog problemen met de Xbox, Hij blijft continu oner splinter cell en onder halo hange, kan nog geen 5 minuten fatsoenlijk spelen.

Dus ff terug d'r mee

mzl

18. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Staat de Xbox wel op een plek waar die goed zijn warmte kwijt kan ?

19. Citizen

Citizen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee was iets mis met de drive, maar kreeg gelijk een nieuwe

20. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk dat is nu de kracht van de XBOX....grrrr. :p

Tis wel slim dat je een xbox heb gekocht (vind ik). er zijn ook mooiere games op dan de ps2.

Deel Deze Pagina