1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Hearthstone: Heroes of Warcraft. Cardgame gemaakt door Blizzard

Discussie in 'Games' gestart door Le Lastpak, 24 jan 2014.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Cool, laat maar weten hoe het testen gaat :thumbs:

    Heb het toch met zoo gedaan. Deck wat ik poste, maar dan met Power Overwhelming ipv Archer. Maar je krijgt er nu geen zak voor. Waste of time op het moment. Vooral veel frustratie. Heb gelukt gehad denk ik als ik veel mensen zo lees op diverse fora :D

    Verder lees ik veel negatieve berichten over Naxx. Deze kaarten alleen veranderen de meta al zo erg. Daarom had ik al liever dat Naxx niet was gekomen of de kaarten pas in constrcuted in het seizoen nadat ze allemaal uit gekomen waren. Dit is een choas. Overweeg zelfs te stoppen met constructed totdat alles er is...
     
  2. sikory

    sikory Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toch fijn dat er eindelijk weer eens wat diversiteit komt. De meta zit al maanden op slot. Alleen maar dezelfde decks. Waarbij je soms al kan auto concede bij bepaalde match ups. Ik vind het in ieder geval prima zoals ze het doen.
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Meta is ieder seizoen weer anders dus dat is onzin. En auto concede al helemaal. Als je daar al over praat kun je beter stoppen met deze game :emo:. Sommige matchups zijn altijd in het nadeel, maar gemiddeld is het nooit meer dan 60-40. En dan zit ik al hoog. Zal meer 55-45 als je zelf ook beter bent.
     
  4. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Jeetje..tips wel als iemand iets zegt wat blijkbaar niet klopt hij/zei gelijk moet stoppen met het spel. Is dat een term van 2014 of zo. Wat een onzin. Ik speel het spel voor de lol. En ben blij met mijn zelf gemaakte deck, en de nieuwe kaarten van naxx. Moet ik nu ook stoppen omdat ik graag mijn eigen decks bouw en niet de decks die op internet staan? Het is een SPEL..
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Gewoon lezen....

    Hij heeft het over auto concede. Dus ja als je zo begint kun je beter stoppen met de game. Dat zeg is dus, meer niet...
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Soms als ik met mijn Priest tegen een Miracle Rogue moet, dan heb ik bij voorbaat al geen zin meer. Net met mijn Priest met alle geluk van de wereld van Handlock gewonnen. Gewoon omdat ik met mijn Ysera een 5+/5+ kaart pak en met mijn Thoughtsteal een goede Warlock kaart om een eigen minion kapot te maken en de damage aan de tegenstander te doen. Zo was ik in één keer van zijn Giants + Argus af, anders had ik kansloos verloren.
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Welke deck speel je? Priest + Circle, Shadow Word, Silence ik denk dat je als Priest best veel opties hebt tegen HandLock.
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik speel met het Zetalot deck, maar dan zonder silence en wat andere Legendary's.
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb je een list?
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Met dit deck ben ik nu rank 8

    [​IMG]
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Eerste vraag waarom Maexxna? Kaart is zo slecht. En je kiest voor Deze legs omdat je andere niet hebt? Heb je de kaarten voor het Amaz deck?
     
  12. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Onyxia lol. :+
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik denk dat Controle Pally een comeback gaat maken. Naxx heeft veel neutral minions die precies de weakspot van Pally verbeteren. Geen early removal maar wel goede early minions om te reageren op Zoolocks. Bijvoorbeeld de 1/4 die battlecry minions counterd.

    Zal me dus niet verbazen wanneer alle Nax kaarten uit zijn dat we er veel palladins in constructed zijn.
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Meta verschuift al met 1 kaart dus kan alle kanten op gaan. Paladin blijft de slechste HP hebben. Sowieso de traagste van allemaal.
     
  15. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Naxx ging goed tot de tweede heroic. Tot die tijd alles in 1 keer gehaald. Heb net de tweede heroic geprobeerd maar dat is echt pittig. GForce, jij hebt het over zoo, maar die minions worden dan toch veel te snel gecleared?
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Bij de 2e moet je sowieso zorgen dat je hand leeg is. Dan kun je bijna alleen maar aggro spelen. Midrange en control heeft te veel handen op zak.
     
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Voor Boss 2:
    Frothing Beserkers en Armor Smiths :lol:
     
  18. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Die tweede heb ik nu met Zoo gehaald. Drie met Zoo is niet te doen. Hij gooit gratis twee creatures terug in je hand. Zelfs met die low cost van je creatures moet je dus wel tot turn 4/5 wachten wil je 3 of meer creatures spelen en dan heeft hij al zo'n boarddominance dat je het wel kunt vergeten. Lijkt me beter om zijn board telkens te clearen.
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Battlecry/Charge/Removal deck.
     
  20. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekkere frisse uitbreiding :) gaaf dat er ook nieuwe heros zijn!!... Die ability dat je zoveel damage doet als dat de enemy kaarten heeft lijkt wel wat imba :p
     

Deel Deze Pagina