1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Hearthstone: Heroes of Warcraft. Cardgame gemaakt door Blizzard

Discussie in 'Games' gestart door Le Lastpak, 24 jan 2014.

  1. sikory

    sikory Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Als toch niemand die decks meer speelt wat maakt de nerf dan uit. Blizz wil, zoals lastpak ook al aangaf, meer met secrets gaan werken en dan vind ik die nerf meer dan prima.
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Freeze Mage heeft een flinke deuk opgelopen. Daarnaast was het op legendary rank al geen viable deck en nu na rank 5 al niet eens meer viable. Met de komende kaarten wordt het alleen maar minder. Voorheen was Freeze Mage nog goed tegen Zoo, maar voor de rest geen favorable matchup. Nu crushed Zoo Freeze Mage. In de huidige meta heeft Freeze Mage geen enkele favorable matchup meer.

    Weet niet wat Maly zou kunnen gaan doen. Hij is sowieso nooit goed geweest en in maar in 1 deck speelbaar geweest. Dat was niet eens het beste deck voor die class. Disenchanten is vrij veilig alleen welke kaart je er voor terug moet nemen is twijfelachtig. Dat is nog wel even de meta afwachten.

    Hoe kom je daar bij? In de Naxx release zit geen enkele secret en er is ook nog lang geen nieuwe content aangekondigd. Dat zal dan pas over maanden zijn. Ze gaan echt niet nu al 1 kaart daar voor aanpassen. Enige wat ik kan verzinnen is dat de Naxx bosses secrets gaan gebruiken. Die zullen dus voor ons niet speelbaar zijn...
     
  3. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Zit 1 secret in Naxx, maar die is poep. Avenge voor paladins.
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik zie ze die ook niet spelen. Snap daarom ook niet waarom die boog. Sowieso komt Hunter vs Mage al amper voor. Paladin gebruik eigenlijk geen secrets en voor de mirrors maakt het niet veel uit? Of zou het juist voor de mirror zijn?

    Voorlopig komen er na Naxx ook geen nieuwe kaarten dus dan kan het ook niet zijn.

    In de mirror is natuurlijk de winnaar diegene die de boog als eerste heeft. Maar ook zie ik zeer weinig Hunters in de meta...
     
  5. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ja, voor mirrors en mages lijkt mij het meest plausibel als reden.
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Laten we maar hopen dat er ook nog op andere kaarten nerfs komen zodat de classes allemaal wat dichter bij elkaar komen te liggen.
     
  7. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Oké ik wacht deze maand nog even af dan. Geen idee ook welke legendary ik nog wil misschien alleen nog Rag we zien wel.
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Gaat nu iedere week een wing open? Dus vandaag de 2e dan?
     
  9. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Jup, vanavond 0.00.
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zie dat de content overal om 0.00 uit komt!? Omdat vorige keer de servers down gingen?
     
  11. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Nee zijn wel region releases, op hearthpwn.com kan je zien wat en waar.
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Maar voor alle regios staat er 23:59PM
     
  13. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Hij is open nu.
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Store bij mij niet. Als ik de sleutel wil gebruiken blijft hij hangen...

    Noth dus alleen maar secrets. Heeft Blizzard gewoon voor solo content een kaart generfed. Wat een kut bedrijf is het toch :emo:

    Meteen Noth met Face Hunter geraped. En weet je Blizztards de kill lekker met boog gemaakt...
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2014
  15. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Kan zeggen wat je wil, maar de mage en hunter class challenge waren extreem vermakelijk. :D
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Alles was makkelijk :) die laatste deed ik met Paladin. Kon hem in 1 beurt 200 damage doen haha. Hij had 3 spores op het bord liggen :)
     
  17. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Normal is nooit moeilijk.
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee maar de vorige waren zeker moeilijker. Hunter challenge is puur geluk hebben. 1e keer kreeg ik Parrot, Crab, Chicken...tja

    Duplicate is al bugged. Triggered de helft van de tijd niet eens...
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2014
  19. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Zo, de heroics ook weer gecleared. Deed er langer over dan bij de eerste wing. Heb me prima vermaakt met deze wing. :)
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zo'n 2,5 uur :)

    Heb zelf deze niet op Heroic gedaan. Geen zin in gehad. Doe de rest denk ik pas als alles uit is. Ben benieuwd welke kaarten invloed op de meta gaan hebben. Loatheb zie ik als 5 drop in mijn ieder deck dadelijk terug komen. Over de Hunter kaart weet ik het nog niet. Sterke 1 drop met cycle. Al is het effect te random. Het is natuurlijk altijd een beast dus het brengt eel wat synergy. Maar kan eigenlijk geen kaarten verzinnen die je eruit zou halen voor deze kaart. Duplicate is maar matig. Kan alleen Loot Hoarder en Bloodmage is goede targets bedenken. Thalnos kan natuurlijk best ziek zijn als je die er nog 2 bij krijgt. Duurdere karten lijken me te traag. Alex heeft ook weinig zin. 15hp is op 9/10 mana vaak al lethal. Zie dan ook Alex niet 3x gespeeld worden en effect hebben. Loatheb zou natuurlijk ook een mooie target kunnen zijn. Het is natuurlijk wel makkelijk om hier om heen te spelen. Tevens lijkt het effect niet te triggeren als je zelf aanvalt. Maar ik denk dat dit een bug is. Verschillende keren triggerde Duplicate niet bij mij...

    Gargoyle met taunt is best gevaarlijk en die Belcher lijkt mij ook een veel gespeelde 5 drop te worden. Dubbel taunt is gruwelijk. Dat is weer een target voor silence. Baron Rivendare met Cairne/Sylvanas is ook niet misselijk. Met als deze DR kaarten lijkt Mass Dispell meer value te krijgen.
     

Deel Deze Pagina