1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Het ging mij er om dat je net als Leis doet alsof er geen zwaartekracht is op de maan...

    Zwaartekracht is overal. Ook op de maan

    maar qua handling en gedrag en effectiviteit heb je wel echt ontzettend veel variaties. En dan nog al die unieke modifiers

    maar Borderlands is een echte loot game. 1st person Diablo..

    Dat is Destiny niet volgens mij, of in ieder geval een stuk minder.

    Ik vind het niet erg om na een missie 2 of 3 items te hebben gekregen ipv per missie 3 keer naar de vendors te moeten lopen om vendor trash te dumpen :+ Ik vind het bij Borderlands passen, hier miste ik het totaal niet

    Ben vooral erg benieuwd naar andere gebieden en vijanden en toch ook wel naar de rest van het verhaal. Vraag me ook af of we ook echt grote voertuigen gaan zien en of we gevechten op Halo schaal gaan zien (dus een paar tanks , voetvolk , vliegtuigjes , alles door elkaar) In de beta is de schaal van de map wel groot maar de eigenlijke gevechten zijn toch redelijk beperkt qua samenstelling van de tegenstanders
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2014
  2. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Uhm ja tuurlijk...|:- Ik heb toch totaal niet gezegd dat er geen zwaartekracht zou zijn op de maan ? agh whatever als jij dat vind prima :thumbs:
     
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ja klopt dat is wel zo :+
    Jaa je komt ze steeds in kleine groepjes tegen.
    Een grote battle lijkt me wel erg cool maar of het erin gaat zitten ik weet niet.
     
  4. Redfield NL

    Redfield NL Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    2
    bij de nieuwe borderlands speel je ook op de maan zo hoort de maan te zijn vind ik vind het maar nep in destiny
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik hoop het wel , Scarab achtige voertuigen en dat soort dingen.

    Want laten we wel zijn, uiteindelijk is het gewoon instanced MMO Halo

    ipv Guardians hadden we ook allemaal Spartans kunnen zijn :+ En als Bungie bij MS was gebleven ben ik er ook van overtuigd dat de game zo geworden was.

    En ze hebben absoluut die beroemde '30 seconds of fun' van Halo erin zitten , het speelt als een trein maar ik verwacht dan niet alleen de feel en de balans en de AI van Halo maar ook minstens dezelfde schaal qua battles in de full game
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2014
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is sci-fi. Mensen denken echt te ver door..
     
  7. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Snap totaal de mensen niet die spellen moeten vergelijken met andere spellen. :confused:

    Borderlands, Destiny zijn opzichzelf staande games hebben niks met elkaar te maken. Stop is met die onnodige vergelijkingen tussen spellen.
    Dat spellen wat van mekaar weg hebben is prima maar het is en blijft een ander spel.

    Elk spel heeft zijn eigen verhaal zijn eigen doel zijn eigen belevenis. :thumbs:
     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Hou maar op met praten je maakt me lekker ik zie het al helemaal voor me :+
    Zal je zien dat het er niet in zit :p
     
  9. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    hou je je stats tot september eig?

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Beta stopt vandaag? Aha, had ik dus toch gelijk. Cookie altijd met z'n grote bijdehante bakkes! :p
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Beta is over?
     
  12. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Kan ineens geen verbinding meer maken met de servers. Andere mensen ook last van? Wilde nog een potje spelen :'-(
     
  13. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Kreeg wel de update maar kan geen server vinden...
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Alles wordt gereset.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet nog steeds niet wat die 64mb update van vandaag heeft gedaan. :+
     
  16. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ik had ie update ook en tot 2x toe dat de servers niet konden connecten maar de 3e keer wel en net gewoon de hele tijd gespeeld.

    kreeg wel de melding dat ze de servers aan het testen waren.
     
  17. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Tot 01:45 uur kunnen genieten van de beta en toen ging het licht uit :{
    Had van mij nog wel wat langer mogen duren, maar helaas... Het lange wachten kan beginnen. Voor mij waren de plus punten van de beta zeker het makkelijk joinen van vrienden in een fireteam en de voicechat, verliep soepel. Game zelf, was ik zonder verwachtingen aan begonnen, omdat het genre mij niet helemaal aansprak, maar het viel allerminst tegen. Aardig wat leuke momenten gehad tijdens het exploren en de co'op missies, dus deze beta heeft mij wel kunnen overtuigen om voor de fullversion te gaan :)
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Weet niet wat er nog langer had mogen duren. Ik heb 2 dagen gespeeld. BiS gear voor alle 3 de classes. Alle content gezien. Alle missies vaak gedaan. Kortom alles gezien en gedaan. Nu komt de lange twijfel of ik de game wel of niet ga halen. Hangt denk ik vooral af hoeveel RL vrienden de game ook halen. Voor solo en PvP hoef ik de game niet te halen. Dus hopen op veel co-op content, onhaalbare raids en genoeg vrienden die hem ook willen halen.

    Kun je trouwens niet in iedere game vrienden goed joinen en een soepele chat hebben? Denk dat niet met de game te maken heeft, maar meer met jouw of de andere hun NAT instellingen.
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2014
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dedicated server / p2p speelt ook een rol

    In destiny lijkt dat in ieder geval goed geregeld. Zelden zo'n foutloze beta gespeeld
     
  20. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    [​IMG]

    lol.

    Het wachten is dus officieel begonnen, daar waar ik er eigenlijk zeker van was om de Warlock te nemen, begon ik toch redelijk te twijfelen door een titan.
    Komende weken ga ik beslissen wat het beste is, veel info lezen over beide classes dus ik zie wel.
    Hunter is uitgesloten.
     

Deel Deze Pagina