1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Playstation Store [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WinterBase, 4 mrt 2012.

  1. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik hoorde dat strangers wrath op de ps4 komt weet iemand of dat waar is/mogelijke release datum?
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Geen idee, google anders even en bekijk of het betrouwbare bronnen zijn?
     
  3. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Bijzonder al die hoge verwachtingen voor ps +. Mensen die ook serieus denken dat Valiant Hearts of Child of light wel mogen komen etc etc.8).
    Fez maar weer eens proberen ook ja. Ooit voor 3 euro ofzo opgepikt op de 360, maar vrij weinig mee gedaan. Is het een crossbuy? Vind het meer een spel om te spelen op de vita als ik die ooit haal:+.

    Aangezien jij toch koopt weer je zin in hebt. Misschien wel handig voor je, als je een Amerikaans psn account aanmaakt. Is een stuk voordeliger en meer/andere deals. Gaat wel via kaartjes om er geld op te zetten. Op www.offgamers.com kan je ze kopen met paypal. Je kan ze dan ook gewoon oo je eigen account spelen.
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2014
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Voor die 7 euro ga ik geen moeite doen.

    Kom je dan ook in US servers? En moet je US dlc kopen etc?
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Op een fullprice game ga je toch al snel richting de €18 korting ofzo. Ja DLC moet je dan ook US kopen en je komt gewoon in EU servers als je met je NL account speelt
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee en ja. Je zit gewoon op de US store dan. Ik vind het wel handig en vooral battlefield scheelde het 25+ euro icm premium. Alleen jammer dat mijn plus niet op mijn US account werkt.
     
  7. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Je moet zelf weten wat je met de tip doet natuurlijk.
    Hier boven wordt wel netjes uitgelegd, dat het best de moeite kan zijn;).
    True, zitten ook sicke deals bij met +. Injustice voor 8 dollar enzo.
    Niet dat ik die in mn eentje zou gaan spelen, maar ken wel mensen die hem wel spelen.
    Krijg dan toch altijd last van jeukerige handjes en impuls aankopen. Het zou me niets verbazen als ik volgende maand ook + op mijn Amerikaanse account heb.:+
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    Broken Sword 5 komende maand maar 7,99 voor de Vita. :cool:
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    O kijk, 18 euro is wel een ander bedrag.
    Ik ga wel ff uitvogelen hoe en wat :p
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja full price 60 dollar of full price 60 euro is wel een verschil. Die 15$/15€ maakt niet heeeel veel uit
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Ja zit momenteel volgens mij op €15 bij een fullprice game en dat is dan toch 4 halen 3 betalen vergeleken met €-prijzen dus zeker voor de kleine moeite die je moet doen is het wel waard
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    1 episode of ze allemaal? (als ze er allemaal zijn dan... heb het niet gevolgd :p)
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    Beide episodes.

    Geldt blijkbaar al vanaf eergisteren. :+
     
  14. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Beide episodes zijn inmiddels beschikbaar op de Vita, mooie prijs met die korting.
     
  15. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand toevallig hoe ik mijn Destiny Pre-Order kan upgraden naar de Guardian editie? Heb tijdje geleden de game gepre-orderd, maar toen was deze optie nog niet aangekondigd. Wil wel graag de Guardian editie, maar via PSN kan ik nergens een optie vinden om of te upgraden en ook het annuleren van mijn huidige pre-order lukt me niet... Iemand een oplossing? :)
     
  16. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    De upgrade optie is enkel voor de Amerikaanse PSN, dit is al bevestigd op de Europese Blog. Oplossing voor jou is dus je pre-order cancelen en een pre-order plaatsen voor de Guardian editie, dit werd ook als de oplossing gegeven op de Europese blog. Een pre-order cancelen kan normaal door naar je accountbeheer te gaan en vervolgens naar het transactie-overzicht, vervolgens zou je moeten kunnen annuleren. Mocht er reeds een bedrag geïncasseerd zijn dan dien je contact op te nemen met klantenservice.
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2014
  17. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Nieuwe PS4 deals van de Summer Sale:

    Bron

    Ik denk dat ik van de sale alleen Super Motherload koop. Helaas weer geen Freedom Cry en Valiant Hearts. VH haal ik nu maar op de Xbox One ivm dollarprijs. Ook koop ik vandaag The Swapper denk ik, klinkt tof.
     
  18. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    playstation now is nu open beta geworden in america
    wat vinden jullie ervan? vind t een raar systeem spellen ''huren'' en zitten ook geen wow titels tussen...
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Check dit topic even. :)
     
  20. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Uhm spellen huren raar? ik deed op de Nes en Snes niets anders eigenlijk.. naar de plaatselijke videotheek games huren!

    PS Now kan wel wat worden maar het werkt gewoon niet super en de prijzen zijn debiel, al heb ik wel gehoord dat de prijzen minder worden.
     

Deel Deze Pagina