1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

  1. Assault

    43,6%
  2. Engineer

    30,8%
  3. Support

    12,8%
  4. Recon

    12,8%
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik ben er vanavond weer. :)
     
  2. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af. Zijn er mensen hier die 1942 en vietnam hebben gespeeld, maar dan ook echt elke dag jaren lang?

    De battlefieldjunkies.

    En wat ik me dus af vraag is, speel je deze battlefield nog steeds zoveel, en met evenveel plezier?

    Ik vind er weinig meer aan. Want zelfs als ze nu weer terug gaan naar wwii, wat ik wel hoop, dan nog is er zoveel veranderd in bv het puntensysteem. Upgraden van wapens ed, dat vind ik helemaal niks.

    Een kill 1 punt, vlag veroveren 2 of 3. Kies je wapen and thats it. Old school, maar dat vond ik persoonlijk toch veel vetter.
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2014
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb 42 veel gespeeld destijds.

    Ik denk eerlijk gezegd dat als ik dat nu weer zou spelen dat ik heel snel weer terug zou gaan naar 4. De BF games van de laatste jaren zijn zo ontzettend veel gestroomlijnder, 42 en Vietnam was best vaak gewoon minuten lang lopen en dan door een ongeziene tegenstander afgeknalt worden :+

    het waren destijds fantastische games en ik ben geen fan van de ontwikkeling dat alle grote shooter series steeds meer op elkaar gaan lijken maar toch is er ook wel heel erg veel verbeterd de afgelopen 10 jaar
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Vietnam uitbreiding in bfbc2 was de shit :D ik vond het simplistische daar juist zo goed werken. 3 miljoen wapens en gadgets zijn in mijn ogen niet nodig.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is gewoon veel nostalgie ook. Heb laatst nog 42 een keer gespeeld en vond het vroeger geweldig. Maar nu mist de game zoveel dingen en hetzelfde plezier die je toen had heb je gewoon niet meer.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Waren drukke potjes vanavond haha.
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Kun je wel stellen ja. :+
    Maar wel gezellig en werkt wel aardig goed samen.

    Maar hoop dat je snel je headset adapter weer terug hebt zodat ik je weer goed kan verstaan. Nu kom je er niet bovenuit in een party met 7 man. 8)
     
  8. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
  9. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Does...not...compute :+
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan echt nooit op zulke servers spelen. Kwam toen straks op een Metro server terecht met 2200 tickets. Even geprobeerd en we hadden ze gelijk in een spawn trap. No way dat ik dan nog 2000 tickets ga verder spelen haha.
     
  11. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Mij lijkt het ook niks, ik speel het liefste gewoon op Dice servers met normale regels.
     
  12. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Hopelijk komt die grenade spam nerf er binnenkort. Dan zijn Lockers en Metro ook gelijk een stuk leuker voor het grote publiek.

    Bij 400% Lockers is het overigens ook leuker om in het losing team te zitten, dan komen ze op je af in plaats van dat jij op hun af moet. Lekker noobie kills farmen of gewoon buiten langs de verste vlag pakken. Vermaak me altijd prima tenzij het echt helemaal vast staat, maar dan kun je je vaak wel anders vermaken. Met 114 revives wel weer MVP worden of een DMR medal halen ofzo.
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2014
  13. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik vond dat juist wat het tof maakt. Als je dood ging was dat echt ff balen. Nu heb je binnen 10 seconden kans om weer een kill te maken.

    Die tijd die je had, kon je gebruiken om bv je verdediging op orde te krijgen, of zelf een aanvalsplan te verzinnen.

    Of de transporthelicopters goed in zetten en zo snel manschappen vervoeren naar waar het nodig is.

    Dat vond ik juist vet.

    :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2014
  14. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Wat is dat voor gare bug op Lockers? Als er een incindiary grenade gegooid wordt, doet ie damage aan de players boven en onderin de gangen van vlag C>D en C>B
     
  15. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Als je er niet instaat heb je er ook geen last van toch?
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nah. Daar heb ik de tijd / geduld niet voor. Wil de momenten dat ik game ook gewoon lekker gamen. Niet eerst een half uur rond lopen naar actie. :+
     
  17. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, dat snap ik best.

    Alleen dat rondlopen, dat is voor mij ook gamen. Want elk moment kan je hoofd er af gaan. Dat vind ik juist het spannende. En als ie eraf gaat, ja, dan moet je idd heel dat stuk weer lopen. Daarom zorgen dat je niet als een gek over straat rent, maar het liefst in een groepje huis voor huis uit kammen.

    Nu heb je eigenlijk altijd actie, of je nu wilt of niet. Ook vet, maar mijn voorkeur ligt dan toch bij dat meer tactische en stop en go actie.
     
    Laatst bewerkt: 7 aug 2014
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Deagle wordt generfed btw. Wordt minder accuraat en de bullet velocity gaat echt een heel stuk omlaag. Een positief ding, de trigger delay van de Magnum en Rex gaat weg.
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    lol heb de Deagle net gisteren unlocked :+ Maar moet zeggen ik niet meteen het gevoel had dat hij veel beter dan de Unica was
     
    Laatst bewerkt: 7 aug 2014
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is ook niet moeilijk want de Unica is kut. :+
    Maar als straks de trigger delay weg is ga ik wel weer terug naar de swagnum. :cool:
     

Deel Deze Pagina