1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 17 apr 2013.

  1. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    [yt]_gKCfHbmd5U[/yt]
    Vet :D
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Nice, mocht tijd worden dat we die kant op gaan! Nu nog career mode op de schop nemen en de CL Europa League licenties opkopen.
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ja dan heeft PES helemaal niks meer... :'-(
     
  4. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    .Nou nog een keer wat meerdere nederlandse stadions. Gelredome, Kuip, Grolsch veste, Philips stadion.
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Mwah, ik zie veel liever wat internationalere stadions, ipv alsmaar dezelfde...

    Gewoon een subsectie met een dozijn van de mooiere maar onbekendere stadions ter wereld, dus hyper-moderne in Dubai of China, of juist hele ouderwetse of kleine stadions waar je langs de tribunes kunt kijken naar de omgeving, etc etc.

    Daarnaast een paar fantasy-stadions/velden zou ook wel tof zijn, dus een veld op een dak ofzo, of in een park, of whatever. Gewoon wat meer 'fun' en afwisseling erin.

    Vroeger had je in FIFA ook zaalvoetbal of staatvoetbal enzo, wat wel grappig was.
     
  6. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Fifa street
     
  7. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Zaal voetbal zat in FIFA 98. :+
     
  8. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben met FIFA 14 voor het eerst wat gaan rotzooien met de instellingen.. En na een paar frustrerende potjes, moet ik zeggen dat ik het nu ook gewoon echt veel fijner vind spelen.. steekballen die tenminste daarheen naartoe gaan waar ik wil, voorzetten die je ook op de inlopende man op randje 16 kan geven etc.

    Ik probeer mn vrienden waarmee ik speel ook manual te gaan spelen, maar na een paar mislukte passes zijn ze het alweer zat:+
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik ben heel HEEL oud... ;)
     
  10. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Voor 2 keer wel leuk ja. Na tien keer wordt het irritant. Was op het WK soms al zo.
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb Fifa 2014 ook aangeschaft een tijdje geleden. Ik ben een fervent PES speler, dus ik moest even wennen. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik wel zie dat Fifa 2014 best tof is, ik speel op manual en dat gaat best lekker.

    Toch kan ik er maar weinig plezier mee beleven, ik weet niet waarom. Ik krijg echt amper voldoening, passes en schoten blijven maar raar aanvoelen voor mij. Ik vermaak me hier nog wel even mee tot PES 2015 uitkomt (PES 2014 is een fucking drama), maar ik ben er toch niet echt zo kapot van.
     
  12. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    Fifa 99 had schwalbe! _O_
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Dat hoort er sowieso in, wat mij betreft. Maar dan wel zoals PES dat destijds deed, dus dat je het ook echt perfect moest timen en rekening moest houden met waar de scheids loopt, want anders heb je een gele kaart voor duiken.

    Die balans was uitstekend.

    Het allerliefst zou ik er ook een 'frustratie-knop' in zien, want je hebt soms van die wedstrijden dat gewoon iedere pass, iedere kluts, ieder duel, etc etc ... dat de bal eindigt in de voeten van de tegenstander, en soms heb je dan gewoon de neiging om iemand doormidden te schoppen.

    Die knop moet erin, gewoon omdat het lekker oplucht (ipv dat je controller door de kamer gaat ofzo), en prima als je daarna een rode kaart hebt, maar ik wil dan gewoon met gruwelijk geweld een tegenstander onderuit maaien met een compleet idiote aanslag... }:]
     
  14. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Hallo heb een vraagje ,

    Wil graag met de club Hertha BSC beginnen in Carriere mode

    Alleen wil er iemand die een xbox one heeft mij een financiële overname cadeau geven alsjeblieft wil graag jongen talenten kopen

    Groetjes Kevin alvast bedank


    (Heb het al !!)
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2014
  15. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Dan wel met vliegende ledematen.. :+
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Zit de spuitbus er ook al in?
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik zal woensdag op Gamescom even checken of het in FIFA 15 zit. :p
     
  18. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    ik was ook een pesspeler voor jaaaren, maar vind fifa 14 ps4 (manual idd) erg goed. ik hoop ook op een goede pes15 voor ps4, maar je zult zien, is het eindelijk goed weer qua gameplay, is er online lag enz enz
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2014
  19. Lynn1997

    Lynn1997 Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    4
    lol, toen was ik 1 jaar :lol:
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Hoezo is er geen FIFA 15 topic dan?
     

Deel Deze Pagina