1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] The Last of Us

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 dec 2011.

  1. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Photomode is echt geniaal!!

    @ madmonkey: weet je de ranch niet meer? Net in herfst is dat
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Ook net gekocht :)
     
  3. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Fotomode pas één keer gedaan, maar als ik dit zo zie ga ik er direct mee beginnen. Ziet er echt super gaaf uit!
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb nu een aantal als wallpaper gebruikt :) je maakt er echt mooie dingen mee. Alleen jammer dat je 'vast' zit aan Joel qua camera punt
     
  5. Nielesss

    Nielesss Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    Henry en Sam.... :'-(

    Leuk spel, al heel wat uurtjes zoet mee geweest. Echter snap ik niet al die 10/10 reviews op internet. Ja het spel is erg leuk, maar de gameplay vind ik redelijk repetitief.

    Desalniettemin zitten er super spannende stukken tussen en houdt het mij geboeid :)
     
  6. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb hem ook binnen van Zavvi.nl. Van het weekend maar eens even spelen.
     
  7. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik gebruik mijn shivs eigenlijk alleen om deuren te openen. Ik sneak langs veel clickers of gebruik wat kogels. Die runners mep ik met mijn vuisten doorgaans wel neer.
     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  9. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij uitleggen wat de bedoeling is bij het behalen van je missies online? Voor je clan? Als je de missie niet behaald, gaan er team/clanleden dood?

    Een missie is bijvoorbeeld: Verwond vijanden.
    0/3
    0/9
    0/12
     
  10. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Helemaal mee eens, snap ook echt niet de 10/10 reviews. Ben pas halverwege dus misschien mis ik nog iets, maar het herhalende apsect en het behoorlijke aantal glitches zouden genoeg moeten zijn om het geen 10 te geven. So far zou ik het een 8,5 - 9 geven, de omgeving, de geluiden en de sfeer zijn erg dik in orde.
     
  11. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7

    En daarom spelen reviewers de game ook uit voordat ze een oordeel kunnen geven over de game. ;) Speel maar rustig door is het enige wat ik kan adviseren. :)
     
  12. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65

    De bedoeling staat er bij.

    Je hebt missies die je populatie verkleinen (aanvallen etc.) en missies die je populatie vergroten. Zodra je populatie 0 bereikt, begin je overnieuw. Oftewel, weer vanaf week 1.

    Je populatie en progressie qua weken zorgen alleen voor customization items en een uiteindelijke trophy.
     
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    De perks behoudt je wel bij opnieuw starten?
     
  14. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Okay bedankt voor je reactie, maar wat gebeurd er dan als je weer naar dag 1 gaat? Ik zit nu in week 7, dag 4.
     
  15. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Ik denk dat je alleen opnieuw begint met je populatie maar dat je wel je customizations behoudt en dergelijk.

    Overigens, als er mensen online willen spelen, ik ben nu online met nog een vriend. PSN: Eetstokje
     
  16. Nielesss

    Nielesss Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat begrijp ik wel. Maar ik neem aan dat de repetitieve gameplay gewoon punten van het totaal haalt? Ongeacht de omgeving, geluid beeld of einde. Bij een 10/10 is gewoon alles in orde. Het één zou het ander niet goed moeten kunnen maken.

    Nu klinkt het net alsof ik het spel niets aan vindt, maar dat is niet zo. Vermaak mij erg goed!
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja shivs gebruik ik ook alleen voor deuren :) Ik probeer zo veel mogelijk te sneaken :+ dat is een beetje het probleem. Ik schiet vaak maar, omdat ik nu weet hoeveel kogels ik van een wapen kan dragen en ik dus alweer vol zit.

    Nice :) duurde erg lang bij mij een paar keer.
    Maar ik zou het wel zuur vinden om opnieuw te moeten beginnen :+ voor die chievo's moet je wel veel spelen namelijk.
     
  18. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Ik ben nu met de trophies voor online bezig, moet nu de Firefly nog. Als iedereen in je populatie dood is, begin je inderdaad opnieuw. Maar dan moet je het wel heel bont maken wil het zover komen. Ik zou ook de makkelijke objectives (markeren, genezen) bewaren voor wanneer je een 100%-dreiging krijgt (al eens gehad?). Overigens gaat de matchmaking voor Ondervraging het snelste merk ik.
     
    Laatst bewerkt: 8 aug 2014
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat voor game mode is dat? Ik heb alleen nog maar team deathmatch gedaan. 4 potjes ofzo.
     
  20. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Soort team deathmatch, alleen moet je niet de vijand executeren maar hem ondervragen als hij verwond is. Als je een stuk of vijf ondervraagd hebt kan je hun kluis openen. Welk team hem als eerste open heeft, wint.
     

Deel Deze Pagina