Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

1. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Dat moet er wel bij ja, constant de 4th wall doorbreken. Ik vond hem in X-men Origins niet zo though..

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Die deadpool hebben we het niet meer over. Die is net als Catwoman en Green Lantern nooit gebeurd :+

Ryan Reynolds was een prima Wade maar een Deadpool die niet kan praten? WTF? Dat was gewoon ondoordacht en onzinnig misbruik van een naam van een personage. Een echte Deadpool verdient een tweede kans

Een echte Green Lantern trouwens ook.

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Oh please. :+

4. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Source code gekeken. Leuke film. Een soldaat beleeft steeds weer dezelfde laatste 8 minuten voor een treinramp. Hij moet proberen er achter te komen hoe dit kon gebeuren.

Laatst bewerkt: 9 aug 2014
  5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Dances With Wolves

Pf, ben voor de DC gegaan en eigenlijk had ik beter gewoon de biosversie kunnen kijken. Die is namelijk al dik 3 uur, de DC is 4 uur :emo:

Maar wel een hele vette film! Vooral de sfeer die wordt vertoond is fijn, het Western sfeertje is prima aanwezig. Het verhaal begint wel redelijk corny, maar Costner levert prima acteerwerk aan. Maar vooral zijn regie verdient complimenten. Dikke vergezichten in mooie landschappen, echte plaatjes. Mooi om te zien hoe een luitenant van het US Army daar zijn leven leidt.

7,7/10

6. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Eindelijk Taxi Driver (1976, Scorsese) gekeken. Setting, muziek en camerawerk zijn erg goed gedaan, sterke verhaalvertelling en acteerprestaties van De Niro. Van begin tot einde geboeid; vond alleen sommige delen in het middenstuk wat langzaam maar draagden wel bij aan zijn karakterontwikkeling.

9

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het is dan niet persé een post-apocalyptische film, maar wel heel erg vergelijkbaar ermee. Ik hou echt van dit soort films.

Los Últimos Días (201:cool: (The last Days)

Boeiend en spannend met prima acteerwerk. En eindelijk eens geen
    infected of ander gek gespuis....gewoon realisme zeg maar. Al vraag ik me af of een epidemie zoals dit zou kunnen...maar dat daargelaten.

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    The Conjuring

Begon wel oké, maar zodra het suggestieve karakter er een beetje af was vond ik het veel minder worden. Dan grijpt de film ook vooral naar schrikmomenten en weet je waar je van moet gaan schrikken. Schrikmomenten zijn gay.

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    The Whistleblower

In het begin wat matig, maar de spanning word na het einde echt gruwelijk goed opgebouwd. Film met Rachel Weisz als VN gezant in De Balkan, gaat over mensenhandel en een schandaal dat zich binnen de VN afspeelt. Waargebeurd, met een paar schokkende scenes. Niet qua bloed, meer hoe vooral de vrouwen zich gedragen tijdens bepaalde scenes. En de aftiteling laat je gelijk concluderen hoe smerig en giftig deze wereld is en hoe organisaties als de VN wel niet kunnen zijn. Grootste minpunt van de film is dat ze voor een Nederlands personage, een Deense acteur hebben gebruikt. Gezien de aftiteling wel een beetje reden voor kritiek. Helaas hebben ze voor de hoofdpersoon, Rachel Weisz als actrice genomen die niet uit de VS komt. Echter doet haar acteerprestatie niets af aan mijn mening dat er beter mensen uit de originele nationaliteiten genomen hadden kunnen worden. Weisz haar acteerprestatie was in mijn ogen een oscar waard, maar in veel gevallen win je die niet zo snel weer. Ze heeft hem overigens wel gekregen voor The Constant Gardener, uit 2005. Deze had ze van mij ook zo mogen hebben voor The Whistleblower. Een film die van mij een dik verdiende 9/10 krijgt, met bovenstaande kritiek als aftrek voor de maximale score.

10. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Captain America: Winter Soldier

Beter opgezet als deel 1, mooie cgi momenten, maar wat een slaapverwekkende k#t film.

Heb denk ik wel 4x liggen knikkebollen. Captain America is het niet voor mij. Had hoop nadat vele mensen positief reageerden, maar helaas.

6/10

Laatst bewerkt: 10 aug 2014
  11. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Dallas buyers club gekeken. Toffe film. Niets geen actie, maar de film keek vlot weg. Een film over een man die hiv blijkt te hebben en besluit zijn eigen medicijnenhandel op te zetten.

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Lucy
    Luc Besson, you just went full retard, never go full retard. Viel zo veel meer uit te halen als het wat minder weird wou zijn. Ging gewoon echt nergens over op een gegeven moment. Was gewoon wat meer de richting op gegaan met Scarlett zoals Black Widow. Koreaanse gedeelte met Min-shik waren wel tof, voor de rest gewoon zonde. 6

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Had ik nog niet gezien.

14. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Edit: test net zoals dead pool

Laatst bewerkt: 10 aug 2014
  15. iTz FaRiiD x

iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

Leuk Bevonden:
    6
    Weet er iemand een goede film dat atm in de bios draait? Graag geen 13 in een dozijn.

Zelf houd ik van een thriller met een goed verhaal of een vermakelijke comedie

Vooral leuk om te kijken met een chick.... :p

16. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.009
  17. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Heb ff gekeken naar Pathé Amsterdam als referentie, en als je met je (toekomstige :+ ) vriendin gaat, blijft er niet zo veel over: misschien 22 Jump Street, als ze echt van vrouwen komedies houdt Sex Tape, als ze smaak heeft Guardians of the Galaxy. ;)

18. iTz FaRiiD x

iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

Leuk Bevonden:
    6
  19. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    La Grande Bellezza
    Ik kan veel redenen geven waarom deze film de oscar voor beste buitenlandse film gewonnen heeft. De belangrijkste is denk ik de prachtige visuele stijl, vrijwel elk shot was prachtig om te zien. Een andere reden is het briljante acteerwerk van vooral Toni Servillo. En ten slotte het toch ook wel prachtige verhaal van een oude man die teleurgesteld terugkijkt op zijn leven en zich afvraagt waar het allemaal goed voor is geweest. Er zitten zoveel memorabele scenes in deze film. Wat een prachtig meesterwerk!

9/10

20. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Klinkt goed, maar eens kijken.

Deel Deze Pagina