De actie die tot 31 juni liep, was een actie waarmee je een spel kon verdienen als je een vriend aanmeldde. De actie die nu loopt, (tot 31 juli) was een actie waarmee je een spel kan verdienen als je jezelf aanmeld op xbox live.
31 Juli niet dat ik bedoelde. Had me bericht net ge-iddet. Ik heb me aangemeld krijg morgen live, maar moet ik nog wat meer doen dan alleen dat formulier in te vullen en morgen is het 31 Juli dan ben ik net op tijd.
Een xbox Live pakketje kopen en jezelf aanmelden op het e-mailadres dat je hebt ingevuld op je formulier.
Ik heb ze gebeld, en die gast zei dat ik hem eind juli begin augustus zou moeten krijgen; en toen vroeg ik of ik een bevestiging zou moeten hebben gehad, maar dat kon hij niet vinden, maar hij dacht van wel, en toen ik zei dat ik dat niet had gekregen zei hij gewoon dat ik geduld moest hebben, volgens mij wist hij het ook niet meer
Ik heb ook geen bevestigging gehad. Ik neem aan dat jij het nu over de eerste actie hebt? Ik ben ook nog geduldig aan het wachten, hij zei wel dat iedereen iets krijgt?
Ik heb een email gehad waarin stond dat ik er een kreeg. Ik moest alleen nog wat shit invullen. Nog 1x bevestigen welk spel ik wilde en nog een keer zeggen uit welk land ik kwam.
GVD, straks krijg ik dat spel niet, dan vind ik dat goed klote van MS want ik ging er toch vanuit dat je bijna zeker een spel kreeg, en zolang de voorraad strekt, ik neem aan dat als ze nu nog een nieuwe actie doen dat ze dan nog een aardige voorraad hebben, straks krijg ik m'n spel niet
Ik heb net een mailtje terugontvangen, de bevestiging dus, en ik moest ook even m'n land en het spel doorgeven, dus aan iedereen die geen bevestiging heeft ontvangen: Mailen
Kreeg jij pas je bevestiging nadat je gemaild had?? Heb nog niks ontvangen. Heb dus ook maar ff gemaild.
Ja, dat was aan te nemen, en dat blijkt ook wel, aangezien ze je alsnog bevestiging sturen als je ze ff mailt