Hallo iedereen, Ik zoek Gamers die met mij de soon to be released game Destiny willen tacklen op de Xbox One natuurlijk. zoals jullie weten komt deze game in september uit (9 Sep). en ik zou graag deze game op een goed gefocust manier aan willen pakken. Wat wij zullen doen is Ervaring opbouwen, Leveling Up, Wapens en uitrusting uitbreiden, Campaign, PVP, Strikes, Raids, Free Roam, elkaar helpen met achievements Enz. all while Having FUN!!! laat me weten als je interesse hebt, en post een comment
Ik ga de Beta al helemaal kapot spelen op Xbox One maar heb zelf ook weinig Nederlandstalige vrienden op de One die Destiny gaan spelen dus voeg me maar toe als je wil!
Heb je toegevoegd, dit gaat leuk worden! de Beta was al heel goed en dat was niet eens 10% van wat het hele game gaat worden.
Hey Abstract! Geweldig idee! Een maat van mij heeft een Clan opgezet op Bungie.net! Xbox One NL Dit idee kwam voort uit dat we een boel gezellige en enthausiaste gamers hadden tijdens de Beta. Ik ben zelf bezig met een tooltje om makkelijk raids te plannen voor destiny, maar dat komt nog Schrijf je vooral in op die Clan, lijkt me gezellg om meer leden erbij te hebben!
Check onze clan als je een leuke groep zoekt, momenteel is de Destiny clan nog leeg aangezien we nog niet gestart zijn maar een groot deel van onze groep gaat Destiny kopen: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=174346
HELL YEAH!!! heb je al lang al toegevoegd! and ik WEET, you got HELLUVA Skills!!! I Shall Remember Your Name
Weet ik, ben een paar keer flink geowned in Halo 3 door een hele goeie female gamer! ze was op een heel ander niveau... to say the least....